Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на термостат на Мареа 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на термостат на Мареа 1.6 16V

    Здравейте колеги!Налага ми се да сменя термостата.Сложна ли е операцията, и дали си струва да ходя в сервиз!Имах Типо 1.6 двувалка преди Мареата, и неговия термостат се сменя много лесно, обузвъздушава се лесно системата и т.н.Но на Мареата май не е лесна задача!Освен ,че струва доста/60-70лв./ ,май се свалят доста неща, за да се стигне до него.Ако някой е правил вече това "упражнение" нека сподели от къде е купил въпростният термостат и как точно го е сменил, обезвъздушил системата след това и т.н.Предварително благодаря!
    Fiat Grande Punto

    #2
    Ако някой знае как става смяната и при 1.8 ще съм благодарен да сподели.
    Lancia Y, 1.2, 60

    Коментар


      #3
      Re: Смяна на термостат на Мареа 1.6 16V

      pifakiz написа:
      Здравейте колеги!Налага ми се да сменя термостата.Сложна ли е операцията, и дали си струва да ходя в сервиз!Имах Типо 1.6 двувалка преди Мареата, и неговия термостат се сменя много лесно, обузвъздушава се лесно системата и т.н.Но на Мареата май не е лесна задача!Освен ,че струва доста/60-70лв./ ,май се свалят доста неща, за да се стигне до него.Ако някой е правил вече това "упражнение" нека сподели от къде е купил въпростният термостат и как точно го е сменил, обезвъздушил системата след това и т.н.Предварително благодаря!
      пусни търсачката термостат и от последните теми имаше за твоя двг как се сменя
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        аз днеска го правих това на браво 1.6. не е трудно ако има човек познания по колите.първо загряваш колата до около 60 градуса че да се махнат по-лесно съединенията като са се размекнали.После сваляша акумулатора и компютара.така си освобождаваш място за работа.слагаш леген под колата и развиваш най-долния маркуч на радиатора.изтича каквото изтича и сваляш и другия.Махаш всички тръбички жички и други като помниш кое каде е.развиваш 3-те болта на термостата и го махаш .слагаш новия и по обратния ред като затягаш хубаво всички скоби.отваряш кранчето на парното и наливаш антифриз в разширителния съд докато стигне макс.после палиш и периодично отвиваш пробката за обезвъздушаване на парното и доливаш антифриз.при мене така се получи.късмет!
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Аз миналата пролет мислих да се мъча, ама като видях къде е ...... , я закарах на един познат в сервиза му. Като отидох да я взема, доста я псуваха - сигурно и мене
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #6
            Grancharov написа:
            Аз миналата пролет мислих да се мъча, ама като видях къде е ...... , я закарах на един познат в сервиза му. Като отидох да я взема, доста я псуваха - сигурно и мене
            Моя съвет е -Не си караи колата вече при тоя маистор. Тва е елементарна процедура и жена ми ще се справя с тоя термостат. Кво има да псува по сложно ще става по лесно,не.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              Моя съвет е -Не си караи колата вече при тоя маистор. Тва е елементарна процедура и жена ми ще се справя с тоя термостат. Кво има да псува по сложно ще става по лесно,не.Комплименти за нежната част от семейството
              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

              Коментар


                #8
                Slavi_Lancia написа:
                Grancharov написа:
                Аз миналата пролет мислих да се мъча, ама като видях къде е ...... , я закарах на един познат в сервиза му. Като отидох да я взема, доста я псуваха - сигурно и мене
                Моя съвет е -Не си караи колата вече при тоя маистор. Тва е елементарна процедура и жена ми ще се справя с тоя термостат. Кво има да псува по сложно ще става по лесно,не.
                Комплименти за нежната част от семейството
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #9
                  А къде се намира пробката на парното че нещо след като махнах радиатора на климатика и колата взе да загрява по бързо отпреди, и това нещо определено не е логично........имам чуство че няма дастатъчно вода, въпреки че раширителното казанче е ОК.....
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    #10
                    в лявата горна част на радиатора има една - пластмасова е и се отвива на ръкатази за парното е между мотора и купетона тръбата за парнототръбата е перпендикулиарна на купето
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      Мда, преди малко ходих да се гъзя да видя че нямах работа - шестограмка 12 е тая пласмасовата......на радиатора я знам коя е.....Данке.....
                      Alfa 156 2.0 TS
                      Alfa 156 20VTurbo
                      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                      Locost TF1 3.0V6

                      Коментар


                        #12
                        pi4_s_bravo написа:
                        аз днеска го правих това на браво 1.6. не е трудно ако има човек познания по колите.първо загряваш колата до около 60 градуса че да се махнат по-лесно съединенията като са се размекнали.После сваляша акумулатора и компютара.така си освобождаваш място за работа.слагаш леген под колата и развиваш най-долния маркуч на радиатора.изтича каквото изтича и сваляш и другия.Махаш всички тръбички жички и други като помниш кое каде е.развиваш 3-те болта на термостата и го махаш .слагаш новия и по обратния ред като затягаш хубаво всички скоби.отваряш кранчето на парното и наливаш антифриз в разширителния съд докато стигне макс.после палиш и периодично отвиваш пробката за обезвъздушаване на парното и доливаш антифриз.при мене така се получи.късмет!
                        Мерси за перфектното описание на процеса колега!утре се захващам!
                        Fiat Grande Punto

                        Коментар

                        Working...
                        X