ора! johnfound ви е посъветвал единственото правилно нещо в случая - измерване на налягането на маслото - само така може точно да се диагностицира проблема и да се премине към отстраняването му!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампа за налягането на маслото
Collapse
X
-
Налягането на маслото наистина е най-правилния подход. Аз лично не го направих защото колата е така от както е нова и нищо не се е променило. Иначе в сервиза на Мазерати можеха да го измерят но аз не пожелах. Всъщност измерих съвсем точно за колко време загасва лампата след стартиране на мотора - 1сек30стотни. Това е само за сутрешния старт, иначе е два пъти по бързо. Съпоставих моя резултат с други автомобили и се оказа много сходен с някои от тях и затова реших повече да не го мисля. Благодаря на всички за отговорите по темата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Да,измерих си налягането...но ми се струва че този техник нещо ме шикалкави.Другата седмица ще ходя и при друг,дано да не ми епроблема в тази маслена помпа,защото сложихме новата..но тя нямала изход за датчика.А какво е налягането не мога да кажа,техника каза:Налягането е добре,за смяна ти е помпата!!!!!.Странно ли е това?А другия техник ми каза,че помпата нямало как да се износи,може би проблема бил в някакви пътища към помпата.Не ги разбирам много нещата,но ми се струва,че след като налягането ми е добре,как ще ми е за смяна помпата???А как ,ми обяснете,на това Пунто (от което е новата помпа) е бил вързан датчика към помпата,след като няма изход???
Коментар
-
Elina написа:Забравих да допълня-а след като ми е добре налягането,защо ще ми свти пустата лампа на маслото?След като и датчика ми е сменен?Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Elina написа:Прав си-неволята учи!Почнала съм да чета някои неща,като за начало ще сменя маистора.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар