Не съм прочел нещо от BO което да не е вярно, и в тва мнение го подкрепям също, поздрави за Либрата, ама на рахода ти показва чертички !!на мен веднъж, ееее още ланчия карах....., дедрата ми прегря - "майстор" беше направил нещо и перката не включваше когато трябва, и в задръстването от слатина до пирогов в 6 вечерта , прегрях на 300 метра преди целта, с включено парно на маХ, минимални обороти , и все пак изведнъж светна червено, стрелката се удари рязко горе и аз в бързината да изгася двиг., извадих направо ключа, волана се заключи в завой, и се ударих уекичко в тротоара с гумата...паника яко, както и да е, но оная кола като и е включена алармата и дадеш контакт, перката се включваше винаги!! не знам защо. оставих я така да си повърти 10 минути, радиятора изстина и като запалих, темп. беше паднала достатъчно. на връщане яко парно, 1300 оборота максимум и така....та мисълта ми е, че сравнително съвременна кола за да прегрее, значи има нещо дефектно, няма как. просто ако всичко по охлаждането е ок, стрелката с градусите трябва да закове на едно място и да не мръдне! на -5 и на +35.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво се прави ако колата тръгне да прегрява?
Collapse
Реклама
Collapse
Коментар