Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо ми се поти предното стъкло?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо ми се поти предното стъкло?

    Здравейте,Като си купих Бравото преди 1 месец, ми беше пукнато предното стъкло и затова, преди да мина КАТ, го смених в Кобрата в Пловдив. Обясниха ми, че ще ми сложат някакво със зелен отенък, не знам точно как се казваше.След това, като си карам и навън паднат леко температурите, стъклото при по-ниски температури навън започна да ми се поти.Това нормално ли е или не?Уж включвам въздух да го издуха, но става много бавно.Другата година ще си оправя и климатика, а това означава ли, че непрекъснато ще съм със запотени стъкла?
    Fiat Bravo 1997 TD100

    #2
    много коментиран проблем- аз като пусна климатика го издухва за секунди, но скоро пак се запотява. дори и да му духа постоянно не е ли включен климатика се поти яко. махнах поленовия филтър да видя от него ли е- оттогава се поти само ако не съм му пуснал духалка на джама, не ми се е налагало климатик. пускам на 1 на прозореца и няма проблемация. скоро ще взема да сложа един нов филтър. че има проблем с потенето браво има, но ако ти е нов филтъра проблема намалява почти до рамките на нормалното
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Преди да сменя поленовия филтър се потеше и карах с отворен джам След като го смених си пускам духалките и всичко е на 6. Никога не съм пускал климатик за целта.
      Brava 1.6 16V 103hp

      Коментар


        #4
        абе хора за какво ви е сложен тоя климатик.Пускате го и всико е 6
        -Има ли курви,попита Жоро Италианеца.
        -Рускини!Отговори Бесния.Тази вечер ще шибаме Великия Съветски Съюз!

        FIAT BRAVO HGT 2.0 20V-147k.c.

        Коментар


          #5
          Bravo 1.6 16v написа:
          абе хора за какво ви е сложен тоя климатик.Пускате го и всико е 6
          Да бе знам, ама нали казах, че моя ще си го оправям другата година. Дотогава трябва да издушвам запотеното.Интересно беше, че старото стъкло неми се запотяваше като новото.
          Fiat Bravo 1997 TD100

          Коментар


            #6
            Абе хора вие тая тема не спирате да я дъвчете и да пишете глупости по нея. Потят ви се стъклата защото някъде има вода която се изпарява, обикновенно това е лек и незабележим теч на радиаторчето за парното, който като паднат температурите става видим под формата на изпотени стъкла.Дефекта се отстранява напълно срещу 60лв. за ново.Също така решение е и 8лв. добавка за течове в охладителната система. И в двата случая стъклата моментално престават да се потят, но във втория не се знае за колко време :D

            Коментар


              #7

              Коментар


                #8
                deadairplane написа:
                Ако изчакаш до тогава ремонта ще бъде много по скъп. Причината за това е че компресора на климата се смазва от масло което е разтворено във фреона. От тука следват въпросите какво ще стане с компресора като не му се смазват лагерите до напролет? И втория въпрос като му се скапят лагерите и заклинят какво ще се случи на ремъка?
                Споко, аз сега не го пускам въобще, така че няма опасност според мен.Мерси за информацията.
                Fiat Bravo 1997 TD100

                Коментар


                  #9
                  Да споделя едно наблюдение. Под решетката намираща се под предното стъкло има голяма кухина. Ако се отвори капака на поленовия филтър се вижда. При мен, а предполагам и при много други коли въпросната кухина беше пълна с какви ли не боклуци. Предвидени са 2 отвора за обезводняване, но когато е пълно с мизерии, те се запушват. Почистих доколкото мога за да може водата при дъжд да се оттича свободно. Мисля, че има някакъв ефект. Ако някой реши да опита, нека сподели - може и да е поради по-ниските температури при последните дъждове. Как беше, необходими са 2 факта за да се изведе съждение? :D
                  like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                  Коментар


                    #10

                    Коментар


                      #11
                      Върти се постоянно шайбата на компресора, а самият компресор се включва към шайбата посредством електро-механичен съединител, командван от копчето със снежинката в купето (демек копчето за климатика).
                      Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                      Коментар


                        #12
                        А клапата "външен/вътрешен въздух" работи ли?
                        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                        Коментар


                          #13
                          При моята кола почистването на дренажите под пластмасите на чистачкте и смяната на филтъра , имаше резултат ето и малко снимки от разглобяването дано са ти полезни , но при мене освен изпотяването имаше и неприятна миризма от парното ...... http://www.snimka.bg/album.php?album_id=174794 Но преди да почнеш да рзаглобяваш провери дали ти работи клапата под филтъра ......
                          FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

                          Коментар


                            #14
                            а само да попитам - как се маха рамото на чистачката, за да се махне тази пластмасовата кора? развива ли се, болтове ли има? имам пунто, но предполагам при него е същото.
                            Alfa 147 JTD 115 hp
                            ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

                            Коментар


                              #15
                              Върху оста на чистачката има пластмасово декоративно капаче, което трябва да се извади чрез подпъхване на отвертка. След това се развива гайката и чистачката се издърпва нагоре, понеже е на шлици.
                              Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X