Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Принудително изхвърлен антифриз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Принудително изхвърлен антифриз

    Здравейте, от няколко дни нивото в казанчето е повече от необходимото, един път загря преди червеното но включи перката. Снощи след дълго каране спряхза около 10 минути-тръгвам температурата на 90 градуса,перката не включва.Карам а стрелката минава над 90гр., на едно деление преди червеното.Спрях и тогава врящия антифриз изтече, през тапата на казанчето. След около 10 минути вдигнах капака-маркучите към радиатора средно топли а радиатора студен.Може ли да напълна системата с вода и да я запаля?Дайте съвет откъде да почна да търся проблема
    Марея 1,8 16V

    #2
    сменяй термостата сипвай антифриз и карай. смо се моли да не си я прегрял много.
    FIAT Marea 1.9TD/100

    Коментар


      #3
      Четох много за марката термостат но все пак-съвет каква марка?
      Марея 1,8 16V

      Коментар


        #4
        По добре иди ел. техник да види защо перката работи когато си иска .Може да не е термостат а нещо по дребно.

        Коментар


          #5
          да може да не е от термостата и аз имах подобен проблем и се указа окислена ’жица’ и не даваше контакт ама за сега го оправиха
          Mercedes E200 coupe

          Коментар


            #6
            eman написа:
            Четох много за марката термостат но все пак-съвет каква марка?
            Незнам какви са цените ,но на фона какво се продава за "5лв" най-добре си го поръчай от Аутоиталия.Наистина може да не е термостат,а може и датчика да ти лъже.
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #7
              Щом радиатора му е студен, значи е въртял само малкия кръг и следователно е изгърмял термостата. Смени го и забравяш за проблемите... А перката не се е включила защото нейния датчик е на големия кръг Имах го тоя проблем миналата година, много е неприятно, ама усетих колата мигновено. Хубаво е човек да си следи температурата и показателите

              Коментар


                #8
                ivanko_rs написа:
                eman написа:
                Четох много за марката термостат но все пак-съвет каква марка?
                Незнам какви са цените ,но на фона какво се продава за "5лв" най-добре си го поръчай от Аутоиталия.Наистина може да не е термостат,а може и датчика да ти лъже.
                съгласен съм с иванко че е най-добре да купиш термостата от аутоиталия. и както казах по нагоре сменяй термостата и карай проблема ти е в него на 100% но не се знае дали не си счупил нещо от прегряването. пиши след като смениш термостата. успех.
                FIAT Marea 1.9TD/100

                Коментар


                  #9
                  Ще ви информирам веднага щом го сменя.
                  Марея 1,8 16V

                  Коментар


                    #10
                    Колеги да споделя-днес отидох на майстор-рано сутринта-студено-колата почти не е загряла.Установихме че изпарителя на газовата е студен-поработи на газ и започна да заглъхва и угасна-пипаме-студен.Игнорирахме го-маркучите за водата да не минават през него(междудругото се появи нов проблем-почна да не може да пали на бензин-давам контакт-завърта стартера но колата няма никой-глъхне).но все пак запали-работи-даваме газ казанчето се пълни с вода та чак почва да излиза през капачката.Майстора казва 2 възможности-водна помпа или гарнитура глава-след разглабяне се оказа че е здрава водната помпа-гарнитурата остана за утре.Термостата отвори по някое време.Възможно ли е ако е гарнитурата на глава та чак да не минава вода и през изпарителя?
                    Марея 1,8 16V

                    Коментар


                      #11
                      значи изпарителя няма нищо общо с термостат и гарнитурата на главата вероятната причина да не загрява че охладителната с-ма не е била обезвъздушена добре след като е изхвърлила водата. щом си се навил да сваляш главата-добре няма лошо от една нова г-ра и от един челен шлаиф на главата но нека да ти я проверят за пукнатини ако незнаеш каде да я занесеш аз ще ти кажа. но пак ти казвам смени си термостата!!!
                      FIAT Marea 1.9TD/100

                      Коментар


                        #12
                        Сигурно си прав-но колата е на майстор и каквото каже той.....дето се вика това е.Но проблема да качва течност в казанчето е притеснителен.
                        Марея 1,8 16V

                        Коментар


                          #13
                          eman написа:
                          Сигурно си прав-но колата е на майстор и каквото каже той.....дето се вика това е.Но проблема да качва течност в казанчето е притеснителен.
                          Притеснителен е ако вдига нивото и има мехурчета(доста).Тогава може да си сигурен че е гарнитура на глава.Проверете компресията,трябва да има разлика.
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #14
                            Какво значи да качва течност в казанчето? Като се загрява антифриза доста се разширява, да не се бъркаш от това. Един път казваш, че колата е загряла много, друг път че не загрява.. за всяко от тези неща по отделно има различни причини, общото и за двете е термостата.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              Принудително изхвърлен антифриз

                              Колега, аз имах същия проблем.Лечението беше смяна на термостата оказа се с вътрешно счупване и смяна капачката на разширителния съд.Перката на включкаше защото в радиатора има въздух-след обезвъздушаване е ОК.

                              Коментар

                              Working...
                              X