Здравейте! Имам следния проблем: "вие" ми преден десен лагер на Фиат Браво JTD 2000г. Колата е с лети джанти 15` и 195/50/15 гуми което е допринесло много за разбиването на лагера. Проверих в един магазин за авточасти и видях, че в каталога има два вида лагери - първия е за коли без АБС а втория за коли с АБС. Моята има. Размерите и на двата лагера са едни и същи. Но на този който е за коли с АБС пише: Active Braking/Bearing sensor. Това значи ли, че в този лагер има нещо като датчик, защото за мен това е малко странно. И двата лагера на картинка излизат същите. Лагера за кола с АБС е 98 лева, а другия 40лева. Дали е възможно да си сменя лагера с такъв, който не е за АБС и какви проблеми може да настъпят?Благодаря предварително за съветите ви!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за лагер на главина на Фиат Браво
Collapse
X
-
Лагера за колите ни с АБС има сензор и е важно да е такъв. Можеш да сложиш този без сензора, но подозирам, че ще останеш без АБС Нали идеята на АБС-а е да предпазва от блокиране на колелото, а съответно като няма датчик как аджеба АБС-а ще разбере, че колелото е блокирало???Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
Здравей колега,във лагера няма датчик .Нищо че моето Браво е бензиново abs-a е абсолютно същия като твоя.Повече може да видиш в тази тема или в раздел спирачна ситтема.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=18636
Коментар
-
nanio написа:Четох тази тема но не ми помогна. В лагера няма датчик, но датчика взима информация от лагера. Явно в лагера има магнити които създават електромагнитно поле. Май няма да стане с по-евтиния лагер.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
nanio написа:Има разлика и то голяма. Създава се електромагнитно поле и по този начин абс-а получава информация от лагера. Лагера за коли с абс има магнити в облицовката си, а в другия няма магнити. Балгодаря на всички ви за мненията.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
nanio написа:Има разлика и то голяма. Създава се електромагнитно поле и по този начин абс-а получава информация от лагера. Лагера за коли с абс има магнити в облицовката си, а в другия няма магнити. Балгодаря на всички ви за мненията.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Ето и разковничето на спора.Антиблокиращите системи при Фиат са два вида.1.Anti-lock brakes(A.B.S "Lukas Down Sized")2.Anti-lock brakes(Lukas Varity EBC 430)Първия модел е с назъбените гребени ,а втория по усъвършенстван със магнитен пръстен на лагера. Смятам ,че темата спокойно може да бяга в раздел Спирачни системи.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар