Вчера като се пребирах от работа и бях паркирал на един много голям баир и паля колата изчаквам лампичките да изгаснат запали нормално и започнах да правя маневри да изкарам колата и ми светнаха едновременно лампите на аербега и на инжекциона и колата загуби мощност трябваше да тръгвам с повече газ от обикновенно , веднага я изгасих и я запалих отново и проблема изчезна , имах около 10 литра бензин в резервоара , възможно ли е като се е наклонила колата и нещо да е засмукала въздух и за това да се е получило така ??? Ако някой може да помогне ще бъда много благодарен !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светна ми едновременно аербега и инжекциона ???
Collapse
X
-
Може би не и е достигнал бензин и за лампата на инжектора е възможно въпреки че помпата си върши работата,нали е за това,но за еърбега е доста странно.Иди да му направат една бързичка диагностика.Все пак това е Браво не ЛадаFIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
-
Някъде във форума бях чел, че разни търговци на Италианските автомобили, на които им свети лампата на еърбега "връзват" кабелчетата заедно с тази на инжекциона, така че да светва за малко и след това да угасва -при стартиране. Е да ама за това трябва да гледаме при покупка, угасването на двата вида лампи трябва да е последователно. Та мисълта ми е дали си забелязал как е било преди? Ако ти е светнала лампата на инжекцията съответно светва и другата. Мисля че ми разбираш писаното?Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
май е имало намеса от някой недобросъвестен джамбазиндай на контакт и виж как гаснат лампите на възглавниците и инжекционаако загаснат едновременно - имаш проблеми с възглавницитеа причината за светването е била лампата на инжекциона - и на мен ми се е случвало веднъж, когато имах малко гориво
Коментар
-
Щом светлините изгасват - значи всичко е ОК според компютъра. Погледни на вратичката на жабката от вътрешната страна - пише дата - тази дата е за проверка на еърбезите. По принцип е 10 години от производството на автомобила. Светлинните индикации по арматурното табло са за това - да ти сигнализират, че нещо не е в ред. Щом нямаш постоянно светеща индикация - всичко е ОК.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Щом светлините изгасват - значи всичко е ОК според компютъра. Погледни на вратичката на жабката от вътрешната страна - пише дата - тази дата е за проверка на еърбезите. По принцип е 10 години от производството на автомобила. Светлинните индикации по арматурното табло са за това - да ти сигнализират, че нещо не е в ред. Щом нямаш постоянно светеща индикация - всичко е ОК.
Коментар
-
Roko написа:Лампата за еърбега изгасва (последна), доста по-късно от тази за инжекциона!Малко преди тази за еърбега изгасва тази за ABS-a!FIAT BRAVO 2.0 20 HGT
Коментар
-
metall11 написа:Roko написа:Лампата за еърбега изгасва (последна), доста по-късно от тази за инжекциона!Малко преди тази за еърбега изгасва тази за ABS-a!Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Roko написа:metall11 написа:Roko написа:Лампата за еърбега изгасва (последна), доста по-късно от тази за инжекциона!Малко преди тази за еърбега изгасва тази за ABS-a!FIAT BRAVO 2.0 20 HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар