Здравейте, наканил съм се да сменям бензиновия филтър и термостата на Пунтовеца. Цените на самите чаркове са нищо:АлександърАуто: термостат - 20 лв; горивен филтър - 17магазина на Стамболийски и Одрин: термостат - 16 лв; горивен филтър - 17,обачееее цената за монтаж на двете в сервиза на Александър е 42 лв. - по-висока от стойноста на чарковете.Е някакси не ми се дават тия пари. За бензиновия филтър - ясно, 20-30 минути работа. При термостата, обаче нещата са ми доста мътни.За смяната на горивния филтър във форума има много писано и май ще успея да се справя сам, но за смяната на термостата не успях на намеря нищо. Търсих и някаква схема с местоположението на термостата в Compact, но и там нищо не излезе.Молбата ми е, ако някой е монтирал термостат на Punto 1.2, моноинжекция да сподели как става тая работа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтаж термостат на Punto
Collapse
X
-
Re: Монтаж термостат на Punto
Ernom написа:Здравейте, наканил съм се да сменям бензиновия филтър и термостата на Пунтовеца. Цените на самите чаркове са нищо:АлександърАуто: термостат - 20 лв; горивен филтър - 17магазина на Стамболийски и Одрин: термостат - 16 лв; горивен филтър - 17,обачееее цената за монтаж на двете в сервиза на Александър е 42 лв. - по-висока от стойноста на чарковете.Е някакси не ми се дават тия пари. За бензиновия филтър - ясно, 20-30 минути работа. При термостата, обаче нещата са ми доста мътни.Молбата ми е, ако някой е монтирал термостат на Punto 1.2, моноинжекция да сподели как става тая работа.Ex. Grande Punto Driver
-
На моето Пунто 1.2 сменях и филтъра бензиновия и термостата.На пръв поглед дребна работа но при мен се усложни работата.Филтъра го купих18лв но като взехме да го слагаме / естествено при моя дългогодишен майстор / се оказа че няма дифтунки в кутията.Като развихме стария филтър и то с много големи мъки и усилия се развиха двата болта и техните дифтунки се поразиха та с големи мъки нагодихме едни други защото магазина вече беше затворил.Щом дадем контакт и помпата заработи то тече бензин там покрай тия аз им казвам дифтунки а вие както искате го разбирайте уплътнения .Така че преди да си свалил твоя филтър виж има в опаковката на новия два броя уплътнители и ако няма непременно си купи.Тия мъки ни отнеха близо 2 часа и два три литра бензин отидоха на вятъра защото при всяко развиване изтича всичко от тръбата.За термостата се източва антифриза и се слага новия .Проблема идва после с обезвъдушаването .Там имаше някаква кондика ама сега не мога да си спомня Дали на радиатора в левия край отгоре нямаше някаква тапа отдушник и я разви майстора не мога да си спомня сега че беше преди една година.Също бензиновите филтри са два вида .При мене беше метален и се навиват двата болта а при пластмасовия само се надяват мъркучите и се стягат със скоба.Та преди даго купиш виж твоя какъв е.
Коментар
-
mariobg
-
Да при мен е точно като на схемата. Термостата го смених вчера с братовчет ми. Новия доста трудно отвори, чак когато стрелката на температурата се дигна доста (5-6 мм) над средата на скалата, но сега си бачка ОК. Колата ми загрява много по-бързо. Всеки ден пътувам от Зап. парк до пам. Левски и обратно. Преди стрелката на температурата стигаше максимум на 60С, а сега стигам до 90С на светофара пред Шератон (понеже уреда не е разграфен със стойности приемам, че средата е 90С).2.4 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар