Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ауспух

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    NikMar написа:
    В крайна сметка се оказа, че ще трябва да отрежа гъвкавата връзка и да заваря нова, иначе тя върви с двуцевката-156 лв., та относно тези връзки някакви съвети кои да вземам и кои не, от фирма Косер дали са кадърни те са много оплеткови а не навити, кажете си мнението.
    И аз сменях меката връзка преди 2 месеца. Режеш старата. Измерваш разстоянието и в някой магазин (аз моята я взех от Косер) избираш необходимия размер! Заваряваш я и по желание може да се боядисат заварките.Сменях и гърнетата. Трите заедно ги взех за 120 лв. (става въпрос за Брава). Марката е POLMOstrow:http://www.kosser.net/Products/Polmostrow.php.Ако решиш да ги сменяш ще ти трябва и гарнитура!
    Space Star 1.9 DID

    Коментар


      #17
      аз сменявах моите преди около 2 месеца. Мека връзка 50лв., резонатор (заместител на катализатора) - 55лв., средно и крайно гърнета на VITO - 127 лв. Заедно със работата и всички необходими гумени държачи. Това е от ЕМ комплект 33.дадаха и гаранция 1 година. За сега всичко е ОК но ще видим до кога.миналото лято смених меката връзка със по евтинка от 25 кинта и както се вижда сега пак я сменях
      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
      182A4.000 IAW49F
      LPG - Lovato EasyFast
      ----------------------------
      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

      Коментар


        #18
        NikMar написа:
        Благодаря Rokambol за инфото, но си много далеч от мен и немога да се възползвам от твоя майстор. Иначе това гърне е добро, мислех си дали не може да се използва връзка като на опел, те са 2 тръби със сферични краища вътрешна и външна сфера и м/у тях гарнитура и фланци с 2 болта натегнати с пружина, ако сложа такова дали ефекта ще е същия.
        Ако идеята ти е да елиминираш меката връзка, недей! Минах и аз по този път, но резултата беше късане на тръбата за нула време, а имам инфо, че се е стигало и до скъсване в точката на монтажа на ламбда датчика. Просто конструкторите така са сметнали изпускателната система, че не може без мека връзка. Е, то в БГ всичко може, но понякога е доста скъпо.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #19
          Мисля гъвкавата връзка да не я заварям за двуцевката, а да я направя със скоба като на Жигулите и тогава следващия ремонт ми се облекчава.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #20
            NikMar написа:
            Мисля гъвкавата връзка да не я заварям за двуцевката, а да я направя със скоба като на Жигулите и тогава следващия ремонт ми се облекчава.
            Ако успееш да го направиш, ще си спестиш много време за в бъдеще. Аз опитвах същото, но не можеше да стане, не си спомням, обаче по каква причина.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #21
              Утре, надявам се, е денят Х ще пиша за резултата.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар

              Working...
              X