Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ламбда - сонда

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ламбда - сонда

    здравеите на всички! Имам следния проблем! имам Браво 1.6 16V sx запо4на да ми гори много и да губи мощност! ходих на диагностика и ми отчета грешка в ламда сондата! изчистиха ми грешката! След около 4-6 часа сигналната лампа за инжекцията пак ми светна след което огасна и колата пак загуби мощност! А когато ми правиха диагностиката пича ми каза че не е от датчика понеже по време на диагностиката (след изчистването на грешките) не се появиха грешки! Та мисалта ми е дали е от Ламбда - сондата или нещо друго! Та имаики предвит че струва 160 лв не ми се дават и да се окаже че не е от това! Моля кажете си мнението!Благодаря!
    Fiat Bravo 1.6 16V

    #2
    Re: Ламбда - сонда

    bronza написа:
    здравеите на всички! Имам следния проблем! имам Браво 1.6 16V sx запо4на да ми гори много и да губи мощност! ходих на диагностика и ми отчета грешка в ламда сондата! изчистиха ми грешката! След около 4-6 часа сигналната лампа за инжекцията пак ми светна след което огасна и колата пак загуби мощност! А когато ми правиха диагностиката пича ми каза че не е от датчика понеже по време на диагностиката (след изчистването на грешките) не се появиха грешки! Та мисалта ми е дали е от Ламбда - сондата или нещо друго! Та имаики предвит че струва 160 лв не ми се дават и да се окаже че не е от това! Моля кажете си мнението!Благодаря!
    Това, че са изчистили грешката от паметта, не означава, че са решили проблема - той се решава със смяната на сондата!Не са чак толкова скъпи, виж в сайта www.axm-auto.com , сондата с номер 7481022 е на NGK-Japan, пакетирана от HOFFER и е с прилична цена!

    Коментар


      #3
      благодаря за отзива !! аз не разбирам много от монтиорство ! за тва да те питам ламбда сондите не са ли за различни газове или ...щото пича от диагностиката ми показа датчика и е под капака на колата ! каза ми цитирам " оооо лабда сондата на разпределителния вал за разпределянето на кислорода (или нещо такова) ти дава грешка" ! а аз дето чета из форумите чета че се намирал под колата до гарнето някаде си от долу! това сащия датчик ли е!
      Fiat Bravo 1.6 16V

      Коментар


        #4
        Намира се точно след мястото, където двуцевката от изпускателните колектори се съединява в една тръба - представи си го така Y. И тая сонда няма нищо общо с разпределителния вал.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Ако пича ти е казал точно така бягай далече от него - не е и виждал на живо двигател.За ламбда сондата - на диагностиката могат да се показват в реално време какви данни постъпват от датчиците към компютъра. Аз като бях да видя дали всичко е 6 по колата преди зимата проверих и ламбда сондата (един приятел има сервиз с оборудване на Бош за диагностика та си поиграх доста с колата да я проверя от всякъде). Конкретно за ламбда сондата ти показва какво напрежение подава към компютъра. Принципно варира между 0,1 до 1 волт. На празен ход е около средата - 0,5 волта. Показанията като подаваш газ трябва да се сменят бързо иначе сондата е станала вече "ленива", реагира със закъснение. Най-лошият случай е да показва постоянно едно и също напрежение - тогава е напълно "умряла".А на 1.6 се намира наистина преди катализатора и сондата е с 4 кабела, с подгряване.За повишеният разход може да има и други причини - налягане на горивото, свещите, кабелите за свещите, бобината (може някой цилиндър да не "пали" добре. Така един Опел Кадет 1.6 моноинжекцион взе да харчи някакви фантастични литри за тази кола и се оказа точно проблем със запалването на 3-ти цилиндър.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            Така днес си порачах свещи EQUYEM за моя мотор! ще ги сменя и ако пак е така .... Незнам! кажете каде да ида на маистор! Правиха ми диагностика в Младост! като слезнеш от цариградско (от кам плиска) веднага на светофара в ляво! (сажелявам за тапото обяснение но не сам от софия) казаха ми че там са добри маисторчета! Ако някои знае каде да ида моля да напише! Ама много ме самнява да е от свещите! шума на двигатела се промени едно малко "дрезгаво" и до кам 2500 оборота варви горе долу добре , а от там на татака е пална скраб натискам газта до краи и .... нищо ! едва оскурява и само брамчи ! А преди палеше гумите на първа предавка и на втора , а ся немойе да вратне дори на парва (само на прас ги позаварта) ! ПОМОЩ!
            Fiat Bravo 1.6 16V

            Коментар


              #7
              ааа и за ламбда сондата тоя маистор ми я показа ! намира се точно до ремъците ,закачена е на двигателя и е малко скрита! за един и сащи датчик ли говорим?
              Fiat Bravo 1.6 16V

              Коментар


                #8
                bronza написа:
                ааа и за ламбда сондата тоя маистор ми я показа ! намира се точно до ремъците ,закачена е на двигателя и е малко скрита! за един и сащи датчик ли говорим?
                Май не.Ако не ме лъже паметта този датчик на двигателя е датчика на запалването, а не ламбдата.
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #9
                  Пич смени майстора......като гледам как ти определя кое какво еКакто казва колегата по горе това е датчика за положението на колянови вал!
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #10
                    еее АМАН от майстори значи! Никой ли не е имал такав проблем бре хораааааа!!Кажете ся къв да го дарвя! НОВ МАИЙСТОР!? айде пак пари за нови диагностики! хахаха умиране има отарвяне няма!
                    Fiat Bravo 1.6 16V

                    Коментар


                      #11
                      Пише в профила ти, че си от Слатина, защо не хвърлиш поглед на тази тема Сервизът на Евгени(Гената). По-високия разход може да се дължи на сондата, но липсата на динамика (ускорение) ме съмнява да е от нея. Абе трябва си диагностика, тук само можем да гадаем.
                      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                      Коментар


                        #12
                        а дали ти провериха катализатора да не е задръстен
                        BRAVA 1.6

                        Коментар


                          #13
                          Може ли сам да си провериш катализатора дали е запушен. Днес пак направих около 500км извънградско с колата, харчи си нормално 5.5л/100км, но ми е интересно как се проверява катализатора. Ако го сваля те тръбите са малко огънати и не може да се види дали "минава" светлината през него или има някакъв друг начин. Във форума пише, че миришело на сяра като се запушел само това ли е
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            #14
                            хора нищо не са ми проверявали само ме пита какво и е на колата и аз му казах че губи мощност и че ми е присветвала инжекцията и тои отвори капака закачи една джаджа за компа ми и каза че има няква грешка изчистия и каза сега треба да варви като нова и ако пак светне лампата на инжекцията да ида пак при него требало да смени тоз датчик ! и точно след четири часа пак светна ама нямах време да отидя щото сам на работа утре мисля да ида!
                            Fiat Bravo 1.6 16V

                            Коментар


                              #15
                              Съжелявям ако досаждам , НО се оказа че аз не сам разбрал правилно! ходих пак на диагностика и човека ми е казал "фазов сензор" и ми обясни за кво е ! така но аз като пипнах буксите му и те са малко клатещи не мно стабилни! така човека ми изтри пак тази грешка и сега 2-ри ден не ми е светвала инжекцията и колата е наред! малко ме самнява да е от буксите и като тропне колата в някоя дупка и да се поразмарда и да ми даде грешка и компа да почне да подава сигнал на инжекзията ’авариен режим" и затова да е така! Това естествено е мое мнение и незнам до колко е възможно да е вярно! А и много се надявам да е така защото иначе треба да дам 200 лв за смяна на тоя проклет сензор! Засега мога само да се надявам да не е преебан датчика а само буксите! Имам едно допитване по ходовата част! Предният ми десен амортисъор ми е изпуснал и няма да ви казвам как си подскача гумата и се тупка по асвалта :D или като мина през дупка кво прави! Дали да ида на майстор да го смени или ще оспея да се справя сам? Някои сменял ли е амортисъор?надявам се да не ви е писнало от мен и моите вапроси (можеда са глупави за някои от вас но ...)Това е за сега ще чакам отговор , и коментари ! Чао и успешна седмица на всички!
                              Fiat Bravo 1.6 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X