че болта е един един е ама тоя майстор защо го е пипал . аз лично бих съдил сервиза .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Счупен колянов вал
Collapse
X
-
ETERNITY написа:Аз съм подготвил жалба, но като знам за какво ще послужи тя - разколебах се. В понеделник имам частна аудиенция с монтьора и ще трябва да съм непреклонен. Ще започна и сам да си търся вал.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
///// написа:Колеги, за да се свали ангренажния ремък, е необходимо да се демонтира ремъчната шайба на коляновия вал. Естествено е, че трябва да се отвие тоя болт, но после при монтирането (не на мен тея) болта е затяган с гайковерта.
Коментар
-
ще трябва да съм непреклоненЩе започна и сам да си търся вал.FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
FIAT MAREA1.6 16V
Коментар
-
Много внимавай с този вал. На мен преди 2 месеца ми се наложи да сменя разпределителен вал на Опел Астра. Майстора при който ми беше колата ми искаше 300 лева за вал, аз си го намерих за 160. Лошото е че съм уцелил голям боклук. Сега вала е на 5000км и е почнал да се износва. Така че не купувай като мен най-евтиното, за да не дадеш 2 пъти пари.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
nanio написа:Много внимавай с този вал. На мен преди 2 месеца ми се наложи да сменя разпределителен вал на Опел Астра. Майстора при който ми беше колата ми искаше 300 лева за вал, аз си го намерих за 160. Лошото е че съм уцелил голям боклук. Сега вала е на 5000км и е почнал да се износва. Така че не купувай като мен най-евтиното, за да не дадеш 2 пъти пари.
Коментар
-
nanio написа:Много внимавай с този вал. На мен преди 2 месеца ми се наложи да сменя разпределителен вал на Опел Астра. Майстора при който ми беше колата ми искаше 300 лева за вал, аз си го намерих за 160. Лошото е че съм уцелил голям боклук. Сега вала е на 5000км и е почнал да се износва. Така че не купувай като мен най-евтиното, за да не дадеш 2 пъти пари.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Според мен реда е бил следния....въпросният монтьор е започнал да разхвърля колата, и като е стигнал до шайбата на коляновия вал е започнал с опитите, без да се сети че болта е с лява резба. Не се знае с какъв динамометричен ключ става дума но, най-вероятно е решил малко да посъветва болта преди да продължи(всеизвестно е че като се удари болта и той разхлабва), след което пак напъни, може и да е решил да го развие и с помощта на чук и секач понеже там няма много място. След някой друг удар, вала се е предал. Има голяма вероятност болта да е бил и с лепило и това да е затруднило допулнително развиването. След като е видял счупения вал се е паникьосал и е скалъпил този номер за натягането с динамометричен ключ.Другия вариант е вала да си е имал някаква шупла и наистина момчето да не е виновно. Но като се види болта който е развиван и ще стане ясноСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар