значи днес колата, както винаги си запали нормалнослед 2-3 км изгасна както си бях на един светофарпробвах да запаля - не въртитаблото свети, но като пробвам да завъртя всичко загасва и не въртидойде приятел, даде ми ток - пак не въртикогато ми дава ток всичко си бачка - стъкла, фарове, но пак като пробвам да запаля таблото гаснекогато съм на моя си акумулатор фаровете сработват за малко и леко затихватдайте съвет, какво да пробвам преди да я карам нанякъде
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загасна в движение, после не запали - отстранено
Collapse
X
-
Клемите на акумулатора провери!!! Затегни всичко по тях ако си ги сменял и не са оригиналните дето са изляти, същия го патих миналата неделя. Таблото светеше, но като тръгна да въртя и се чуваше едно "цък" и всичко гаснеше. Какви ли не бушони проверих, докато не забелязах, че откъм едната гайка клемата не е много стегната... и всичко това на паркинга пред БиллаFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
Аз един път бях забравил перката на радиатора вкл. за час и половина(изв. време я вкл. ръчно) после двама причтели идваха да ми дават ток-не запали.Заредих си акумулатора и запали веднага.А както казах, може и да губи маса, щом изгасва таблото.Познавам човек който може да ти помогне, ако искаш ще ти дам тел.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Тая работа с даването на ток е доста измамна. Повечето кабели дето се продават са пълен кавал-нито щипките правят нормален контакт, нито сечението на проводника е достатъчно. Резултатът е въртене до полуда и нищо. Пробвай да сложиш зареден акумулатор. Сигурно сте дърпали колата от сфетофара до вас. Пробва ли да запалиш тогава (с дърпане)? Ако си пробвал и не става, провери дали хвърляш искра от свещите. Ама щом е изгаснала докато работи...Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
На колега с Мареа 1,8 по същия начин колата спря да пали.Палеше когато си искаше през останалото време само цък и нищо повече.Насочих се веднага към акумулатора след това към кабелите които са свързани на стартера.Оказа се ,че плюсовия кабел само е поставен на присъединителната шпилка на шалтера на стартера ,а гайката незнайно защо липсваше.Навих гайка мисля 8 мм резба беше и всичко се оправи.Недоумявах как може да се получи ,но все пак колите са ни втора употреба и не се знае кой магистър-фармацевт е бърникал по тях.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:На колега с Мареа 1,8 по същия начин колата спря да пали.Палеше когато си искаше през останалото време само цък и нищо повече.Насочих се веднага към акумулатора след това към кабелите които са свързани на стартера.Оказа се ,че плюсовия кабел само е поставен на присъединителната шпилка на шалтера на стартера ,а гайката незнайно защо липсваше.Навих гайка мисля 8 мм резба беше и всичко се оправи.Недоумявах как може да се получи ,но все пак колите са ни втора употреба и не се знае кой магистър-фармацевт е бърникал по тях.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар