Значи имам следния проблем, понякога когато стартирам двигателя, отпусна ли ключа и двигателя гасне. При повторен опит няма грижи. Празен ход поддържа перфектно, дори когато е включен климатроника, фарове и др. консуматори. Не гасне при работа на празен ход. Но забелязвам зачестяване в това по-трудно стартиране. Прави го независимо от температурата на двигателя. Почистих колкото може регулатора за празен ход, кислороден датчик не съм проверявал. На диагностика не съм ходил, няма къде. Идеи? Двигателя е 183А1.000
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при стартиране
Collapse
X
-
Re: Проблем при стартиране
Mitko написа:me_to_u написа:Значи имам следния проблем, понякога когато стартирам двигателя, отпусна ли ключа и двигателя гасне. При повторен опит няма грижи. Празен ход поддържа перфектно, дори когато е включен климатроника, фарове и др. консуматори. Не гасне при работа на празен ход. Но забелязвам зачестяване в това по-трудно стартиране. Прави го независимо от температурата на двигателя. Почистих колкото може регулатора за празен ход, кислороден датчик не съм проверявал. На диагностика не съм ходил, няма къде. Идеи? Двигателя е 183А1.000
-
Горивния филтьр е най-малкия проблем на празен ход, той дава отражение когато ти трябва голяма консумация на гориво! Така, че анализирай ситуацията! Но ако си решил да мериш нещо, измери колко време след изключване на мотора , ти се запазва налягането в магистралата, това е важно за подобен проблем като твоя!
Коментар
-
hit-ko написа:Горивния филтьр е най-малкия проблем на празен ход, той дава отражение когато ти трябва голяма консумация на гориво! Така, че анализирай ситуацията! Но ако си решил да мериш нещо, измери колко време след изключване на мотора , ти се запазва налягането в магистралата, това е важно за подобен проблем като твоя!
Коментар
-
Имам същия проблем от няколко месеца. Споменавате за потенциален проблем с налягането - бензинова помпа ... да, но как да тълкуваме безпроблемното 2-ро палене? Не би ли трябвало и то да проблемно при такива обстоятелства? Освен това, правил съм проби с 3-4 поредни подавания на контакт без палене, за да вдигне налягане помпата ... пак гасне Наблюдения ми от последните няколко дни показват следното - когато околната температура е до около 15-18 градуса (сутрин - 8-9 часа), 1-вото палене е безпроблемно, задържа оборотите и всичко е ОК. След като двигателя изстине за 7-8 часа, вече при околна температура 25-30 градуса (17-18 часа), 1-вото палене е проблемно - при врътване на ключа вдига около 1000-1200 обората и след това оборотите падат и двигателя гасне, или се замъчва на около 500-600 оборота и след 1-2 сек. стабилизира на около 1000 оборота. Как бихте коментирали това? Само да отбележа, че датчиците за темп. на въздуха и водата са ОК, както и стъпковото моторче за празния ход.
Коментар
-
Mitko написа:При това "цъкане" на контакта помпата не спира когато се качи налягане, защото регулатора е механичен и просто няма начин да се следи електронно налягането в системата. Помпата просто завърта за определено време. То може да не е достатчно за да вдигне налягане. Когато обаче повъртиш помпата работи по-дълго. За да не се гадае е хубаво да направиш тест с горивен манометър.
Коментар
-
и аз имам същия проблем. единия път когато стана много зле се оказа, че ми е скъсан маркуча в резервоара след помпата и си тече вътре в резервоара, но няма добро налягане. изчезна за известно време и се появи пак. след едно демонстрационно почистване на цялата горивна система колата почна да ми работи перфектно на бензин и с първото палене заспиваше, без да глъхне, да се дави и да забива. сега от 10 дни пак имам същите симптоми - при първо палене гасне ако не я изфорсиращ или глъхне до 400 и надолу оборота и моторчето за пр. ход я стабилизира. според мен е от налягането и дюзите.TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар