Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло

    Колеги помагайте.Типото продължава да гори масло като лудо.1.Смених гумички на клапаните ,и всички гарнитури.2.След месец пак гореше много ,и сменихсегментите.И пак продалжава да гори масло .Дайте някав савет писна ми вече .Чудех се дали не беше по добре да направя основен ремнот А типото изобщо не е на много киолметри 166 000км
    FIAT TIPO 1,6

    #2
    Здрасти!Течове, предполагам, че нямаш. А самото масло сменял ли си, и колко точно ти гори? Ако си сменил маслени сегменти и гумички на клапаните, предполагам си сменил и гарнитурата на главата. Ако всичко това е направено не виждам откъде ще губиш масло. И сигурен ли си, че го гори? Пушека от ауспуха синкав ли е?
    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

    Коментар


      #3
      здрасти,нека се помъчим да локализираме проблематазначи има един маркуч ,който е отдушник на подкартерните газове,откачи го от кутията на флтъра,дупката за филтъра я зачекни с един парцал или каквото там имаш под ръка,че да не пречи на работата на мотора този въздух и пали мотора,лек пушек от маркуча е допустим,ако пуши сериозно,кофти,нормално е да духа леко от тамс какво масло си и колко е разхода на 1000 кмтова със смяна на сегменти е повече трик за прибиране на пари от колкото сериозно да свърши работа,иначе колата как се дъжи ,имали тяга , разхода на гориво голям ли е,може проблема да намалее с малко по-гъсто минерално масло.иначе пробега не ти голям,тука има колега дето е с 1.4 мотор с типо и около350 000кми му гори около 300-400 гр на 1000км
      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
      хюндай акцент 1.5 CNG
      киа каренс +метан

      Коментар


        #4
        Re: Масло

        TORINO_MOTOR написа:
        Колеги помагайте.Типото продължава да гори масло като лудо.1.Смених гумички на клапаните ,и всички гарнитури.2.След месец пак гореше много ,и сменихсегментите.И пак продалжава да гори масло .Дайте някав савет писна ми вече .Чудех се дали не беше по добре да направя основен ремнот А типото изобщо не е на много киолметри 166 000км
        За гумичките сигурен ли си?Аз моите ги сменях два пъти,щото първите бяха мноооо "оригинални"!!!
        Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

        Коментар


          #5
          Абе всичко съм сменил ,гумички ,маслени сегменти компресиони ,гарнитури всичко .И пак като го запала такъв облак вади ,че ми се реве .Или пък като съм не светофар и тръгна,в огледалото виждам какав е пушек какво е чудо.Майстора ми каза да сипя приста ,докато видя как е ще гори ли няма ли да гори .Ама нема братче пусхи като трабант.Чудех са дали пак майстора нещо не убърка ,вече ми писна ,даже и в копето смърди на изгоряло масло .Нкарая ще го закарам във вантотрейд ,и ще ми направа един основен ремонт.
          FIAT TIPO 1,6

          Коментар


            #6
            За да излиза през ауспуха, значи минава през цилиндрите. За да влезе в цилиндрите трабва да мине през маслените сегменти на буталото или да протече покрай клапаните през гумичките. Това е затворена система.Има и вариант, при който при смяната на маслените сегменти те се оказват най-широки и реално работят само те, защото другите са поизносени и има един момент в който ако не се разработят правилно или се чупят или се износват много бързо. Затова като се сменят сегменти се сменят всички в комплект. Ако на теб са ти сменили само маслените има вероятност нищо да не са направили.Щом казваш, че при първоначално запалване излиза голям облак, значи в покой се стича масло покрай клапаните и се натрупва в цилиндъра. Може при монтажа на новите гумички някоя да е изскочила и да няма ефект от смяната. За съжаление това може да се разбере само при отворен двигател. Успех!
            Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

            Коментар


              #7
              maslo

              Има и вариант в който майстора е обарнал сигментите на обратно или е счипил един два :D АМАН ОТ МАЙСТОРИ

              Коментар


                #8
                Re: maslo

                JONY написа:
                Има и вариант в който майстора е обарнал сигментите на обратно или е счипил един два :D АМАН ОТ МАЙСТОРИ
                Или пръстените да са "качествени". Предполагам си взел ремонтен размер пръстени. Възможно е да е от поставянето, от качеството на пръстените. Колко км. си изминал от ремонта

                Коментар


                  #9
                  TORINO MOTOR, приемам,че всичко е сменено по правилата и сегментите са фирмени! Но, когато свалихте буталата някой провери ли сьстоянието на цилиндрите, има ли недопостимо износване, има ли елипса от работата в цилиндьра и струва ли си само смяна на сегменти? Ако има елипса, то новия сегмент упльтнява по-лошо от стария и понякога работата на мотора е по-лоша след смяна на сегменти! Ако това в момента не е направено, то просто е пропуснат подходящия момент! И още нещо, много важно- аксиалната хлабина на сегментите в каналите на буталото! Това са основните причини за такова пушене!

                  Коментар


                    #10
                    При мен в момента май едната от гумичките на клапаните е сдала багажа, защото на студен двигател, като развия четвъртата свещ цялата е омаслена и отпред на електрода има някакъв нагар с червено-оранжев цвят. Карам вече само на газ, но и на бензин като я карах пак беше същото.Все пак ми гори някъде около 300 милилитра масло на 1000км. Не съм сменял сегменти, а колата е на 350 000 км (по груба преценка на майсторите дето сменяха клапаните, щото километража е пипан).
                    минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                    Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                    Коментар


                      #11
                      hit-ko написа:
                      TORINO MOTOR, приемам,че всичко е сменено по правилата и сегментите са фирмени! Но, когато свалихте буталата някой провери ли сьстоянието на цилиндрите, има ли недопостимо износване, има ли елипса от работата в цилиндьра и струва ли си само смяна на сегменти? Ако има елипса, то новия сегмент упльтнява по-лошо от стария и понякога работата на мотора е по-лоша след смяна на сегменти! Ако това в момента не е направено, то просто е пропуснат подходящия момент! И още нещо, много важно- аксиалната хлабина на сегментите в каналите на буталото! Това са основните причини за такова пушене!
                      Ами майстора каза ,че са замерили цилиндрите и всичко било ок.Ама като гледам какпуши ,май нищо не са направили.И аз имам чувството ,че само с нови смегменти нищо нестана.Всичко си бие на хубав основен ремонт.
                      FIAT TIPO 1,6

                      Коментар

                      Working...
                      X