Значи имам следния проблем.Колата за загрява много бавно и дори да загрее в задръстване като я подкарам по бързо стрелката веднага пада.На извунградско е същото-стои на две три чертички от началото.Въпроса ми е дали може да е прецакан уреда на таблото щото като пусна парното много бързо почва да грее-на първата чертичка още. Освен тва перката ми се включва на една чертичка под средата и почти никога стрелката не стига до средата.Четох подобните теми, но ако някои може да каже нещо ще съм му благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за температурата на ХГТ
Collapse
X
-
Re: Въпрос за температурата на ХГТ
smokie написа:Значи имам следния проблем.Колата за загрява много бавно и дори да загрее в задръстване като я подкарам по бързо стрелката веднага пада.На извунградско е същото-стои на две три чертички от началото.Въпроса ми е дали може да е прецакан уреда на таблото щото като пусна парното много бързо почва да грее-на първата чертичка още. Освен тва перката ми се включва на една чертичка под средата и почти никога стрелката не стига до средата.Четох подобните теми, но ако някои може да каже нещо ще съм му благодарен.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
При мене е същата работа извън града 2-3 чертички в задръстване стига до средата и после като тръгна пак слиза надолу, водих я на диагностика и ми казаха , че термостата е наред , парното ми след студен старт започва да духа топло след около 5 минути и то яко топло а стрелката стои едва на първата чертичка, можеби това е нормалната работа на HGT .......FIAT BRAVO 2.0 20 HGT
Коментар
-
Колеги моя уред на таблото показва с 6-8 градуса повече от реалното.След закачане на комп и още там се видя че реалната е по ниска,а след това мерихме температурата с лазарен термометър точно до датчика и се оказа тази грешка.Така че уверете се дали вярно показва датчика и после сменяйте термостат.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
температурата, при изправен термостат и движение с повече от 50..60 км/ч трябва да стои абсолютно постоянна, без да мърда с повече от 3..4 градуса. При работа на място и много бавно движение, когато се включва вентилатора може да играе, но също с не повече от 10 градуса. Моята, след като и смених термостата и радиатора и я "тунинговах" малко поддържа 80 градуса (толкова е термостата) независимо от режима на работа, и макс. 90 градуса (датчика на вентилатора) когато работи на място.Така работи дори при загуба на 1.5л антфриз (разширителното казанче остава сухо).Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
ivanko_rs написа:Колеги моя уред на таблото показва с 6-8 градуса повече от реалното.След закачане на комп и още там се видя че реалната е по ниска,а след това мерихме температурата с лазарен термометър точно до датчика и се оказа тази грешка.Така че уверете се дали вярно показва датчика и после сменяйте термостат.
Коментар
-
това е нормалното по принцип за ХГТ-то ! и аз така като теб се чудех защо така ми игаре ходих на диагностика до Ванто и казаха ,че всичко е ок и това и била нормално ! 3 чертичи от долу на горе на дълъг път ,и на средата или 2 отогоре в задръстванията в София(на 2-рата чертичка се включва ,2-ра скорост на перката)фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Извинявам се, че се намесвам в темата на колегата, но и при мен - Купето е така Имам парно 3-4 мин. след като я запаля, но до 90градуса стига само в задръстванията, през другото време стои на 70градуса и на извънградско под 70 градуса даже около 60 (снимката долу). И сега се чудя да го сменям ли термоса или не - по пътя на логиката трябва да съм го изхвърлил вече, но вие с ХГТ-тата ме разколебахте, какво да правяBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар