Здравей те колеги! Реших да ви обърна внимание на един проблем с който се сблъсках и го реших,без да подозирамколко се злоупотребява с всички собственици на автомобили от автомонтьорите. Предварително моля всички да ме извинят за това че автомобила за който става дума няма никакво място в този форум. Просто давам за пример една проверка. И така става дума за Форд Ескорд 1.4 моно. Мой много близък ми се оплака че колата му не върви като преди.Ходил на диагностика всичко било наред . Там са проверили и помпата и казали помпата не вдига налягане.Копува се нова (незнам каква) същата работа,сменят я пак с нова,няма ефект ,копува друга втора употреба и снея същото,и се отказва щото свършил парите.Ето и решението на проблема в този случай.При измерване на налягането на помпата аз премерих 0.6бара а трябва да е 1.0бара. Викам си абе тъйли от 4 помпи една да не работи. Извадих захранващиямаркуч на моното и сложих манометара там и оооо изненада 1.8 бара. На шибания редуктор са му омекнали пружините.Вслучая има оставен риголировъчен болт,един оборот беше достатъчен и сега колата хвърчи. Кофти равносметка а, много пари за помпи и много загубено време. За това съветвам всички колеги на които им предстои смяна на помпа , направете всичко възможно да измерите налягането на самата помпа ,ако трябва извадете я от вън и чак като се уверите че наистина не става тогава я сменяйте и то с качествена. Дано съм бил полезен.

Коментар