Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Счупен колянов вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    pakumba разсъжденията ти имат логика, но колата е с хидравлични повдигачи. Вала беше чисто нов, но явно некачествен.
    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

    Коментар


      #32
      Добре де,то ясно не съм си сменял сам ремъка,обаче някой ще каже ли каква е логиката да се сваля тази шайба че да се сложи ремъка,нали си има оптяжни ролки които се махат.Не виждам нещо смисъла от развиването на тази шаиба.

      Коментар


        #33
        тази шайба е шайбата на пистовия ремък, и за да се сложи ангренажа, трябва първо тя да се разкара, иначе не можеш да махнеш стария ремък....който е на зъбното колело което е зад това. Ами това е логиката, сега как е точното изпълнение при точно тази кола незнам, но при доста коли е така. Друг е въпроса и за компетентноста на монтьора
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #34
          Ето снимка, но това е двигателя от подписа. Ремъчната шайба на пистовия ремък трябва да се свали, за да се освободи достъп до ангренажния ремък
          Прикачени файлове

          Коментар


            #35
            А ето я свалена въпросната ремъчна шайба на пистовия ремък.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #36
              Е добре де ама не е нужно да се развива този болт а само 3 те болта на ремъчната шайба. и въпроса ми е съвсем актуален, какво е накарало майстора да го развива защото е видно че не е необходимо
              HONDA I-VTEC

              Коментар


                #37
                ама това е типо двувалка....там е по друго. мотора е доста по различен от на Марея. Много ми е чудно какво може да се счупи на вала все пак Брей че лъскарка бе
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #38
                  Todor_Gagovski написа:
                  Е добре де ама не е нужно да се развива този болт а само 3 те болта на ремъчната шайба. и въпроса ми е съвсем актуален, какво е накарало майстора да го развива защото е видно че не е необходимо
                  Обясних, че това е двигателя от подписа. Но убий ме - не мога да се сетя дали е само с централен болт или с малки болтчета.Колега ETERNITY, няма ли начин да направиш няколко снимки на лома (отчупеното парче и вала, ремъчната шайба) или само си говорим напразно и гадаем. Да се скъса болта - да, да изпусне резбата - добре, но да се отчупи коляновия вал...

                  Коментар


                    #39
                    ///// написа:
                    Todor_Gagovski написа:
                    Е добре де ама не е нужно да се развива този болт а само 3 те болта на ремъчната шайба. и въпроса ми е съвсем актуален, какво е накарало майстора да го развива защото е видно че не е необходимо
                    Обясних, че това е двигателя от подписа. Но убий ме - не мога да се сетя дали е само с централен болт или с малки болтчета.Колега ETERNITY, няма ли начин да направиш няколко снимки на лома (отчупеното парче и вала, ремъчната шайба) или само си говорим напразно и гадаем. Да се скъса болта - да, да изпусне резбата - добре, но да се отчупи коляновия вал...
                    В понеделник отивам, няма да говорим напразно. Ще щракна 2-3 снимки на инцидентната местност. Когато разгледах снимките, почти аналогичен е и двигателя на моята Мареа. Точно вала под големия болт се е счупил. Умувам как да подходя... В понеделник привечер ще кача снимки.

                    Коментар


                      #40
                      С шамари, как другояче? То тоя номер ебаси лесния "Аз съм безотговорен майстор и понеже съм и некадърен ти счупих колата, но ти сам си си виновен, че ми я докара"... Да си оправя белите и да си плаща золумите. Ако нещо почне да се прави на важен - отивате неколцина и го правите него на колянов вал...
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #41
                        само за протокола при тебе най вероятно е гайка, и шайбата се сваля не с 4 болта, а с въпросната гайка
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          #42
                          phoenix написа:
                          само за протокола при тебе най вероятно е гайка, и шайбата се сваля не с 4 болта, а с въпросната гайка
                          Поне от това, което видях аз - да. Не знам доколко това е разумно обяснение за инцидента. Чудя се дали е възможно застраховката да покрие разхода? Четох договора и има част за повреда при спрял автомобил, но не вярвам този случай да отговаря на споменатото застрахователно събитие.

                          Коментар


                            #43
                            Застрахователя може да ти изплати пари само ако той самия има шансове да си ги върне примерно чрез осъждане на виновния. В противен случай - шанс нямаш. Трябва да си прочетеш застрахователната полица и общите условия на застраховката. Предполагам обаче, че повреда по двигателя която не е в следствие на ПТП не се разглежда като застрахователно събитие.
                            Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

                            Коментар


                              #44
                              kkp написа:
                              Застрахователя може да ти изплати пари само ако той самия има шансове да си ги върне примерно чрез осъждане на виновния. В противен случай - шанс нямаш. Трябва да си прочетеш застрахователната полица и общите условия на застраховката. Предполагам обаче, че повреда по двигателя която не е в следствие на ПТП не се разглежда като застрахователно събитие.
                              И аз така предполагам. Четох полицата няколко пъти, с надежда да намеря стрък, за който да се хвана. А дали в сервизите нямат някаква застраховка именно за такъв тип рискове? Би изглеждало логично.

                              Коментар


                                #45
                                Повечето застрахователи когато трябва да плащат за ПТП и няма на къде да вървят се чудят какво по -малко обезщетение да ти дадат и нищо не можеш да им направиш. Мисля че само ще си загубиш времето-в твоя случай щетите се плащат от виновния за тях.

                                Коментар

                                Working...
                                X