Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шум от таблото при неравности.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шум от таблото при неравности.

    Здравейте,Значи за какво става въпрос:При преминаване по неравности, като павета или повече дупки в колата става доста шумно, като шума идва само и изцяло от пластмасите по таблото. Въпросът е някой дали си е играл да отстранява този проблем чрез изолиране или облепяне на контактните повърхности по отделните елементи изграждащи таблото ? Мен лично много ме дразни това. За сравнение в доста други автомобили шума не е толкова силен и това допълнително допринася за желанието ми да го оправя това табло. Та някой ако има опит да сподели, мисля че темата ще е интересна.
    Lancia Y, 1.2, 60

    #2
    При мен този шум идваше основно от касетофона и след като малко уплътних отвора, където влиза в таблото всичко се оправи.
    BRAVA 1,4 12V
    Nissan Navara

    Коментар


      #3
      Имаш 1 или 2 места където потропва - локализирай ги и ги оправи - с пристягане на болтова или някоя добавка в контактните повърхности.На мен на черен път ми скърцаше таблото вдясно - като свалих въздуховода се оакза че има отпъсната видия и като я затегнах - всичко изчезна.Сега ще се заема с лайсната около стъклото на задния капак - много гадно ми поскърцва - хавща се направо за метала с едни железни копки. Смятам да я лекувам със силикон.
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        Аз какворто и да правя, таблото си скърца и трака... лепено е цялото със силикон, уплътнени са всички сглобки (станаха неразглобяеми) със силикон, сложих нови видии, нови скоби... еми тропа и скърца. и.. примирих се. следващият път като го отварям да сменям за пореден път крушките (мамка им, постоянно се преебава по някоя, непрекъснато се разместват), ще го магаря отново да не скърца.. накрая ще залепя всичко и ще стане цялото неразглобяемо и ще ми е тихо
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Предния собственик на моята, май вече я е правил тази процедура защото намирам тук-там следи от силикон (църкал е около двойно по-тънко отколкото е пастата за зъби върху средностатистическата четката за зъби) и е липил разни меки гъбички например на капаците за бушоните - освен ако това не си е така серийно.
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар


            #6
            niko_ymn написа:
            Предния собственик на моята, май вече я е правил тази процедура защото намирам тук-там следи от силикон (църкал е около двойно по-тънко отколкото е пастата за зъби върху средностатистическата четката за зъби) и е липил разни меки гъбички например на капаците за бушоните - освен ако това не си е така серийно.
            А има ли ефект ?
            Lancia Y, 1.2, 60

            Коментар


              #7
              niko_ymn написа:
              Предния собственик на моята, май вече я е правил тази процедура защото намирам тук-там следи от силикон (църкал е около двойно по-тънко отколкото е пастата за зъби върху средностатистическата четката за зъби) и е липил разни меки гъбички например на капаците за бушоните - освен ако това не си е така серийно.
              Тези гъбички са си серийно по капачетата (както на бушоните, така и на капака в жабката). Което не изключва възможността и бившият притежател на колата да е правил подобрения по шумоизолацията.
              Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

              Коментар


                #8
                А на мен ми скърца задня дясна кора на бравото ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_21

                Коментар

                Working...
                X