Здравейте колеги,тази сутрин колата ми направи много интересен номер - на студен старт - върти сякаш има извадена една или две свещи и само припалва. Едно такова неравномерно въртене на стартера, сякаш има зилиндър с много ниска компресия. Включих я на газ и там пак така завъртя, но запали с прекъсване - като на три цилиндъра, изфорсирах я леко някоко пъти и тръгнах - нямаше мощност, но вървеше. След 200-300 метра започна да се появява мощноста и след 1км като стрелката за температурата отлепи - колата работеше перфектно, и на газ и на бензин, сякаш нищо не се е случвало. Подобен номер ми беше направила преди няколко седмици, но тогава си запали на бензин с прекъсване и даже тръгнах и пак след 500-1000 метра изчисти тотално и оттогава насам е идеална, мърка. Мен ми се струва че е от свещ, защото не съм ги сменял откакто купих колата - вече 15000км. Тогава с моя майстор ги гледахме - имаше много хляб още в тях, но напълно е възможно да имам вече избила - все пак мина година и половина. Лошото е че не го прави често и не мога да я оставя да спи до майстора и той да види защо става така - няма гаранция дали ще направи номера тогава. Мисля да си купя 4 двуполюсни свещи - по 7 лв са, ще ги сменя пък да видим.Но много ми беше странно как въртеше тази сутрин - сякаш няма компресия, направо се уплаших. Иначе приципно калата си е наред - върви идеално, тиха е, вала е в ред - проверявам го непрекъснато, карам я само със Селения Голд. Даже последните няколко дни я карам на бензин че доста ми се е събрал - почти половин резервоар ( всеки месец слагам по за 10 лв за палене и остава) и много се кефя как върви!Казвайте някой имал ли е такъв проблем досега.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1,4 12в - проблем при студен старт
Collapse
X
-
не знам от какво може да е, но знам, че ако свещ не ти дава искра то няма да върти по-бързо стартера. тя пак си прави компресия, независимо, че няма искра. стартера върти бързо като има откъде да духа компресията- например извадена или хлабава свещ, недобре затварящ клапан, духнала гарнитура на главата. да не би стартера ти да му затяга лагерчето отпред/не е фтулка като на другите/ и затова да ти се струва неравномерно върнтенето...но пък казваш и мощност няма. провери да не се е развила свещ. за вала няма такъв шанс според мен, ако се е изтъркал той няма да отваря клапаните и компресия трябва да имаш!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Хм, компресия, която се появява и изчезва. Моята хипотеза е - много нагар в горивните камери. От тук има два варианта - заклинили компресионни бутални пръстени, които се освобождават след малко работа и започват да уплътняват. И втори вариант - парчета нагар засядат в седлата на клапаните и докато не успее да ги издуха не уплътнява добре.Масло гори ли?Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
johnfound написа:Хм, компресия, която се появява и изчезва. Моята хипотеза е - много нагар в горивните камери. От тук има два варианта - заклинили компресионни бутални пръстени, които се освобождават след малко работа и започват да уплътняват. И втори вариант - парчета нагар засядат в седлата на клапаните и докато не успее да ги издуха не уплътнява добре.Масло гори ли?Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
spark написа:За газ по-добре еднополюсни, купи едни Бриск за по 2-3лв и пробвайAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Не знам тука пише друго, тези свещи ги водят специално за газ, макар че ме съмнява да има особена разлика:http://www.brisk.biz/index.php?page=svicky_silver.htmlFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар