Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ауспух

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за ауспух

    Издъни ми се меката връзка и сега съм като рали състезател, та да попитам някой сменял ли е такова чудо и как става. Като го гледам няма скоби и явно се набива. Като съм почнал май да сменя и другите за там мисля че ще се справя, но знае ли някой дали има гарнитурки м/у катализатора и другите части, а бе с една дума процедурата и цената за смяна какви са?
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Цените са от 15 до 60 лева взависимост от качеството При теб не знам как е, но на Делтата ми освен със заваряване по друг начин не виждам да може да се монтира.Ако при теб се набива меката връзка още по-добре за теб
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      Слав написа:
      Цените са от 15 до 60 лева взависимост от качеството При теб не знам как е, но на Делтата ми освен със заваряване по друг начин не виждам да може да се монтира.Ако при теб се набива меката връзка още по-добре за теб
      Още не знам как е и затова питам иначе от работа не се плаша но не си заслужава да разглабям и после да се чудя как да стигна до сервиз при необходимост.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        Заварява се.Прегледай и катализатора за всеки случай ако имаш да не се е издънила заради запушен такъв.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Моятя мека връзка още като купих колата, я закачих някъде и се скъса...звука наистина е спортен даже ме бъзикаха кво съм и сложилЦената е различна, както казва колегата по-горе.За колата от подписа дадох 38 лв!Старата беше заварена новата пак я направиха така!
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #6
            то само със заварка става. не си слагай от 5 лв карат по 5-6 месеца
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Заварява се.Прегледай и катализатора за всеки случай ако имаш да не се е издънила заради запушен такъв.
              Значи намерих комплект гърнета за 73 лв-полски алуминизирани /по приятелски на цени на едро/ и 20 лв меката връзка. Иначе меката връзка върви заедно с двуцевката-116 лв /пак с намалението/, за катализатора незнам какво да го правя, дали да го оставям или да го махам, него как да го позная дали е запушен, никога не съм свалял такова добиче.До тук има 3 варианта:1. Режем двуцевката и тръбата след меката връзка и вземам такава по останалия размер и я заварям, катализатора си остава.2. Цепя втулките на меката връзка и след това изчиствам мястото с ъглошлайфа и се заварява същия размер мека връзка, катализатора си остава.3. Някой от горните вариянти и махам катализатора.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                В крайна сметка се оказа, че ще трябва да отрежа гъвкавата връзка и да заваря нова, иначе тя върви с двуцевката-156 лв., та относно тези връзки някакви съвети кои да вземам и кои не, от фирма Косер дали са кадърни те са много оплеткови а не навити, кажете си мнението.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  ...Значи намерих комплект гърнета за 73 лв-полски алуминизирани ...
                  Полските гърнета изкараха точно едно лято на Типо-то ми.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    Кофти, а какви да взема, български на ASPO ли за 6 месеца, вече незнам на кое да вярвам.
                    Човек съм и нищо човешко не ми е чуждо!

                    Коментар


                      #11
                      Аз си взех задно от алпака-100лв, мека връзка от 80лв, а триъгълното гърне го изкърпих.P.S. Всичко това преди повече от година. Досега всичко е ток.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        Rokambol написа:
                        Аз си взех задно от алпака-100лв, мека връзка от 80лв, а триъгълното гърне го изкърпих.P.S. Всичко това преди повече от година. Досега всичко е ток.
                        Алпака или хромникел и от къде, каква е разликата в тези гъвкави връзки за 80 и 20 лв.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          Гърнето от алпака, от местен магазин, с "ремус" ефект, меката връзка пак от местен майстор, който се занимава само с гърнета. Мисля, че е от алпака, щото въпросния майстор оквича всичко, що не съм купил от него, че сега щял да похаби не знам колко си, и не знам си какви неща, докато го снади. Накрая млъкна като го "подсетих", че не е необходимо да се снажда (заварява), а просто да се пристегне със скоба. стана много добре, а за меката връзка ми даде 1г. гаранция.P.S. Сетих се, че имам снимка на гърнето:
                          Прикачени файлове
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #14
                            Виж и това http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=7450
                            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря Rokambol за инфото, но си много далеч от мен и немога да се възползвам от твоя майстор. Иначе това гърне е добро, мислех си дали не може да се използва връзка като на опел, те са 2 тръби със сферични краища вътрешна и външна сфера и м/у тях гарнитура и фланци с 2 болта натегнати с пружина, ако сложа такова дали ефекта ще е същия.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X