Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нормално ли е след 1 месец престой да падне акумулатора ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нормално ли е след 1 месец престой да падне акумулатора ?

    Да опиша накратко ситуацията , пък ако някой ми отговори на въпроса ще е много добре.Случи се така че бях дежурен 1 месец и навсякъде се разхождах със служебната кола (някак си по-евтино излиза). През това време даже и не ми мина през ума да припаля Фиата. Та миналата неделя сядам в Бравата и а да завърти - нема никой. Купих си кабели , дадоха ми ток от друга кола и запали без проблеми. Минах около 10 км градско и с идеята че е зареден акумулатора и след 5 мин престой пак не поиска да запали. Тоя път я бутнахме и запали по надолнището. След 500 метра паркирах пред бъдещия дом , в лесна за бутане позиция , и 2 часа усилено свалях тапети. Когато си тръгвах акумулатора завъртя без проблеми и след 6 километра градско на по-високи обороти (така ме посъветваха , не знам дали помага) успя да запали 2-3 пъти без проблеми. Главния герой в разказа е Варта 44 амперчаса. Според джамбазина с него е била колата в Италия и не знае на каква възраст е. Та според вас дали трябва да заделям средства за нов акумулатор ? Знам че не е лошо да взема ама пуста немотия
    Brava 1.6 ELX

    #2

    Коментар


      #3
      Аз му наливах ток предната вечер от едно зарядно взето назаем и го закачих отново и сега ще наблюдавам , ама принципно ме интересува , че трябва отсега да почна да събирам пари за нов. А знае ли някой колко е нормално да е консумацията когато е изключено всичко по колата без аларма ?
      Brava 1.6 ELX

      Коментар


        #4
        ruNNer написа:
        А знае ли някой колко е нормално да е консумацията когато е изключено всичко по колата без аларма ?
        Ами не знам консумацията на алармите, а те сигурно са различни при различните коли, но единици милиампери 1..20мА изглеждат разумно. Повече може и да е проблем. Даже и 20мА ми се струват множко - приеми го като абсолютен максимум.
        Fiat Ritmo 105TC
        1600cc 105к.с.

        Коментар


          #5
          След месец с включена аларма е нормално да си замине и нов акумулатор.Ако е паднал до нула ,клетките са сулфатирали малко или много-приготви се за нов акумулатор при първите студове.Вземи си български-с нищо не са по-лоши от вноса.Баща ми за 5 години сменя 6 акумулатора по същата причина.Пробвахме всичко на пазара-скапват се по един и същ начин.Даже и аз повисях един път с неговата кола 6 часа на един забутан път.
          FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

          Коментар


            #6
            значи обикновена аларма дърпа 0,025 А ток ако всичко ти е в ред по колата си за нов акумулатор,не забравяй че идва зима и ще ти трябва да разчиташ на този автомобил !

            Коментар


              #7
              и аз сменях акумулатор август месец.Италианците са малко като арабите - като се скапе акумулатора - фърлят колата.
              Brava 1.6 16V, Бензин

              Коментар


                #8
                Като и на мен ми направи този номер почнах да меря. Аларма около 30мА + скапания касефотон да си помни радиостанциите - 50мА. И преди 2 години като имаше 1 метър сняг пред гаража сметката е такава 80мА*24 = 1.9А/ден. За 2 седмици му беше изпил тока тоя касетофон и направих едно ключе вътре в жабката, с което му спирам постоянния ток.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар

                Working...
                X