Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загасна в движение, после не запали - отстранено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загасна в движение, после не запали - отстранено

    значи днес колата, както винаги си запали нормалнослед 2-3 км изгасна както си бях на един светофарпробвах да запаля - не въртитаблото свети, но като пробвам да завъртя всичко загасва и не въртидойде приятел, даде ми ток - пак не въртикогато ми дава ток всичко си бачка - стъкла, фарове, но пак като пробвам да запаля таблото гаснекогато съм на моя си акумулатор фаровете сработват за малко и леко затихватдайте съвет, какво да пробвам преди да я карам нанякъде
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    #2
    Клемите на акумулатора провери!!! Затегни всичко по тях ако си ги сменял и не са оригиналните дето са изляти, същия го патих миналата неделя. Таблото светеше, но като тръгна да въртя и се чуваше едно "цък" и всичко гаснеше. Какви ли не бушони проверих, докато не забелязах, че откъм едната гайка клемата не е много стегната... и всичко това на паркинга пред Билла
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Възможно е отнякъде да губи маса според мен.Имах същия проблем с Типо-то.А може и акумулатора да си е отишъл.Така както си описал нещата, проблема е доста вероятно да е един от тези двата.
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        клемите ги проверих още на мястодобре сано като ми дават ток пак не върти и таблото гаснезатова ми се струва че не е от акумулатора
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Аз един път бях забравил перката на радиатора вкл. за час и половина(изв. време я вкл. ръчно) после двама причтели идваха да ми дават ток-не запали.Заредих си акумулатора и запали веднага.А както казах, може и да губи маса, щом изгасва таблото.Познавам човек който може да ти помогне, ако искаш ще ти дам тел.
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #6
            sev написа:
            клемите ги проверих още на мястодобре сано като ми дават ток пак не върти и таблото гаснезатова ми се струва че не е от акумулатора
            Бих заложил на повреда в клемите на контактен ключ. Опитай с някой друг .
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #7
              Стартер
              HONDA I-VTEC

              Коментар


                #8
                Като си на контакт и пуснеш силен консуматор - фарове на дълги + плафони + касетофон и т.н. какво става?
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  лампите на таблото започват започват да светят слабо е загасваткакто и консуматорите спират да работят
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    Възможно е отнякъде да губи маса
                    ..и аз мисля че е от това..даже и ток като ти дават от др. акумулатор,нямаш ли здрава врьзка....виж някьде да не се е отхлабила(масата).. ..а др. вариант е акумулатора...успех и пиши като разбереш...!
                    FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
                    FIAT MAREA1.6 16V

                    Коментар


                      #11
                      с единия от кабелите за даване на ток хвани здраво минуса на акумулатора и някъде по двигателя, ако запалиш значи трябва да притегнеш масата която се връзва за двигателя...
                      FIAT Bravo JTD 105 GT 05.1999г.

                      Коментар


                        #12
                        Тая работа с даването на ток е доста измамна. Повечето кабели дето се продават са пълен кавал-нито щипките правят нормален контакт, нито сечението на проводника е достатъчно. Резултатът е въртене до полуда и нищо. Пробвай да сложиш зареден акумулатор. Сигурно сте дърпали колата от сфетофара до вас. Пробва ли да запалиш тогава (с дърпане)? Ако си пробвал и не става, провери дали хвърляш искра от свещите. Ама щом е изгаснала докато работи...
                        Fiat Stilo 1.8 16V

                        Коментар


                          #13
                          сега зареждам акумулатораутре на светло ще пробвам това с масата
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #14
                            На колега с Мареа 1,8 по същия начин колата спря да пали.Палеше когато си искаше през останалото време само цък и нищо повече.Насочих се веднага към акумулатора след това към кабелите които са свързани на стартера.Оказа се ,че плюсовия кабел само е поставен на присъединителната шпилка на шалтера на стартера ,а гайката незнайно защо липсваше.Навих гайка мисля 8 мм резба беше и всичко се оправи.Недоумявах как може да се получи ,но все пак колите са ни втора употреба и не се знае кой магистър-фармацевт е бърникал по тях.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              На колега с Мареа 1,8 по същия начин колата спря да пали.Палеше когато си искаше през останалото време само цък и нищо повече.Насочих се веднага към акумулатора след това към кабелите които са свързани на стартера.Оказа се ,че плюсовия кабел само е поставен на присъединителната шпилка на шалтера на стартера ,а гайката незнайно защо липсваше.Навих гайка мисля 8 мм резба беше и всичко се оправи.Недоумявах как може да се получи ,но все пак колите са ни втора употреба и не се знае кой магистър-фармацевт е бърникал по тях.
                              Ми маи и при нашия човек има голяма доза късмет да е това, защото като говорихме с него вчера ми спомена че 100тина метра преди да изгасне сякаш нещо е изпаднало от двигателя та нищо чудно белята да е от там.
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар

                              Working...
                              X