Добре, че си уточнил за кой датчик става въпрос. Той казва на ЕКУ-то кога 1-ви цилиндър е в ГМТ и така да се определи момента на пускане на искрата за всеки един цилиндър.Христо (hit-ko) беше писал в една тема, че сигнала, който се получава от този датчик е много слаб и преди да стигне до компютъра допълнително се усилва и обработва. За това е много важно според мен да има много добър контакт на буксата за да не се губи от силата и качеството на генерирания от датчика сигнал.За амортесьорите и на мен ми е изпуснал единият заден и на пролет ще ги сменям. Зависи дали имаш необходимите инструменти и достатъчно силно желание да ги смениш сам :D не е трудно. Щом са предни след това трябва да отидеш да ти регулират и предницата. Аз така 2 седмици се чудех дали да си сменя сам ангренажният ремък и накрая реших, че или ще го сменя или като не стане ще си додърпам колата до един приятел монтьор да го сложи - в крайна сметка се справих като по учебник с ремъка, след това един месец като се кача в колата и запаля, кеф, кеф :D :D :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ламбда - сонда
Collapse
X
-
няма нужда от реглаж на предница след смяна амортисьор, говорим ако новия не е от друга кола или правен в някой гараж, но геометрията не се променя ако а-сьора отговаря на размерите на стария, както и трябва да е. бе не е голям кеф смяната му, щото трябват скоби за пружината. иначе няма никакъв проблем, една гайка горе и с 2 болта отдолу, ама тъпата пружина без скоби не става. има и друг вариант ама няма да го кажа, че тука пак ще има теоритици а за ангренажа то си е 30 минутно удоволствие- докато го сменяш и знаеш, че с всяка минута пестиш еди-колко си пари за тази адски сложна невероятно трудно и рискована смяна на РЕМЪКLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар