Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Счупен колянов вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    че болта е един един е ама тоя майстор защо го е пипал . аз лично бих съдил сервиза .
    HONDA I-VTEC

    Коментар


      #17
      Аз съм подготвил жалба, но като знам за какво ще послужи тя - разколебах се. В понеделник имам частна аудиенция с монтьора и ще трябва да съм непреклонен. Ще започна и сам да си търся вал.

      Коментар


        #18
        Todor_Gagovski написа:
        че болта е един един е ама тоя майстор защо го е пипал . аз лично бих съдил сервиза .
        За да смени ангренажния ремък!

        Коментар


          #19
          ETERNITY написа:
          Аз съм подготвил жалба, но като знам за какво ще послужи тя - разколебах се. В понеделник имам частна аудиенция с монтьора и ще трябва да съм непреклонен. Ще започна и сам да си търся вал.
          Така както е тръгнало ... вземи му хвърли един здрав пердах, ама така го бий, че на следващия който отиде за смяна на ремък да му отказва Ебати педала, свалял е шайбата, защото го е мързяло да вади ремъка от друго място и при самото сваляне е строшил вала, блъскал е като идиот с чукове Това е само причината, аз друго обяснение нямам Моят съвет е да си вземеш колата, да ти плати 400лв. за вал (щом толкова струвал според него), да го напердашиш след това и да отидеш в друг сервиз. Ще ти излезе по-скъпо, но ще стане
          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
          FIAT Punto 99' 1.7 TD

          Коментар


            #20
            Колеги, за да се свали ангренажния ремък, е необходимо да се демонтира ремъчната шайба на коляновия вал. Естествено е, че трябва да се отвие тоя болт, но после при монтирането (не на мен тея) болта е затяган с гайковерта.

            Коментар


              #21
              ///// написа:
              Колеги, за да се свали ангренажния ремък, е необходимо да се демонтира ремъчната шайба на коляновия вал. Естествено е, че трябва да се отвие тоя болт, но после при монтирането (не на мен тея) болта е затяган с гайковерта.
              А как трябва да се завие. Той твърди, че е използвал дианометричен ключ?

              Коментар


                #22
                На моята този болт е с обратна резба. Ако не е знаел и е млатил с нещо да го отвие...На бравата с обратна резба ли е?
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #23
                  Joro написа:
                  На моята този болт е с обратна резба. Ако не е знаел и е млатил с нещо да го отвие...На бравата с обратна резба ли е?
                  Направо ме боли като чувам предположението ти

                  Коментар


                    #24
                    Ясно е ,че е така нали трябва да се самозатяга при въртене на коляновия вал.Ако беше с нормална резба щеше да се развие когато се върти вала.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      ще трябва да съм непреклонен
                      това сьс сигурност,така ли се дават пари за нещо което не си счупил ти...?
                      Ще започна и сам да си търся вал.
                      то хубаво да си тьрсиш(даже сьс сигурност ще намериш)ама трябва виновника да го плаща....поне аз ще направя всичко вьзможно да си го плати тои...
                      FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
                      FIAT MAREA1.6 16V

                      Коментар


                        #26
                        Много внимавай с този вал. На мен преди 2 месеца ми се наложи да сменя разпределителен вал на Опел Астра. Майстора при който ми беше колата ми искаше 300 лева за вал, аз си го намерих за 160. Лошото е че съм уцелил голям боклук. Сега вала е на 5000км и е почнал да се износва. Така че не купувай като мен най-евтиното, за да не дадеш 2 пъти пари.
                        Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                        Коментар


                          #27
                          nanio написа:
                          Много внимавай с този вал. На мен преди 2 месеца ми се наложи да сменя разпределителен вал на Опел Астра. Майстора при който ми беше колата ми искаше 300 лева за вал, аз си го намерих за 160. Лошото е че съм уцелил голям боклук. Сега вала е на 5000км и е почнал да се износва. Така че не купувай като мен най-евтиното, за да не дадеш 2 пъти пари.
                          Доколкото разбрах от него, валът трябва да мине през специална проверка за изправност. Тя струвала около 50 лева. Надявам се след това да няма проблеми.

                          Коментар


                            #28
                            nanio написа:
                            Много внимавай с този вал. На мен преди 2 месеца ми се наложи да сменя разпределителен вал на Опел Астра. Майстора при който ми беше колата ми искаше 300 лева за вал, аз си го намерих за 160. Лошото е че съм уцелил голям боклук. Сега вала е на 5000км и е почнал да се износва. Така че не купувай като мен най-евтиното, за да не дадеш 2 пъти пари.
                            по-склонен съм да вярвам, че не вала е боклук/очевидно е 2 употреба, а 2 употреба ще да е оригинален свален от някой друг опел/, а клапаните не са били регулирани/хлабините по-скоро/ при това положение се изтрърква вала също, или пък тарелките са били надрани от предния вал, също е много вероятно, след това те почват да надират сменения "нов"вал и така. е ако е била с хидравлични повдигачи моите хипотези падат
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #29
                              Като сменях ангренажния ремък си спомням, че развих само 4 болта за да махна шайбата на пистовия ремък. Защо е пипано по коляновия вал нямам идея..
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар


                                #30
                                Според мен реда е бил следния....въпросният монтьор е започнал да разхвърля колата, и като е стигнал до шайбата на коляновия вал е започнал с опитите, без да се сети че болта е с лява резба. Не се знае с какъв динамометричен ключ става дума но, най-вероятно е решил малко да посъветва болта преди да продължи(всеизвестно е че като се удари болта и той разхлабва), след което пак напъни, може и да е решил да го развие и с помощта на чук и секач понеже там няма много място. След някой друг удар, вала се е предал. Има голяма вероятност болта да е бил и с лепило и това да е затруднило допулнително развиването. След като е видял счупения вал се е паникьосал и е скалъпил този номер за натягането с динамометричен ключ.Другия вариант е вала да си е имал някаква шупла и наистина момчето да не е виновно. Но като се види болта който е развиван и ще стане ясно
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                                ИТАЛФЕСТ 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X