Здравейте колеги!Налага ми се да сменя термостата.Сложна ли е операцията, и дали си струва да ходя в сервиз!Имах Типо 1.6 двувалка преди Мареата, и неговия термостат се сменя много лесно, обузвъздушава се лесно системата и т.н.Но на Мареата май не е лесна задача!Освен ,че струва доста/60-70лв./ ,май се свалят доста неща, за да се стигне до него.Ако някой е правил вече това "упражнение" нека сподели от къде е купил въпростният термостат и как точно го е сменил, обезвъздушил системата след това и т.н.Предварително благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на термостат на Мареа 1.6 16V
Collapse
X
-
Re: Смяна на термостат на Мареа 1.6 16V
pifakiz написа:Здравейте колеги!Налага ми се да сменя термостата.Сложна ли е операцията, и дали си струва да ходя в сервиз!Имах Типо 1.6 двувалка преди Мареата, и неговия термостат се сменя много лесно, обузвъздушава се лесно системата и т.н.Но на Мареата май не е лесна задача!Освен ,че струва доста/60-70лв./ ,май се свалят доста неща, за да се стигне до него.Ако някой е правил вече това "упражнение" нека сподели от къде е купил въпростният термостат и как точно го е сменил, обезвъздушил системата след това и т.н.Предварително благодаря!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
аз днеска го правих това на браво 1.6. не е трудно ако има човек познания по колите.първо загряваш колата до около 60 градуса че да се махнат по-лесно съединенията като са се размекнали.После сваляша акумулатора и компютара.така си освобождаваш място за работа.слагаш леген под колата и развиваш най-долния маркуч на радиатора.изтича каквото изтича и сваляш и другия.Махаш всички тръбички жички и други като помниш кое каде е.развиваш 3-те болта на термостата и го махаш .слагаш новия и по обратния ред като затягаш хубаво всички скоби.отваряш кранчето на парното и наливаш антифриз в разширителния съд докато стигне макс.после палиш и периодично отвиваш пробката за обезвъздушаване на парното и доливаш антифриз.при мене така се получи.късмет!Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Grancharov написа:Аз миналата пролет мислих да се мъча, ама като видях къде е ...... , я закарах на един познат в сервиза му. Като отидох да я взема, доста я псуваха - сигурно и менеПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Grancharov написа:Аз миналата пролет мислих да се мъча, ама като видях къде е ...... , я закарах на един познат в сервиза му. Като отидох да я взема, доста я псуваха - сигурно и менеFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
А къде се намира пробката на парното че нещо след като махнах радиатора на климатика и колата взе да загрява по бързо отпреди, и това нещо определено не е логично........имам чуство че няма дастатъчно вода, въпреки че раширителното казанче е ОК.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:аз днеска го правих това на браво 1.6. не е трудно ако има човек познания по колите.първо загряваш колата до около 60 градуса че да се махнат по-лесно съединенията като са се размекнали.После сваляша акумулатора и компютара.така си освобождаваш място за работа.слагаш леген под колата и развиваш най-долния маркуч на радиатора.изтича каквото изтича и сваляш и другия.Махаш всички тръбички жички и други като помниш кое каде е.развиваш 3-те болта на термостата и го махаш .слагаш новия и по обратния ред като затягаш хубаво всички скоби.отваряш кранчето на парното и наливаш антифриз в разширителния съд докато стигне макс.после палиш и периодично отвиваш пробката за обезвъздушаване на парното и доливаш антифриз.при мене така се получи.късмет!Fiat Grande Punto
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар