..прегледах темите по въпроса ми и попаднах на това:
..та проблема ми е че за 2-ри път се получава пъпка на чукчето (в рамките на 2 седмици)!казват ми да си слагам електронно и забравям за чукчето и наковалнята...а дали е така?
Причината може и да си е нормално износване, ако не е следено и ако лошата работа на двигателя не е впечатлявала тоя който е карал колата.Може да е прекъснал кондензатор или такъв с понижен капацитет - тогава, както казах част от енергията ще отива в чукчето.Може и да е прекъснала вторична намотка - искрата ще си минава през прекъснатото, така че двигателя може и да си работи, но отново част от енергията ще отива и в чукчето.Предполагам, че мигновенно стапяне може да стане и при късо в първичната намотка на бобината или проводниците, които отиват към нея - тогава тока не се ограничава от нищо и пораженията може да са големи...
Коментар