Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чукче и наковалня..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чукче и наковалня..

    ..прегледах темите по въпроса ми и попаднах на това:
    Причината може и да си е нормално износване, ако не е следено и ако лошата работа на двигателя не е впечатлявала тоя който е карал колата.Може да е прекъснал кондензатор или такъв с понижен капацитет - тогава, както казах част от енергията ще отива в чукчето.Може и да е прекъснала вторична намотка - искрата ще си минава през прекъснатото, така че двигателя може и да си работи, но отново част от енергията ще отива и в чукчето.Предполагам, че мигновенно стапяне може да стане и при късо в първичната намотка на бобината или проводниците, които отиват към нея - тогава тока не се ограничава от нищо и пораженията може да са големи...
    ..та проблема ми е че за 2-ри път се получава пъпка на чукчето (в рамките на 2 седмици)!казват ми да си слагам електронно и забравям за чукчето и наковалнята...а дали е така?
    FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
    FIAT MAREA1.6 16V

    #2
    Кондензатор има ли на делкото?Ако има него сменял ли си го?Именно той доколкото знам пази чукчето и наковалнята и това искрообразуване и получаване на пъпка.Вместо кондензатор ако останеш някъде на път можеш да използваш картоф или жаба.Ако някой не знае как се свързва картофа и жабата към чукчето ще му кажа.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      слагай електроника и забравяй за чукчета и чукове

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        ...Вместо кондензатор ако останеш някъде на път можеш да използваш картоф или жаба.Ако някой не знае как се свързва картофа и жабата към чукчето ще му кажа.
        Не, че нали, ама ми е интересно за жабата.
        Alfa 159 SW 2.4 Ti
        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

        Коментар


          #5
          Кондензатора специално при делкото, служи за обиране на вредните токове(вихровите) като няма кои да ги "обере" се получават язви по чукчето и наковалнята. Може да бъдат вързани и 2 кондензатора ...Чувал съм за картоф месту кондензатор за спасяване на ситуацията, но за жаба не бях чувал По принцип със електронното си решаваш проблема, електронно от Зил върши перфектна работа.
          Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
          IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
          1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
          2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

          Коментар


            #6
            :D Благодаря на отзовалите се....
            ама ми е интересно за жабата
            ..ама и на мен ми е интересно...как? :D
            FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
            FIAT MAREA1.6 16V

            Коментар


              #7
              as_novo написа:
              :D Благодаря на отзовалите се....
              ама ми е интересно за жабата
              ..ама и на мен ми е интересно...как? :D
              Ми предполагам че и втъкваш 2 кабела, единия в устата, другия в г.за...Само се чудя има ли значение дали е жива или умряла
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #8
                Хора , моля ви се , ще умра от смях! Няма да изпадам в подробности ,само ще кажа (лоши свещи-пъпка на чукчето)Сложи си електроника и си смени свещите.

                Коментар


                  #9
                  Сложи си електроника
                  и си смени свещите
                  ..свещите са нови,преди седмица ги смених.. :D ..и още един въпрос:значи,регулирам разстоянието м/у чукчето и наковалнята(0,3мм), но все не ми харесва как работи и направих следното:при запален двигател(загрят до нормалната работна температура) започвам да въртя наковалнята(да отдалечавам и намалявам разстоянието)естественно оборотите се вдигат и намаляват! на какви обороти да я оставя, на по-високите или на по-ниските?
                  FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
                  FIAT MAREA1.6 16V

                  Коментар


                    #10
                    as_novo написа:
                    на какви обороти да я оставя, на по-високите или на по-ниските?
                    Ами принципно на тези на които са дадени в книжката като обороти на празен ход.
                    Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                    Коментар


                      #11
                      Методиката ти е грешна.1- разстоянието м/у Ч и Нк трябва да е 0.4мм+-0.052- докато работи мотора (загрял) въртиш цялото делко до положение, при което оборотите са най-високи, и в същото време газовете от ауспуха имат по-ниско налягане от други позиции на делкото - въпреки всичко аванса не трябва да му е прекалено голям (предварението)3- оборотите си ги регулираж само от рдоселовата клапа. Може да ги повишиш от клапата и после да ги намалиш от винта за обогатяване на сместа за да обеднее малко сместа и колата да работи по-икономично.
                      Fiat Ducato 2.5D
                      Lancia Kappa 2.4TDS

                      Коментар

                      Working...
                      X