писано е много пътино ще го напиша пак-поленов филтър-теч от радиаторчето за парното-запушени отводнителни канали - намират се под чистачките - има 2 или каналчета, които се пълнят с боклуци
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо ми се поти предното стъкло?
Collapse
X
-
valentin написа:значи отворите са 3. два малки в острани и един голям посредата.
Коментар
-
А на Палиото къде е тоя филтър и има ли ... защото всчера отворих тия решетки и беше празно там, е освен няколко листа и боклуци които почистих нищо друго нямаше .... и си мисля че са го сложили в купето тия италианци и бая разглобяване ще има. Ако някой има схема или е сменял да обясни къде е и как се стига до него с монимум счупени скобиFiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Ясно - значи ще е от там .... дано да имам време тая събота и неделя и ще се мъча да разглобявам .. дано успея ..Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
lz2rmi написа:А на Палиото къде е тоя филтър и има ли ... защото всчера отворих тия решетки и беше празно там, е освен няколко листа и боклуци които почистих нищо друго нямаше .... и си мисля че са го сложили в купето тия италианци и бая разглобяване ще има. Ако някой има схема или е сменял да обясни къде е и как се стига до него с монимум счупени скобиFIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
ЗА ВСИЧКИ ИМАЩИ ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАПОТЯВАНЕТОИмах проблеми със запотяването на стъклата. Напоследък при захлаждане на времето трябваше да пускам климатика и вентилатора на макс, та да мога да виждам що-годе. Четох че поленовия филтър е добре да се смени, ама не успях да сваля предната кора - шубе ме е да не строша нещо, пък и какъвто опит имам с повечето майстори - на тях въобще не искам да им дават да пипат. И така - щом не искам да сменям филтъра засега си смуча от пръстите други проблеми от които може да е. Имам лека загуба на антифриз - около 100-150 (макс. 200) мл на месец. Явно радиаторчето на парното изпуска, ама леко сълзи щото в топло време не се губи антифриза. Не искам майстори да го пипат преди да потече яко, щото там сума кори - има за трошене колкото си искаш, та реших да го оправя с добавка.Питах в един магазин дето си купувам все качествени консумативи за колата, те излезе че нямат подобна добавка но ме пратиха да търся добавка LIQUI-MOLI (май така се пишеше). Въпросната добавка е в едни алуминиеви шишенца с бяла капачка, аз лично я взех от бензиностанции EMKO-M на цена около 7 и нещо.Сипва се на топъл двигател и колата трябва да работи без прекъсване минимум половин час. Аз я оставих около 45 мин. Добавката я сипах преди 2 дни.Оттогава нямам АБСОЛЮТНО НИКАКВО запотяване на стъклата. Достатъчни са 10-20 сек. само с вентилатора (без климатик) за да се махне запотяването след качване в колата. Пробвах дори със затворена клапа за външен въздух - при включен вентилатор стъклата се запотяват съвсем леко по краищата.От въпросния магазин в който попитах изрично ме предупредиха в никакъв случай да не си взимам от евтините добавки, защото се наслоявали по охладителната система, правили няква гадна шлака и дори имало шанс да запушат някоя от тънките ламели на радиатора. Добавката на LIQUI-MOLI се препоръчва при леки течове в радиатора, дори и профилактично. Ефектът бил траен, не еднократен.Така че моят съвет е - пробвайте с нея. Може и да свърши работа. Аз лично съм много доволен.П.С. За пловдивчани - магазинчето, което зарежда ЕМКО-М с тези добавки се намира посока ВСИ-ВОЕННА БОЛНИЦА - отдясно (страната на Военна болница) в една ъглова тухлена къща. Отпред има малко дворче. Има реклами на Champion, Liqui-moli и някви други марки.Fiat Brava 1.6
Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар