Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загасна в движение, после не запали - отстранено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    не съм толкова луд :D
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #32
      А бе вземи си какъвто и да е акумулатор. Знам, че карат еднакво - 2 години, колкото си му е и гаранцията Хем го знам това хем пак си взех Бош Силвър Не е проблема в зареждането!пп. Кой позна проблема? :P
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #33
        :D благодаря на всички за отговоритепоне разбрах, че ако акумулатора издаде тотално багажа - колата гасне
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #34
          sev написа:
          казвайте сега Старт ли да взема или Искра?
          Чакай, не бързай, ами ако е от алтернатора? Ако алтернатора дава ток, според мен не трябва да гасне.
          sev написа:
          :D благодаря на всички за отговоритепоне разбрах, че ако акумулатора издаде тотално багажа - колата гасне
          Това беше и при мен, но се оказа алтернатор. Поне знаех че акумулатора ми е железен, почти нов AC Delco с 3 год гаранция.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #35
            Макар, че дадох съвет да не се махат клемите на запален двигател... аз докато не знаех за това и няколко пъти съм махал клемите - колата продължава да работи. Същия номер сме го правили и на Рено 19 - там гасне. Но на 1.4 гаранция колата работи без акумулатор Как е направено изпълнението при 1.6 нямам идея...
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #36
              не знам дали гасне ако се махне клемата на акумулатора, но снам,че ако е изгърмял (някоя клетка е заминала) целият акумулатор става адски голям консуматор. на моита като и умря акумулатора и закачихме друга кола да дава ток и му трабваше към 15 мин за да може да запали избщо колата. Един вид поне мъъъъничко да повъзбуди умрелия акумулатор.Ако колягата е пробвал с нов акумулатор (някой които със сигурност рабти) значи проблема е решен УСПЕХИ
              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
              182A4.000 IAW49F
              LPG - Lovato EasyFast
              ----------------------------
              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

              Коментар


                #37
                spark написа:
                Не махай клемите на акумулатора докато колата работи, да не ходиш да търсиш компютър после
                Tornado написа:
                Колега не му давай такива съвети защото после ти ще му купуваш реле-регулатора за алтернатора.Прецакват се при такива деяния...
                Е хайде сега, то излезе че цялата ел. инсталация ще гръмне. Мисля си, че реле-регулаторите (по-съвременните де) са проектирани да понесат (регулират) двете крайности-намалена консумация (липса на акумулатор) или претоварване. Всъщност, какава е големината на тока през един зареден акумулатор при работеща кола? Аз мисля, че е тока е минимален, т.е откачането на клемата едва ли ще притесни регулатора. Колкото до компа, изобщо нямам идея как ще се скапе от това, не е ли с енерго-независима памет?С извинения на SEV за офф-а.Искра или Старт?- Старта не съм го ползвал, но типока ми беше с една Искра 3 години докато го дадох на зат ми това лято. И още е с нея.
                Fiat Stilo 1.8 16V

                Коментар


                  #38
                  акумулатора го зареждах през нощтанямаше никакъв ефектявно е мъртвецзатова реших че ще взимам нов
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #39
                    Да не отварям нова тема, че проблема при мен има развитие. Мислех че е от клемите на акумулатора, защото при опит за палене изгасваше таблото и се чуваше само едно "цък". След стягане на клемите всичко се оправи... но до снощи. Този път таблото си свети, но не тръва да върти. На бутане дори на 1-2 метра пали. След това примерно 10 пъти пали нормално с ключа... а друг път когато и кефне не върти изобщо. Какъв може да е проблема?
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #40
                      Имаше писано доста за този проблем.Стартер или розетката на контакта.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #41
                        готовонов акумулатор Искра - 86 кинта 55 Ачмислех за модерен с калций, но видях че стария е бил такъв и се отказах :D зареждането е нормално - причината е изцяло в стария акумулатор
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #42
                          И моя проблем решен - нови клеми Старата на + беше сцепена на две места отдолу където са гайките. Със старата клема като я затегнах и успях да запаля хвърли към една педя искра във въздуха
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар

                          Working...
                          X