Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за лагер на главина на Фиат Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за лагер на главина на Фиат Браво

    Здравейте! Имам следния проблем: "вие" ми преден десен лагер на Фиат Браво JTD 2000г. Колата е с лети джанти 15` и 195/50/15 гуми което е допринесло много за разбиването на лагера. Проверих в един магазин за авточасти и видях, че в каталога има два вида лагери - първия е за коли без АБС а втория за коли с АБС. Моята има. Размерите и на двата лагера са едни и същи. Но на този който е за коли с АБС пише: Active Braking/Bearing sensor. Това значи ли, че в този лагер има нещо като датчик, защото за мен това е малко странно. И двата лагера на картинка излизат същите. Лагера за кола с АБС е 98 лева, а другия 40лева. Дали е възможно да си сменя лагера с такъв, който не е за АБС и какви проблеми може да настъпят?Благодаря предварително за съветите ви!
    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

    #2
    Лагера за колите ни с АБС има сензор и е важно да е такъв. Можеш да сложиш този без сензора, но подозирам, че ще останеш без АБС Нали идеята на АБС-а е да предпазва от блокиране на колелото, а съответно като няма датчик как аджеба АБС-а ще разбере, че колелото е блокирало???
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      Здравей колега,във лагера няма датчик .Нищо че моето Браво е бензиново abs-a е абсолютно същия като твоя.Повече може да видиш в тази тема или в раздел спирачна ситтема.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=18636

      Коментар


        #4
        Точно този линк щях да поствам и аз :D
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Четох тази тема но не ми помогна. В лагера няма датчик, но датчика взима информация от лагера. Явно в лагера има магнити които създават електромагнитно поле. Май няма да стане с по-евтиния лагер.
          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

          Коментар


            #6
            nanio написа:
            Четох тази тема но не ми помогна. В лагера няма датчик, но датчика взима информация от лагера. Явно в лагера има магнити които създават електромагнитно поле. Май няма да стане с по-евтиния лагер.
            Значи изобщо няма нищо общо с лагера, а главината заедно с лагера когато се продават са с разлики за АБС или без. За справки отворете сайта на hit-ko където ги има със снимки и цени!
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD
            Porsche 944 S2
            http://www.valmcrae.snimka.bg/
            http://vbox7.com/user:val_mcrae
            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

            Коментар


              #7
              Разликата е в главината. Едната е гравирана за АБС, има едни зъби, другата е гладка. Лагерите би трябвало да са еднакви. Гледал си цена на цяла главина вероятно.

              Коментар


                #8
                Има разлика и то голяма. Създава се електромагнитно поле и по този начин абс-а получава информация от лагера. Лагера за коли с абс има магнити в облицовката си, а в другия няма магнити. Балгодаря на всички ви за мненията.
                Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                Коментар


                  #9
                  nanio написа:
                  Има разлика и то голяма. Създава се електромагнитно поле и по този начин абс-а получава информация от лагера. Лагера за коли с абс има магнити в облицовката си, а в другия няма магнити. Балгодаря на всички ви за мненията.
                  Браво стигна до заключението сам.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    nanio написа:
                    Има разлика и то голяма. Създава се електромагнитно поле и по този начин абс-а получава информация от лагера. Лагера за коли с абс има магнити в облицовката си, а в другия няма магнити. Балгодаря на всички ви за мненията.
                    Аз пък не съм на това мнение. Лагера няма нищо общо с АБС! Той не зависи от лагера а от главината ето две снимки на които се вижда разликата между главините, с АБС и без. Лагера може да се подмени и без главина, предполагам знаеш!
                    Прикачени файлове
                    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                    Porsche 944 S2
                    http://www.valmcrae.snimka.bg/
                    http://vbox7.com/user:val_mcrae
                    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                    Коментар


                      #11
                      Ето и разковничето на спора.Антиблокиращите системи при Фиат са два вида.1.Anti-lock brakes(A.B.S "Lukas Down Sized")2.Anti-lock brakes(Lukas Varity EBC 430)Първия модел е с назъбените гребени ,а втория по усъвършенстван със магнитен пръстен на лагера. Смятам ,че темата спокойно може да бяга в раздел Спирачни системи.
                      Прикачени файлове
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Така, значи може и аз да се бъркам поради незнанието ми за двата вида АБС. Обаче, :D има още един вид по който съдя за тезата си и той е на Купе 2,0 16V а той е BOSCH. Но както и да е мислех си че всички модели Фиат с АБС са еднакви.Ето модела на Купе:
                        Прикачени файлове
                        Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                        Porsche 944 S2
                        http://www.valmcrae.snimka.bg/
                        http://vbox7.com/user:val_mcrae
                        http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                        Коментар


                          #13
                          Е хубаво дай нещо и за датчиците и как получават инфо от главините/лагерите/.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Ето не е посредством магнитни импулси от лагера:
                            Прикачени файлове
                            Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                            Porsche 944 S2
                            http://www.valmcrae.snimka.bg/
                            http://vbox7.com/user:val_mcrae
                            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                            Коментар


                              #15
                              На снимката си показал спирачките отзад, дали не са различни спрямо предните?
                              Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X