Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за температурата на ХГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за температурата на ХГТ

    Значи имам следния проблем.Колата за загрява много бавно и дори да загрее в задръстване като я подкарам по бързо стрелката веднага пада.На извунградско е същото-стои на две три чертички от началото.Въпроса ми е дали може да е прецакан уреда на таблото щото като пусна парното много бързо почва да грее-на първата чертичка още. Освен тва перката ми се включва на една чертичка под средата и почти никога стрелката не стига до средата.Четох подобните теми, но ако някои може да каже нещо ще съм му благодарен.
    Bravo HGT

    #2
    Re: Въпрос за температурата на ХГТ

    smokie написа:
    Значи имам следния проблем.Колата за загрява много бавно и дори да загрее в задръстване като я подкарам по бързо стрелката веднага пада.На извунградско е същото-стои на две три чертички от началото.Въпроса ми е дали може да е прецакан уреда на таблото щото като пусна парното много бързо почва да грее-на първата чертичка още. Освен тва перката ми се включва на една чертичка под средата и почти никога стрелката не стига до средата.Четох подобните теми, но ако някои може да каже нещо ще съм му благодарен.
    Всичките ни коли са с прецакани термостати.Сменял ли си го?А охлаждащата течност?Май е най-добре след покупка на кола задължително в смяната на консумативи да се включи охлаждаща течност,датчик за температурата и термостат.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Значи антифриза е сменян но отскоро почна да намалява по малко.Откакто станах жегите май.Иначе перката не включваше и съм сменял датчик и нещо друго там за степените.Термостат не съм сменял и точно затова питам за да не го сменя и да се окаже че не е от него, щото си е пари.
      Bravo HGT

      Коментар


        #4
        щом стрелката играе нагоре-надолу, би трябвало проблема да е в термостата
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          При мене е същата работа извън града 2-3 чертички в задръстване стига до средата и после като тръгна пак слиза надолу, водих я на диагностика и ми казаха , че термостата е наред , парното ми след студен старт започва да духа топло след около 5 минути и то яко топло а стрелката стои едва на първата чертичка, можеби това е нормалната работа на HGT .......
          FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

          Коментар


            #6
            И аз съм така обаче ще го сменям.Не може кола с изправен термостат да не поддържа нормална работна температура няма логика просто.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Колеги моя уред на таблото показва с 6-8 градуса повече от реалното.След закачане на комп и още там се видя че реалната е по ниска,а след това мерихме температурата с лазарен термометър точно до датчика и се оказа тази грешка.Така че уверете се дали вярно показва датчика и после сменяйте термостат.
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #8
                температурата, при изправен термостат и движение с повече от 50..60 км/ч трябва да стои абсолютно постоянна, без да мърда с повече от 3..4 градуса. При работа на място и много бавно движение, когато се включва вентилатора може да играе, но също с не повече от 10 градуса. Моята, след като и смених термостата и радиатора и я "тунинговах" малко поддържа 80 градуса (толкова е термостата) независимо от режима на работа, и макс. 90 градуса (датчика на вентилатора) когато работи на място.Така работи дори при загуба на 1.5л антфриз (разширителното казанче остава сухо).
                Fiat Ritmo 105TC
                1600cc 105к.с.

                Коментар


                  #9
                  A къде може да се провери дали уреда на таблото показва правилно.Имам впредвид в сервиз?
                  Bravo HGT

                  Коментар


                    #10
                    ivanko_rs написа:
                    Колеги моя уред на таблото показва с 6-8 градуса повече от реалното.След закачане на комп и още там се видя че реалната е по ниска,а след това мерихме температурата с лазарен термометър точно до датчика и се оказа тази грешка.Така че уверете се дали вярно показва датчика и после сменяйте термостат.
                    да, но при колегата температурата играе при движение на автомобила
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      това е нормалното по принцип за ХГТ-то ! и аз така като теб се чудех защо така ми игаре ходих на диагностика до Ванто и казаха ,че всичко е ок и това и била нормално ! 3 чертичи от долу на горе на дълъг път ,и на средата или 2 отогоре в задръстванията в София(на 2-рата чертичка се включва ,2-ра скорост на перката)
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        #12
                        още веднъж казвам че според мен не е нормалноне се вързват нещатаима нещо, което не работи както трябваима една тема в "Често задавани въпроси"
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          И при мен е така, явно на всички ХГТ-та е така. Мислех да сменям термостат обаче се отказах, че и без това си загрява нормално парното.
                          Bravo HGT 2001

                          Коментар


                            #14
                            аз смених термостат миналата година и положението е в общи линии същото. може би една идея е по-малка границата в която варира температурата, но така е при стари коли...
                            "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                            Коментар


                              #15
                              Извинявам се, че се намесвам в темата на колегата, но и при мен - Купето е така Имам парно 3-4 мин. след като я запаля, но до 90градуса стига само в задръстванията, през другото време стои на 70градуса и на извънградско под 70 градуса даже около 60 (снимката долу). И сега се чудя да го сменям ли термоса или не - по пътя на логиката трябва да съм го изхвърлил вече, но вие с ХГТ-тата ме разколебахте, какво да правя
                              Прикачени файлове
                              BMW E90 320D
                              ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                              ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                              ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                              Коментар

                              Working...
                              X