Здравейте имам 1 питане отностно сервиз за смяна на ремък и ролка на Улиз 2.0 S 121кс.- къде можете да ме насочите и какви цени - за ремък и ролка и каква цена за смяната им взимат. Благодаря предварително за инфото. Също ме интересува как се сваля таблото - как се откачва жилото на километража.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за Улиз 2.0S
Collapse
X
-
За смяна на ремъка само да ти кажа че двигателя е на Пежо!!!! Относно таблото-миналата седмица вадих таблото с уредите че бяха поизгорели няколко лампички за подсветката при вкл фарове.Начи аз не вярвах чак че ще бъде толкова лесно! пред таблото с уредите има една декоративна пластмаса която се държи на 5 винта( Еврейска звезда-мисля че накраиника беше Т20 ) двата винта са над таблото а другите три са в дясната част където са духалките за вентилацията точно над CDто. След развиването им се маха цялата тази пластмата и отдолу се открива спокоино широко место за работа! самото табло с уредите се тържи с 3 винта. два отгоре и един отдолу централно! след тяхното развиване спокоино внимателно само издърпах самото табло и то си излезе без никакъв проблем!!! аз се очудих как жилото за километража не е застопорено със скоба за самото табло хммм после като разгедах внимателно и забелязах че жилото е застопорено за самото шаси!!! там се получава една сглоба мъжко-женско! като мъжката част е на таблото а женската се пада захваната на шасито! след като си смених лампите веднага го сглобих внимателно като с неверие щом монтирах таблото без да слагам декоративната пластмаса направих едно кръгче да видя бачкали километража хехЕми това е от мен дано съм помогнал!!!Забравих да кажа че говоря за Фиат Юлис 1.9ТД накрая на 95г.Направими впечатление че имаше доста на брой и то големи куплунзи навключени в таблото( 5 броя май бяха ) а дали е електронно самото управление на килотетража не мога да кажа.
-
Ланча Зета
Доколкото знам този мотор не е френски, а е на Фиат.Декоративната пластмаса пред таблото - ако не са ти манипулирали километража - има още един винт - който се развива отдолу - трябва да свалиш предната кора и с напипване да го намериш.Това е за Ланча Зета, но те са напълно еднакви.
Коментар
-
Re: Ланча Зета
Uho написа:Доколкото знам този мотор не е френски, а е на Фиат.Декоративната пластмаса пред таблото - ако не са ти манипулирали километража - има още един винт - който се развива отдолу - трябва да свалиш предната кора и с напипване да го намериш.Това е за Ланча Зета, но те са напълно еднакви.
Коментар
-
Re: Ланча Зета
idm написа:Колега в много голяма грешка си!!!! И аз отначалото разсъждавах като теб но се оказа че греша!!!! Само да попитам като мислиш че мотора е Фиатски на кои друг Фиат монтират същият? А колкото до Ланчата тя си е наи различна от другите( Пижо 806,Ситроен Евазион, Фиат Юлис ) и съответно наи голяма гъзария спрямо другите! Бледнеят доста пред нея! Съжелявам че докато търсихме не можахме да открием читава Ланчия!
Коментар
-
Re: Ланча Зета
Uho написа:idm написа:Колега в много голяма грешка си!!!! И аз отначалото разсъждавах като теб но се оказа че греша!!!! Само да попитам като мислиш че мотора е Фиатски на кои друг Фиат монтират същият? А колкото до Ланчата тя си е наи различна от другите( Пижо 806,Ситроен Евазион, Фиат Юлис ) и съответно наи голяма гъзария спрямо другите! Бледнеят доста пред нея! Съжелявам че докато търсихме не можахме да открием читава Ланчия!
Коментар
-
Uho написа:Да-а, така или иначе наспамихме темата на колега, но с риск да стана нахален ще го помоля да си напише номера на двигателя в опит да решим спора
Коментар
-
dagema написа:Здравейте не се карайте наистина двигателя е Френски и е взаимстван от Пежо 605. Доколкото се поинтересувах всички двигатели на тези еврованове се правели от ПЕЖО с малко изключения за 1-2 двигателя. Но попитах за КИЛОМЕТРАЖА двигателя е обслужен вече, с френски части.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар