Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа за налягането на маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампа за налягането на маслото

    Здравейте! От както съм взел колата въпросната лампа гасне около 2сек. след като съм стартирал двигателя - незнам дали е нормално? Ако загася и запаля веднага изгасва бързо. Ами държи се така все едно всеки път пълни масления филтър. Моля ако някой има такава кола да сподели. Колите които съм карал до сега лампите им загасват много бързо - може да се каже още на стартер.Благодаря!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    #2
    даааааа аз имам такава кола,да ти кажа,дулга история е!дано да е от дат4ика.Мен така ми казаха и се оказа 4е не е от там-сменях по4ти вси4ко ж джигателя!!!Много е скъпо да знаеш!И пак ми свети лампата-сега 6те сменям маслена помпа-дано да спре!

    Коментар


      #3
      Преди да се сменя всичко наред, се прави диагностика, която включва задължително измерване на налягането на маслото. Пренебрегването на смазочната система струва доста скъпо и като пари и като нерви.
      Fiat Ritmo 105TC
      1600cc 105к.с.

      Коментар


        #4
        не знам аз ли нещо не съм разбрал въпроса или....но мисля че при всички коли е така, гасне чак като запалиш и то не абсолютно венага. е може би при по-новите - ОК. за диагностиката съм напълно ЗА както каза колегата, но го има тоя проблем също и ако ти е старо маслото. или ако колата ти е за минерално а ти си сложил полусинтетика. провери и това също.УСПЕХ
        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
        182A4.000 IAW49F
        LPG - Lovato EasyFast
        ----------------------------
        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

        Коментар


          #5
          Имай на предвид, че пандите са малко капризни откъм масления филтър. Има някакъв допълнителен клапан (вътре в масления филтър), който не позволява на маслото да се утича обратно, след като се угаси двигателя. Направи още веднъж проверка с каталозите, дали си монтирал правилния.

          Коментар


            #6
            Клапан в филтара имат всички,и много често той е причина за това явление.Почти всички коли са с горен раз. валкойто се върти на сухо докато подкачи помпата и заради филтър менте сещай се кво става.

            Коментар


              #7
              Да не пускам нова тема...лри мен пък въобще не свети тая лампа. Смених крушката на таблото също и датчика и пак не свети. Как да тествам да не е прекъснато кабелчето ,което го свързва.
              Marea Weekend HLX Jtd 110

              oO(_)____////____(_)Oo

              Коментар


                #8
                e да прави се,направих,същата работа,направих я още като ми казаха 4е трябва да се сменя вси4ко.Днес купих помпа ,да видим 4е ве4е вдигнх ръце!!!!пффффффффффффффффф

                Коментар


                  #9
                  забравих да кага ,4е съм си сменила маслото,някакво англииско ,ама ми казаха 4е трябва да е полусинтетика(такова си сложих),абе шантава работа,то остана да ми се смени само маслената помпа,мисля 4е няма какжо друго,защото ми смениха вси4ко в двигателя(не ги знам то4но като понятия),ама ми взеха доста голяма цифра....сега щте стискам паци да стане маслената помпа,защтото я взех втора ръка!Ина4е новата е цифра!

                  Коментар


                    #10
                    еееееееееееееееееееее наметих къде е "Ч"-то хахахах ура,за русата госпожица!

                    Коментар


                      #11
                      Elina написа:
                      еееееееееееееееееееее наметих къде е "Ч"-то хахахах ура,за русата госпожица!
                      Евалааа....страоооотно :D , че оспамих темата ама
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #12
                        Ама аз имах на предвид, че точно филтъра на пандата има още един, май трети клапан. Имал съм го тоя проблем. Оправи се само със смяна на точния филтър. Иначе като присъединителни размери няма проблеми, но допълнителното клапанче...

                        Коментар


                          #13
                          Това може да се получи при използване на гъсто масло в комбинация със стандартните боклуци в двигателя. На първо време трябва да се провери масления датчик.
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #14
                            Като взех колата/нова/ беше със полусинтетика. След това в Ауто Италия и сипаха пълна сентетика - Кастрол. Разлика няма. По време на движение лампата не ми мига нито ми светва за постоянно. Просто ме притеснява факта че загасва по късно - мисля, че се държи точно все едно пълни масления филтър всеки път. Все пак и маслото и филтъра са сменени при официалния вносител с оригинални уж. Пък и нямя разлика със заводските или аз не я виждам. Възможно ли е тази лампа да се командва Софтуерно?
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              Тази лампа се командва от маса през един датчик на принципа няма налягане контакта е затворен лампата свети,има налягане контакта е отворен няма верига към маса лампа не свети. ОК.

                              Коментар

                              Working...
                              X