Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа за налягането на маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ора! johnfound ви е посъветвал единственото правилно нещо в случая - измерване на налягането на маслото - само така може точно да се диагностицира проблема и да се премине към отстраняването му!
    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

    Коментар


      #17
      Аз пак с моята маслена помпа...Искам да ви попитам дали е възможно ,маслената помпа да няма изход за датчика?И също така,дали е възможно да са ми сбъркали баровете на датчика,да са ми сложили различен за моя двигател?

      Коментар


        #18
        Аз ходих при един много добър специалист в сервиза на Мазерати. Специално за мен каза че няма за какво да се притеснявам. Но каза и следното - понякога датчиците мърдат от калибровката си. Може да е това а може и друг да ти е датчика.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          И все пак някой от вас измери ли налягането на маслото? А на "много добрите специалисти", които диагностицират с умно гледане и почукване по масления филтър, аз лично не бих им имал доверие.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #20
            Налягането на маслото наистина е най-правилния подход. Аз лично не го направих защото колата е така от както е нова и нищо не се е променило. Иначе в сервиза на Мазерати можеха да го измерят но аз не пожелах. Всъщност измерих съвсем точно за колко време загасва лампата след стартиране на мотора - 1сек30стотни. Това е само за сутрешния старт, иначе е два пъти по бързо. Съпоставих моя резултат с други автомобили и се оказа много сходен с някои от тях и затова реших повече да не го мисля. Благодаря на всички за отговорите по темата.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Специално моята лампа гасне на първите обороти на стартера.
              Fiat Ritmo 105TC
              1600cc 105к.с.

              Коментар


                #22
                Да,измерих си налягането...но ми се струва че този техник нещо ме шикалкави.Другата седмица ще ходя и при друг,дано да не ми епроблема в тази маслена помпа,защото сложихме новата..но тя нямала изход за датчика.А какво е налягането не мога да кажа,техника каза:Налягането е добре,за смяна ти е помпата!!!!!.Странно ли е това?А другия техник ми каза,че помпата нямало как да се износи,може би проблема бил в някакви пътища към помпата.Не ги разбирам много нещата,но ми се струва,че след като налягането ми е добре,как ще ми е за смяна помпата???А как ,ми обяснете,на това Пунто (от което е новата помпа) е бил вързан датчика към помпата,след като няма изход???

                Коментар


                  #23
                  Забравих да допълня-а след като ми е добре налягането,защо ще ми свти пустата лампа на маслото?След като и датчика ми е сменен?

                  Коментар


                    #24
                    Elina написа:
                    Забравих да допълня-а след като ми е добре налягането,защо ще ми свти пустата лампа на маслото?След като и датчика ми е сменен?
                    Будалкат те нещо, а ти си плащаш, защото не разбираш. Четенето на малко литература и самообразованието води до икономия на пари.
                    Fiat Ritmo 105TC
                    1600cc 105к.с.

                    Коментар


                      #25
                      Към Johnfound:Специално моята лампа гасне на първите обороти на стартера.Ами на старата ми коба беше така и от там тръгнаха съмненията дали е проблем или не.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #26
                        Прав си-неволята учи!Почнала съм да чета някои неща,като за начало ще сменя маистора.

                        Коментар


                          #27
                          Elina написа:
                          Прав си-неволята учи!Почнала съм да чета някои неща,като за начало ще сменя маистора.
                          И добре ще направиш.Как може изобщо да ги говори тия,налягането е добре за смяна била помпата,че кое го прави това доброто налягане като помпата ти не е добре.Ей страхотни наглеци има,много се дразня от такива "майстори",които като видят че някой не разбира и започват яко да го лъжат.Elina,съвет от мен,следващият път като ти кажат нещо,не се съгласявай веднага да го правят,първо питай тук,а и на друг майстор отиди,да го видиш и той какво ще каже.

                          Коментар


                            #28
                            Днес е щастливият ми ден.Отидох при друг маистор и какво се оказа милсите?Датчика ми не бил точния...хммм.А за помпата-изобщо не е за смяна !!!хахах Та днес ми смениха датчика и съм Ок вече )Няма е проклетата лампа на таблото мии )Благодаря ви за съветите :D :D

                            Коментар

                            Working...
                            X