Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Източване на казанчето за течността на чистачките?+клапанче

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Източване на казанчето за течността на чистачките?+клапанче

    Реших да издърпам малко от течността и да видя дали ще замръзне (замръзна след 1 час във фризера)! Оказа се обаче че има доста утайка, като трохи от хляб! Мислех само да долея със зимна течност, но ще се наложи да го източа! Въпроса е как? Само да отбележа, че там се намира само казанчето за чистачките! Това на антифриза е на радиатора (нали има и такива модели, при които и 2-те казанчета са на едно място!)Та има 3 болта, но не виждам в каква посока ще излезе!А и още един въпрос! Знам че мнооогооо е коментирано по въпроса за течността за чистачки, но някой дали е ползвал зимната на Приста?
    Space Star 1.9 DID

    #2
    Поне при мен излиза от подкалника, трябва да махнеш самия подкалник, гумата преди това и тогава. На моето му е счупена едната дръжка и понеже ще го сменям, един ден реших да видя как ще стане и варианта беше само този.
    Bravo HGT 2001

    Коментар


      #3
      Излиза надолу след като се свали дясното колело и кората под калника друг начин няма. Ако искаш пусни му вода със маркуч да прелива известно време и утайките ще излязат после го изтакаш и си наливаш течност.По добре не се занимавай да го сваляш ще изпочупиш много елементи по закрепването на кори и.т.н
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        Излиза надолу след като се свали дясното колело и кората под калника друг начин няма. Ако искаш пусни му вода със маркуч да прелива известно време и утайките ще излязат после го изтакаш и си наливаш течност.По добре не се занимавай да го сваляш ще изпочупиш много елементи по закрепването на кори и.т.н
        И това е вариант, но така няма ли да олея с вода клаксона и другите неща там?
        Space Star 1.9 DID

        Коментар


          #5
          Не е ли рано за зимна течност, аз още доливам лятна.
          BRAVA 1,4 12V
          Nissan Navara

          Коментар


            #6
            Roko написа:
            Tornado написа:
            Излиза надолу след като се свали дясното колело и кората под калника друг начин няма. Ако искаш пусни му вода със маркуч да прелива известно време и утайките ще излязат после го изтакаш и си наливаш течност.По добре не се занимавай да го сваляш ще изпочупиш много елементи по закрепването на кори и.т.н
            И това е вариант, но така няма ли да олея с вода клаксона и другите неща там?
            А като караш в дъжд какво става а?
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Абе аз от друго се притеснявам - не само от "трохите", моето казанче има цедка, която е неделима част от него...? Дори и да пусна вода да прелее - няма как да отмия и тинята...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #8
                jenshen73 написа:
                Абе аз от друго се притеснявам - не само от "трохите", моето казанче има цедка, която е неделима част от него...? Дори и да пусна вода да прелее - няма как да отмия и тинята...
                Да и моето е с цедка. Което не пречи с времето течноста в казанчено да си образува такава утайка и да запушва дузите. Темата е интересна...
                Fiat Punto 1.7TD

                Коментар


                  #9
                  Цедката поне при мен се вади. И моят радиатор е от тези дето са едно с разширителният съд за антифриза. Днес си смених антифриза, че е сменен преди 3 години в Италия и му беше време. За 1.4 моторите само се разкача долният маркуч на радиатора при студен двигател и от там каквото изтече, няма пробка на блока. По книжка дават, че охладителната система събира 6 литра. Така успяха да изтекат 4 литра, явно не може всичко да излезе.Цветът на антифриза беше зелено-синкав, без боклуци в него. Сипах антифриз на Приста (от Лукойл - Приста бутилира за тях антифриз с етикет на Лукойл), който е на основата на моноетилен-гликол. В книжката към колата и в Хайнеса пише да се използват антифризи на основата на етилен-гликола. Значи този е подходящ. Преди да го сипя престоя във фризера 12 часа при -30 градуса и не замръзна, не си промени въобще гъстотата. Явно продуктите на Приста са си качествени.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    Издърпай помпичката на горе и цялото съдържание ще изтече.
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар


                      #11
                      Tornado написа:
                      Ако искаш пусни му вода със маркуч да прелива известно време и утайките ще излязат после го изтакаш и си наливаш течност.По добре не се занимавай да го сваляш ще изпочупиш много елементи по закрепването на кори и.т.н
                      След съвета на Tornado, така и направих! Напълних го догоре с маркуча, източих го и пак. Така два пъти.Разредих си зимна Приста (3.60 лв/л) и сега всичко е ОК. Само проблема с клапанчето пак остана. Купих ново за 3.90 лв (от едната страна е бяло, а от др. черно), но след като престоя цяла нощ на сутринта чистачката пак прави един оборот на сухо!
                      Space Star 1.9 DID

                      Коментар


                        #12
                        начи нещо има гнило в тва клапанче. а да те питам като казваш чистачка, за задната ли става впр? или за предните? щото ако е за предните, аз пак да си питам моето - защо с пръскането на водата не се включват чистачките, а според мануала би трябвало, а според колегите - на повечето не им се включват.

                        Коментар


                          #13
                          Roko написа:
                          Само проблема с клапанчето пак остана. Купих ново за 3.90 лв (от едната страна е бяло, а от др. черно), но след като престоя цяла нощ на сутринта чистачката пак прави един оборот на сухо!
                          В темата за взаимно заменяеми части се казваше, че стават клапанчета за Трабант/Вартбург.
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            начи нещо има гнило в тва клапанче. а да те питам като казваш чистачка, за задната ли става впр? или за предните? щото ако е за предните, аз пак да си питам моето - защо с пръскането на водата не се включват чистачките, а според мануала би трябвало, а според колегите - на повечето не им се включват.
                            Става въпрос за задната чистачка! И при мен като пръскам на предите, те не се включват! Но в това има и голям плюс! Примерно, зимата цялото стъкло е замръзнало. Напръскваш няколко пъти, изчакваш го да се по размрази и си пускаш чистачите ръчно.Аз пък не мога да разбера, защо задната тръгва веднага с пръскането?!
                            sok1 написа:
                            В темата за взаимно заменяеми части се казваше, че стават клапанчета за Трабант/Вартбург.
                            Да така е, но аз реших да си взема уж по-доброто, ама...
                            Space Star 1.9 DID

                            Коментар


                              #15
                              На мен ми се запуши и отпред и отзад, нищо не пръска

                              Коментар

                              Working...
                              X