Колеги дайте някъв съвет, решил съм да скачам на по-мощно браво и се колебая м/у 1.8 и 2.0. Искам хем да върви обаче да не харчи повече 13-14 градско. Дали 1.8 16V е достатъчно пъргаво и ако му се сложат филтър и ремус ще искара ли подобен звук като HGT. И понеже не можах да намеря на търсачката ще ви помоля да кажете колко харчат градско в софия HGT И GT?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво HGT или GT
Collapse
X
-
GT е по-доброто Браво. Причините са много:1)4 цилиндъра2)по-евтина поддръжка на мотора и предното окачване3)по-добър баланс на теглото4)доста голям потенциал за тунинг, понеже фабричните му коне са по-малко дори от на Типо 1.8 165)по-нисък разход от HGTМинуси:1)по-нискък въртящ момент и мощност2)няма други :D
-
Колега ето ти инфо за двете коли HGT5, in lijn kleppen per cilinder 4 cilinderinhoud 1998 cm3 boring x slag 82,0 x 75,65 mm compressieverh. 10,0:1 max. vermogen 108 kW (147 pk) 6100tpm max. koppel 186 Nm 4500tpm brandstofsysteem multipoint injectie klepbediening dohc turbo nee katalysator geregeld ONDERSTEL aandrijving voor wielophanging voor onafh., McPherson wielophanging achter onafh., dwarsarmen vering voor schroefveren vering achter schroefveren stabilisator voor ja stabilisator achter ja remmen voor gev. schijven, 284 mm remmen achter schijven, 240 mm bandenmaat 195/55VR15 draaicirkel 10,8 m MATEN & GEWICHTEN lengte 4,03 m breedte 1,76 m hoogte 1,42 m wielbasis 2,54 m spoorbreedte voor 1,47 m spoorbreedte achter 1,43 m massa leeg 1190 kg max. toelaatbare massa 1690 kg laadvermogen 500 kg aanhanger geremd 1300 kg aanhanger ongeremd - kg kogeldruk - kg dakbelasting - kg inh. bagageruimte 280-1030 l inh. brandstoftank 50 l PRESTATIES topsnelheid 210 km/h acceleratie 0-100 km/h 8,5 s verbruik binnen beb. kom 13,8 l/100km verbruik buiten beb. kom 7,2 l/100km verbruik gecombineerd 9,6 l/100km CO2 uitstoot - g/km GT ALGEMEEN carrosserie 3-deurs, hatchback transmissie 5 v, hand brandstof benzine algemene garantie 1 jaar, onbeperkt carrosserie garantie 8 jaar introductie oktober 1995 einde november 1998 MOTOR aantal cilinders 4, in lijn kleppen per cilinder 4 cilinderinhoud 1747 cm3 boring x slag 82,0 x 82,7 mm compressieverh. 10,3:1 max. vermogen 83 kW (113 pk) 5800tpm max. koppel 154 Nm 4400tpm brandstofsysteem multipoint injectie klepbediening dohc turbo nee katalysator geregeld ONDERSTEL aandrijving voor wielophanging voor onafh., McPherson wielophanging achter onafh., dwarsarmen vering voor schroefveren vering achter schroefveren stabilisator voor ja stabilisator achter ja remmen voor schijven, 257 mm remmen achter trommels, 203 mm bandenmaat 185/55VR15 draaicirkel 10,4 m MATEN & GEWICHTEN lengte 4,02 m breedte 1,76 m hoogte 1,42 m wielbasis 2,54 m spoorbreedte voor 1,44 m spoorbreedte achter 1,45 m massa leeg 1100 kg max. toelaatbare massa 1600 kg laadvermogen 500 kg aanhanger geremd 1200 kg aanhanger ongeremd - kg kogeldruk - kg dakbelasting - kg inh. bagageruimte 280-1030 l inh. brandstoftank 50 l PRESTATIES topsnelheid 193 km/h acceleratie 0-100 km/h 10,0 s verbruik binnen beb. kom 11,3 l/100km verbruik buiten beb. kom 6,5 l/100km verbruik gecombineerd 8,3 l/100km CO2 uitstoot - g/km Озветил съм в червено разхода на колата.... Аз бих взел "Петака"BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Най-разумният вариант, ако искаш нещо, което да върви е да си купиш 1.9 JTD. Брутален е. Аз се видях в чудо как върви - никой не очаква, че 105 да речем късат голф 3ка ГТИ и то с няколко дължини. Помоли някой от клуба да ти даде да тестваш и ще забравиш за бензин. Особено при мисълта, че 1.9 JTD харчи 6-7-8 зависи от карането и дали ползваш климатроника много.
