Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпомат за Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Темпомат за Стило

    Здравейте Тук ще споделя опита си с вас как си сложих темпомат Четох във немски форуми , че стилотата , които имат ЕSP имат също и всички нужни неща за темпомат , освен сами уред. След няколко седмици чакалене най-накрая намерих в ebay един употребяван на нормална цена , 50евро(в момента има един чисто нов за 130евро) и се заех със слагането. Цялата философия е , че трябва да се свали капака под волана , без да се маха самия волан , за да не бере човек ядове със еърбега. Капака се държи на 3 болта и 4 щифт4ета и свалянето трае 10мин , трябва яко дърпане , но пластмасата е здрава. след това темпомата просто се свързва към една бяла букса и се завинтва едно винтче , което си е там. След това трябва да се изреже дупка за самия темпомат на в капака , но както се вижда на снимките , целта оправдава средствата , а и аз го правих с джобно ножче. Иначе темпомата си работи перфектно с едно изключение , на таблото не свети лампичката за темпомат . В някои форуми четох , че на бордовия трябва да изписва и скоростта , но това е противоречиво. Скоро мисля да слагам и субууфер (този , койото се е предлагал като екстра за стилото) , ако някой го е правил да казва дали има пинизи.
    Прикачени файлове

    #2
    Честито ти "каручка".За темпомата чудна работа си свършил. Не съм стигал дотам за да съм достатъчно компетентен, но вероятно и програмата в компютъра трябва да знае че има такава екстра и да я изписва на бордовото табло.Субуфера се намира отляво на багажника и кората, която е на странйцата е с друга форма от стандартните. Зад нея се намира блока с усилвателя и говорителя. Ако си с CD имаш изводи отзад за субуфера. Кабелите, които отиват до багажника обаче не са налични.

    Коментар


      #3
      До колкото ми е известно освен монтажа на темпомата трябва и да се "каже" на компютъра, че е монтират темпомат, а това май става в сервизни условия....
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #4
        Колеги, тъй като считам, че тази тема трябва да отиде в "Често задавани въпроси....", моля Ви не пишете постове които не носят информация по темата.
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          В момента чакаля точно за такъв субууфер. Къде казваш че трябва да са изходите , защото не ги намирам , иначе съм със оригиналния сд-плеър , без мр3.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            Re: Темпомат за Стило

            CUERVO написа:
            ...Иначе темпомата си работи перфектно с едно изключение , на таблото не свети лампичката за темпомат . В някои форуми четох , че на бордовия трябва да изписва и скоростта , но това е противоречиво. ...
            Май няма шанс да светне. Това е извадка от друг форум: http://www.fiatforum.com/stilo-guide...tallation.html[i:abe08299e0]One little problem . . .Retrofitting cruise control to the Stilo incurs one problem; the LED on the instrument cluster will NEVER illuminate. From what I understand, the cruise control stalk is wired straight to the Engine Node (hence it is not placed on the CAN line at the clock spring). When switched ON, the engine node will place a
            Fiat Stilo 1.8 16V

            Коментар


              #7
              Колеги и аз си доставих cruise control ръчката и смятам в събота или неделя да я пробвам. Чудя се само дали да откачам акумулатора преди да я включа Мисля, че не е необходимо, понеже играчката е пасивна, няма електроника, а само бутончета и превключвател он/оф. Ама знам ли... да не прецакам нещо. Какво ще ме посъветвате?
              Fiat Stilo 1.8 16V

              Коментар


                #8
                няма нужда да откачаш акумулатора.успех!

                Коментар


                  #9
                  Мерси, успях вече :D Голям зор е с долната кора!Ето малко снимки и от мен:
                  Прикачени файлове
                  Fiat Stilo 1.8 16V

                  Коментар


                    #10
                    Вие ще вземе да направите май "ТЕМПО-Клуб". Стояне, откъде се сдоби ти с такова. Сподели цена ако не е тайна, макар че лично за мен не изпитвам остра нужда от него.PS: другата седмица ще съм по-свободен за кафета, че ...

                    Коментар


                      #11
                      абе момци жзех субуфера , ама ми трябва кабел , по немските форуми четох че трябва да се вържат всички колони наново през субуфера и неговия усилвател , някой знае ли от къде мога да намеря този кабел и за колко пари

                      Коментар


                        #12
                        Stilo написа:
                        Вие ще вземе да направите май "ТЕМПО-Клуб". Стояне, откъде се сдоби ти с такова. Сподели цена ако не е тайна, макар че лично за мен не изпитвам остра нужда от него.PS: другата седмица ще съм по-свободен за кафета, че ...
                        От едно село в Холандия, абе дълга история. Тук е част от нея :D http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F0%E5%E2%EE%E4 Цената от 35EUR отиде тотал на 60. И щеше да е повече, ако не беше Здравко. Абе важен е спорта! Днес, след като я включих и преди да изрежа кората я пробвах на магистралата. Голям майтап е! Винаги съм мислил, че cruise control-a е излишна глезотия. Не съм предполагал, че напрежението да се поддържа постоянна висока скорост е толкова осезаемо, управлението буквално е удоволствие. Колата сама реагира на изкачване-вдига оборотите точно колкото е необходимо. Наблюдавах скоростта на GPS-а, толеранса беше около 2км/ч. Определено си е добра награда за мъките по доставката! Скоростта може да се увеличава/намалява със стъпка около 1км/ч или при задържане колата ускорява докато не отпуснеш ръчката-много готино усещане! При всяко докосване на съединител или спирачка се изключва. Мисля да направя един тест-ще настроя 150 и ще го изключа, после ще намяла до 30 и пак ще го включа. Да видим дали ще ме изсреля или ще набира плавно. За кафе с торта-винаги!
                        Fiat Stilo 1.8 16V

                        Коментар


                          #13
                          CUERVO написа:
                          абе момци жзех субуфера , ама ми трябва кабел , по немските форуми четох че трябва да се вържат всички колони наново през субуфера и неговия усилвател , някой знае ли от къде мога да намеря този кабел и за колко пари
                          Там откъдето си взел субуфера не продават ли и кабел? Пусни една снимка откъм жиците да видим какво има.
                          Fiat Stilo 1.8 16V

                          Коментар


                            #14
                            Stoyan_68 написа:
                            ...Мисля да направя един тест-ще настроя 150 и ще го изключа, после ще намяла до 30 и пак ще го включа. Да видим дали ще ме изсреля или ще набира плавно. ....
                            Набира плавно - лични наблюдения
                            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                            Коментар


                              #15
                              brat_John написа:
                              Набира плавно - лични наблюдения
                              Абе пробвах на 4-та и на 5-та.... средна работа, зависи от предавката.
                              Fiat Stilo 1.8 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X