Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чукане в ДВГ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чукане в ДВГ

    Както някои от вас знаят си взех едно френско недоразумение (има и такива моменти) да карам временно.Обаче имам един може би сериозен проблем.Искам компетентни мнения. Та...като се запали двигателя(бензин 1.6 8 клапанов тип К7М 75 коня) се чува едно чукане.При увеличаване на оборотите чукането се увеличава.Тук идва интересната част.Когато махна лулата на свещта от 4-ти цилиндър чукането изчезва.При форсиране, при празен ход...абе няма го!Идеи?
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    #2
    Ясно е, че проблема е в 4-ти цилиндър. Когато махнеш свеща, в този цилиндър няма горене и наляганията и всички усилия стават сравнително умерени. Това ме навежда на мисълта че проблемите са по буталната група - бутален болт, биелен лагер, износено бутало (чука в стените на цилиндъра).За съжаление, ремонта не е лек, ако е това.
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    Коментар


      #3
      То че не е лек не е...то е ясно.Някой има ли представа мога ли по някакъв начин да разбера дали е бутален болт или биелен лагер?
      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

      Коментар


        #4
        Това че си извадил лулата незначи че частите вътре не се въртят.Според мен ако става въпрос за лагер то той би чукал и без лула.Буталния болт би чукал чак като позагрее ДВГ.Интресно ми е какво е , когато лулата си е на место ,колата прекъсва ли или си работи нормално само дето чука?

        Коментар


          #5
          Разбира се, че се въртят :D :D :D Обаче натоварването е по-малко Когато лулата си е ня място колата спи..обаче чука Като я махна почти не се чува...съвсем леекичко на 3000 оборота, ако се заслушаш само :P Въпросът ми вече е по-скоро как да определя(ако има начин) дали е биелен лагер или бутален болт.Ако това би било от полза при студен двигател маслото държи налягане 3 атмосфери.При добре загрял 1 атмосфера.Може ли това да е критерии дали е или не е биелен лагер... Задавам всички тези въпроси, защото ми се иска да локализирам проблема някак...не ми се сваля главата...ще ми се да мина само със сваляне на картер и да сменя плъзгащите лагери отдолу Сега това какво искам аз и какво е всъщност са две различни неща.Именно заради това ми се ще да разбера дали някой знае начин, по който да разбера кое е по-вероятно да ми лази по нервичките
          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

          Коментар


            #6
            Кофти случка приятел, общо взето без пръскане няма да стане.Що не го пръснеш целия , хем ще видиш и сегментите и клапаните и семерингите на коляновия и разпределителния вал. И побързай преди да се застуди да си готов. УСПЕХ

            Коментар


              #7
              То утре така и ще стане...оффф няма кола, която да съм карал и да не знам как изглежда двигателя отвътре...аман значи Утре ще пиша какво е било
              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

              На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

              Коментар


                #8
                Налягането ми се вижда ниско - лагери? Ама едва ли ще е само един. Просто 4-ти цилиндър се износва най-бързо - и аз не знам защо.
                Fiat Ritmo 105TC
                1600cc 105к.с.

                Коментар


                  #9
                  Работата отива към биелен лагер само дано се разминеш със шлайф на колянов вал което ми се вижда невъзможно.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    johnfound написа:
                    Налягането ми се вижда ниско - лагери? Ама едва ли ще е само един. Просто 4-ти цилиндър се износва най-бързо - и аз не знам защо.
                    по принцип е 3, доколкото аз знам. 4 и първи са по-добре охладени от 2 и 3
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      И аз си мислех като теб,че ще мина само със смяна на стандартни лагери през картера ама друг път Тракането си остана,не го карай така,щото ше пратиш коляновия вал на кино,шлайф задължително ще трябва
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар


                        #12
                        Като че ли шлайфането на коляновия вал е най страшното нещо на света. Няма никви особени проблеми, и операцията може да стане само през картера. Участвал съм в тая табота, преди няколко месеца мой колега си ремонтира подобно нещо.юМежду другото коляновия вал е много яка работа, вихдал съм разтопен биелен лагер, а шииката на коляновия вал беше като нова (е не че не ходи на шлайф ама все пак)
                        ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
                        Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

                        Коментар


                          #13
                          Абе момчета какво стана???В момента двигателя е разчастен и всичко изглежда здраво..не изглежда ами си е здраво!Направо се вкарвам във филми вече... Сега виждам, че на изпускателните колектори на 4-ти цилиндър има една малка цепнатина...възможно ли е оттам да е изпускало по такъв начин, ч еда ме заблуди, че чука нещо в ДВГ Пак повтарям всичко е здраво...идеи???
                          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                          Коментар


                            #14
                            Клапаните за кривини мерил ли си ги? Че 8-клапана само.. те са си доста големи
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              Не е от клапаните...Сега меря хлабините на биелните лагери.Ще видим какво ще излезе.На вид всички са перфектни, но де да видим уреда какво ще каже
                              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                              На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                              Коментар

                              Working...
                              X