Коментар
-
Ами аз съм горд собственик на Браво 1,8 16ж ГТ , 113 к.с.За мощност немога да говоря , тъй като това ми е първата кола , а преди това съм карал само жигули,пасат 2.0 пълна инжекция и на инструктура гоуфо-то ...И за мене туй Браво си е ниско прелитащ самолет Oбаче сръчкването в града доста дига разхода,но пък кефа от мощността го има винаги и навсякъде ... При мене разхода е около 10-11/100 , поне аз така мисля
Коментар
-
Ами аз сега съм с най-слабия двигател 1.4 12V, така че и на 1.8 да се кача ще усетя голяма разлика във вървежа. А разхода на моята не мога да го сваля под 13 и съм свикнал вече на висок разход ама искам поне като харчи мн да върви мн. И за JTD съм мислил ама не може да изкара звука на бензинкатаFiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
Значи двама приятели имат Делта 2 1.6 16 и Браво ГТ 1.8 16.Разликата във вървенето е доста осезателна ,а разликата в разхода някъде около половин литър в повече за Бравото което е нищо.Според мен звука на петака не можеш да го изкараш от 4-ри цилиндров мотор.Разликата във вървенето между ГТ и ХГТ ще я усетиш едва над 120км/ч.Правили сме си тестове с Брава 1.8 и Седичи и до 100 вървят горе долу на едно,обаче от там нагоре Седичи-то излита По принцип петака е доста по-сложен трудоемък за обслужване и ако вземеш Браво с такъв мотор се сещай че плащаш и други застраховки и други данъци(е те са от конете де).Само ти обръщам внимание на някои моменти които се забелязват в последствие при покупката.Отгоре на това едно ХГТ ще е доста по изтормозено от едно ГТ. При един мой клиент са минавали общо 3 ХГТ-та и на две от тях е сменял основни лагери поради задиране.Но в крайна сметка ти си решаваш,ако питаш за мойто собствено мнение аз също бих взел петака,понеже се оказа че не се чувствам комфортно в кола под 148 коня(визирам Седичи-то).Това е ако избирам между Браво-та с тези мотори,а в действителност никога не бих си зел италиянка с новите мотори.За мене най-добрия мотор си остава 2.0 16 с или без турбо.И затова в момента карам Дедра Турбо,разликата с 16-та е само главата.В крайна сметка ти даваш парите и ти си решаваш.И един съвет накрая ,недей робува на хорско мнение и на години,те не са важни.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
аз имам ХГТ от 6 месеца и съм адски доволен.Върви доста повече от 1.8 16в и не харчи много повече.В града можеш да го свалиш на 10,5 а с ръчка не повече от 14.Извън града с 120-140 на климатик 7,5-8 с 180-200 с климатик 10.Колата ако е читава(по мотора) няма ядове наистина много здрав и сравнително икономичен мотор за характеристиките си.Ти си решаваш,все пак да си искажа и моето мнение.Успех!Ако искаш питай нещо конкретно за ХГТ-то ако те инетересува.Но 1.8 16в никога не може да искара звука на ХГТ.ХГТ е Пет цилиндров от там е ревът.)А особено с спортен филтър звука е уникален.Малко коли докарват такива звуци-Има ли курви,попита Жоро Италианеца.
-Рускини!Отговори Бесния.Тази вечер ще шибаме Великия Съветски Съюз!
FIAT BRAVO HGT 2.0 20V-147k.c.
Коментар
-
ХГТ - и аз имам и ти препоръчвам - ГТ е по скоро компромис - също върви доста - НО - петака сие петак, ХГТ е с различно окачване и седи по добре на пътя и върви като самолет.минуси на ХГТ - 1. по скъпа подръжка и по двигател и по окачване. 2. трудно се намира читав - бабите не ходят с ХГТ за пенисята :D кой каквото и да ви говори от автокъщите [/b]SASTEZATEL
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар