сега се сетих още нещоколата загасна малко преди това, но включих на скорост и запаликато спрях на светофара загасна пак
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загасна в движение, после не запали - отстранено
Collapse
X
-
Stoyan_68 написа:sev написа:...доколкото разбрах има вариант ако акумулатора умре колата да загасне, въпреки че е запалена и алтернатора въртиFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
на втора кола слагам ИСКРА, няма такова животно последният който всех го водят необлужваем. всаштност той си е обслужваем само,че технологията по кято е направе е такава, че харчи около 10 до 15 пъти по малко електролит и не се налага доливане. отделно като бонус има едно като оченце кото показва дали е зареден акумулатора или не и дали трябва да му се долива дестилирана вода. а и мисля че този беше със по голям стартов ток. Като извод залагам и аз на ИСКРА.УСПЕХФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Аз също съм твърдо за Искра, една такава надживя 2 монбата, така че ако купувам пак, знам какво да избера. И за не си посмял да махнеш клемата на работеща колаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар