Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане относно термостат 1.6/16 браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане относно термостат 1.6/16 браво

    Здравейте, прочетох всичко от търсачката, но какво се разчиства около термостата преди смяната му, защото ми се вижда много претрупано там. И отдолу на двигателя ли се работи или отгоре? И какви са тия скоби на маркучите, как се вадят? И второ, с кой номер ключ се изваждат свещите? Помагайте! Предварително Ви благодаря.
    Fiat Bravo SX 1.6 / 16 / 103 к.с / 1998г.

    #2
    Доста неща така по памет(правих го преди 2-3 месеца) - акумулатор,стойката му(коша на акумулатора),разкачваш куплунзите които водят до металния електронен блок (компютър или нещо по запалване?)от страната на мотора(м/ду акумулатора и мотора),пластмасовата тръба която подвежда въздух към възд.филтър и водните съединения(вниматело да не счупиш накрайниците на радиатора - ПЪРВО леко ги раздвижваш) и други дребни неща които се виждат,аз работих отгоре.промий задължително питите на радиаторите отвън,но не на пароструйка,а ги пръскай с пластмасово шише с дупка в капачката или слаба струя вода от маркуч,не е лошо предварително да ги напръскаш например с меглио(моите приличаха на пръскана мазилка и това всъщност беше проблема за прегряването, а не термостата.Аз свалях и радиатора,но май той не пречеше.Преди да сложиш новия термостат - хубаво зачисти мястото където ще легне от окисите с малка шпакла,маркучите преди слагане отвътре ги намазваш с грес.Скобите май са за еднократни - поне аз ги чупех и сменях с нови.

    Коментар


      #3
      Много Ви благодаря, колега, дано се спрая, че нещо не ми стигат парите, ако не - по майстори.
      Fiat Bravo SX 1.6 / 16 / 103 к.с / 1998г.

      Коментар


        #4
        Ще се справиш,аз имам малък опит и се справих за три часа в най голямата жега със свалянето на всичко и то с неподходящи инструменти (най лошото нещо) и квартални "умници" наоколо- трябва ти комплект гедоре и лула 13 за един болт под дъното на акумулаторната стойка,сголобяването става за 1-1 1/2 час,,всичко си пасва на мястото (и куплунгите не можеш да ги сбъркаш - така са направени).Избягвам да ходя по майстори - измамници са .Какво прави термостата,купи ли нов?

        Коментар


          #5
          Не съм все още, но трябва да го купя тия дни заедно с датчика, който включва вентилатора. Мисля че с тази информация и сам ще се справя с подмяната му. Благодаря ти още веднъж.
          Fiat Bravo SX 1.6 / 16 / 103 к.с / 1998г.

          Коментар


            #6
            ribka написа:
            Не съм все още, но трябва да го купя тия дни заедно с датчика, който включва вентилатора. Мисля че с тази информация и сам ще се справя с подмяната му. Благодаря ти още веднъж.
            Внимаваи с буксите на компютъра не ги напъваи те се вадят много лесно но мисля че на самата бука първо се издърпваше едната чат и тя сама изкача, ако мислиш да ги дърпаш нагоре няма да стане огледаи ги хубаво и ще ти се светне. За смяната на моя свалях акумулатора, компа с стоиката която го държи и мисля нищо друго. Но това беше преди 9 месеца и не помня добре, но и малко технически опит да имаш ще се справиш. Скобите обаче ако са оригиналните ще се узориш с тях можеш с клещи резачки да ги режеш но внимателно с маркучите. Успех.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              Свещите с тънкостенно гидоре 16.
              brava 1.6_v16 elx

              Коментар


                #8
                Свещите с обратната страна на ключа за гумите поне така е при 1,8 двигателя.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар

                Working...
                X