Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някои дали може да помогне с малко инфо за Опел Аскона?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някои дали може да помогне с малко инфо за Опел Аскона?

    Питам тука щото в саита на опел е ебати мъртвилото, за 24 часа никои една дума не каза. Ако някои от вас баща му има аскона 1.6 бензин или някои познат с такава ще ми е много полезна следната информация. На рисунката която съм качил е оградена една джажа седи точно на задната стена в двигателния отсег (зад кутията на филтъра) е трябва ми всичко квото пише по нея като информация, ако някои може да помага да помага. Кабелите от тая пущина отиват в комутатора явно е за управленеито на запалването или за карбуратора играе няква роля. На снимките едното е изгорялото другото е това което съм намерил като крачета и букси са еднакви но дали става тва новото ?
    Прикачени файлове
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    Колега така като го погледнах ми прелича на електрониката която се грижи за ел. клапана на тихите обороти при пренудителен празен ход *управява клапана който затваря бензина има един ел жигьор та за него става дума*. Единя е по стария модел а другия е по новия но е съшия и ще ти свърши работа.

    Коментар


      #3
      qnisZ написа:
      Колега така като го погледнах ми прелича на електрониката която се грижи за ел. клапана на тихите обороти при пренудителен празен ход *управява клапана който затваря бензина има един ел жигьор та за него става дума*. Единя е по стария модел а другия е по новия но е съшия и ще ти свърши работа.
      БЛАГОДАРЯ ТИ! колега. като каза ел жигльор да те питам. Значи новия карбуратор които намерих за тая аскона ( цялата работа е щото колата малко се позапали и от някои неща нищо не става включае и карбуратора) та на стария празния ход беше с някъв вакум но на тоя е с ел. жиглиор. На ясно ли си натоя ел.жиглиор от къде трябва да му пусна кабел към обувката му. Дали е постоянен + при контакт или както каза ти се управлява от тва чудо(електроника) и ако е така от къде да му пусна "сигнал" В този ред на мисли се сещам че на тая електроника единия и кабел отива към управлението на една кутиика пак с магнитна клапа вътре но и с две мъркучлета (имая на горната схема но на 1вата картинка) мислиш ли че сега просто трябва да преместя тоя кабел които до сега е служил за сигнал за затваряне на тва вакумче към сегашния ел.жиглиор на новия ми карбуратор? Дано да си схаванл кво имам на идея.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар

      Working...
      X