Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренажни истории на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на ангренажни истории на Браво

    Здравейте!Някой може ли да ми направи една справка (или да ми каже направо, ако знае) на колко километра се сменят ангренажните колела, ролки, ремъци и каквото друго се сменя около тези истории, и колко може да ми струва смяната им в компект с частите и евентуално ориентировъчни цени за труд??Благодаря!

    #2
    не си споменал за койдвигател става въпрос и за коя година е колата.1.2-60000км. или 4г. което настъпи първоза автомобило преди 2000г. за двигатели 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 1.9D, 1.9TD и 1.9JTD 120000км. или 6г. което настъпи първоза автомовили след 2000г. за двигатели 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 1.9D, 1.9TD и 1.9JTD 60000км. или 5г. което настъпи първоданните са за оригинални ремъци с две думи произвотство на FIAT. за други марки не мога да кажа.смяната на ролките не задължителна но е препоръчителна. пример ако една ролка е карана 120000км. и не се подмени при смяната на ремъка това значи че трябва да кара още 120000км. ще и имате ли доверие на лагера на тази ролка аз лично не.P.S. не си првете майтап с ангренажа и не пестете пари защото ремонта след това излиза доста скъп
    FIAT Marea 1.9TD/100

    Коментар


      #3
      zombaiko написа:
      не си споменал за койдвигател става въпрос и за коя година е колата.1.2-60000км. или 4г. което настъпи първоза автомобило преди 2000г. за двигатели 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 1.9D, 1.9TD и 1.9JTD 120000км. или 6г. което настъпи първоза автомовили след 2000г. за двигатели 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 1.9D, 1.9TD и 1.9JTD 60000км. или 5г. което настъпи първоданните са за оригинални ремъци с две думи произвотство на FIAT. за други марки не мога да кажа.смяната на ролките не задължителна но е препоръчителна. пример ако една ролка е карана 120000км. и не се подмени при смяната на ремъка това значи че трябва да кара още 120000км. ще и имате ли доверие на лагера на тази ролка аз лично не.P.S. не си првете майтап с ангренажа и не пестете пари защото ремонта след това излиза доста скъп
      Принципно за двигател 1,6 става въпрос, определено преди 2000 година производство.Благодаря за информацията за километрите, аз точно за това питам, защото скоро купих фиата, а имам суспекции, че са ми сменяни частично нещата по ангренажа.А информация за приблизителни цени дали може да ми кажете?

      Коментар


        #4
        www.axm-auto.com виж тук това което те интересува за смяната!
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          не бях видял че питаш и за ангренажните колела. не нужна смяна ако нвма видими износвания и дефекти. а цени всякакви!!! аз лично ти преоръчвам по големите сервизи а най добре оторизирани с дадена марка.
          FIAT Marea 1.9TD/100

          Коментар


            #6
            Майстора като ти сменя ремъка ще ти каже ролките как са. Трябва да са "тегави" и като ги завъртиш на ръка да спират доста бързо и да нямат луфт. Ако чуеш шум от лагера на ролката, значи му е изтекла смазката и е за смяна. Или още по-лошо ако има луфт - сменяй задължително.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              В четвъртък сменях ангренажните истории. В сервиза (Bosh - Ексел Свищов) ми казаха така:следваща смяна след 80 000 км, а след 30 000 км - на контролен прегелд на ремъка.Смяна на ангренажен ремък, 2-те ролки, 2-та ремъка пистови, масло, маслен филтър, смяна спирачна течност = 292 лева.

              Коментар


                #8
                Humppa написа:
                В четвъртък сменях ангренажните истории. В сервиза (Bosh - Ексел Свищов) ми казаха така:следваща смяна след 80 000 км, а след 30 000 км - на контролен прегелд на ремъка.Смяна на ангренажен ремък, 2-те ролки, 2-та ремъка пистови, масло, маслен филтър, смяна спирачна течност = 292 лева.
                10х за информацията.Доста е евтино, че и то със смяна на масло и филтър, даже и спирачна течност.Аз се чудя в София колко биха ми взели за същите неща.Нищо чудно да ми излезе по-евтино да мина през Свищов да си ги сменя, като сложа 90-100 лева за бензин :D

                Коментар


                  #9
                  В довабка получих и севизна книжка, надявам се ако им стана редовен клиент да има някакви преференции :D

                  Коментар


                    #10
                    Може ли да сканираш нещо от тази сервизна книжка да я видим какво представлява.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11

                      Коментар


                        #12
                        Humppa написа:
                        В четвъртък сменях ангренажните истории. В сервиза (Bosh - Ексел Свищов) ми казаха така:следваща смяна след 80 000 км, а след 30 000 км - на контролен прегелд на ремъка.Смяна на ангренажен ремък, 2-те ролки, 2-та ремъка пистови, масло, маслен филтър, смяна спирачна течност = 292 лева.
                        Части + труд или само труд, или само части
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Мисля , че и работата и частите влизат като гледам така какво е сменил! Консумативите са му мах 150 лв и другото труд
                          now. BMW E39 523i '98 170hp
                          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                          Коментар


                            #14
                            BO написа:
                            Части + труд или само труд, или само части
                            Части + труд.
                            dimmX написа:
                            Мисля , че и работата и частите влизат като гледам така какво е сменил! Консумативите са му мах 150 лв и другото труд
                            Не помня конкретни цифри, но консумативите:Ангренажен ремък приблизително 40 лева;Двете ролки около 115;Малсо по 11.33 литъра;Спирачната течност не знам колко е.Масления филтър и горивния филтър им ги занесох аз.Имат инструмент за зацепване на валовете.

                            Коментар


                              #15
                              Аз съм се сбъркал с ролките нещо грешно съм сметнал!
                              now. BMW E39 523i '98 170hp
                              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                              Коментар

                              Working...
                              X