Бравата е 1,2 16в 1999г. Проблемът е следния когато е студена гасне, ако тръгна веднага се оправя забелязах и друго, ако е в движение и изключа от скорост понякога седи на 1100 оборота докато спра и след това застава на 800 понякога дирекно застава на 800 оборота. Ходих на диагностика казаха, че е мап сензора. Дали наистина е от мап сензор, че не ми се прежалват 130 лв за експеримента. По междудругото свалях мап сензора и се опитах да го почистя с контактен спрей, но ефект нямаше.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с брава
Collapse
X
-
колега не бързай да купуваш .незнам дали ти върви като хората колата и дали гори повече ако е така може да не е от мап-сензора .то проблем с оборотите може да имаш от стъпковия мотор, от температурен датчик от ниско налягане на горивото (тогава обикновенно гасне като е студена ама и не върви както тряя),може от свещи или нещо по запалването .СЕГА- ако колата не ти свети на таблото тоест ако нямаш грешки то като идеш на диагностика няма какво да ти се види като грешка -ако е така значи майсторите почват да гадаят за проблема .значи виж сега ако върви не е нито мап нито налягане -остават датчик за темп.и стъпков мотор. това като начало ако искаш питай пак ще се опитам да ти помогна ама ми дай още информация за проблемане подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
а сетих се и друго ако сервото на спирачките ти дърпа малко въздух също могат да ти бягат тихите обороти ама е малко вероятно -виж дали не ти се втвърдява малко педала . ама това всичко което казвам е при положение че нямаш газова ако имаш вече е по сложноне подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Аз имах подобен проблем - при мен диагностиката показа TPS. Това с оборотите и гаснененто на 1.2 моторите в повечето случаи се оказва TPS - чел съм по въпроса и в чужди форуми. Аз на диагностика отидох след като смених свещи, въздушен филтър и другите консумативи. Прегледай по стари постове някой беше показал разглобен MAP сензор, но не си спомням какъв му беше проблема. И не е задължително да ти свети лампата на таблото за да има грешки в ECU-то.
Коментар
-
sev написа:хайде сегаможе да има грешки и без да свети лампата на таблотоне подвеждай колегатаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
bellew написа:Ако е отстранена крушката няма да свети при първоначалното тестване - заедно с тази на airbag-аFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Почвам от начало още когато я взех имаше проблем с паленето и на празен ход падаха оборотите на 500 дори гаснеше ходих на диагностика и с очите си видях на монитора как показа грешка в мап сензора след почистване с контактен щпреи това се оправи взе да не сваля под 800об. Но това със гасненето когато е студена си остана другото което е, че ако не подам газ колата изобщо не ще да запали след запалване ако веднага тръгна всичо се оправя което ме навежда на мисълта, че не е температурният датчик. Друго което забелязах е когато колата е в движение на празен ход веднъж показва 1100 оборота докато спра и след това пада на 800 друг път пък директно пада на 800. Сменил съм всички филтри + свещи. Лапата на инжекциона светва докато запаля и след това изгасва. Колата си има динамика върви доста добре. Тествах я на дълго даде 6/100 разход.FIAT BRAVA 1.2 16V 1999г. HSX
Коментар
-
Аз имах такъв проблем с паленето и оборотите. Оказа се че някъде въздухоотвода (или както му се вика) бил задръстен и не можела да дърпа достатъчно въздух. След като го изчистиха вече пали нормално и като я пусна по инерция си държи 1100 оборота, докато не спра напълно, тогава стават 800.Fiat Bravo 80 16V
Коментар
-
ми вижте сега аз не искам да подвеждам колегата това което съм му казал е от личен опит а що се отнася до лампата на таблото ако си светва на контакт значи си я има инъче и аз съм виждал джамбази да вадят лампи за абс. и какво ли на само да изглежда наред всичко . но исках да помогна колегата да не се впуска в излишно пазаруване а да е 100% сигурен и тогава да купува части (че не са ефтини тия експерименти). но наистина може да е нещо дребно те нали малките камъчета..........не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
xarixito написа:Прегледах въздуховода чист си е. Сега пък от както застудя сутрин паля с подаване на газ след това пускам и спря да гасне но държи 800 оборота. Явно нещо и влияе околната температура.Fiat Bravo 80 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар