Проблема е в това ,че след престой да речем от порядъка на 4-5 часа и нагоре пали чак след 3-4 въртене със стартера.Когато запали вече няма проблеми.Има монтиран газов инжекцион фобос.Пали се на бензин и после автоматично се обръща на газ.В резервоара почти винаги е имало до половината гориво.Ха сега какво може да е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене Мареа 1,6 16V
Collapse
X
-
Не знам дали има много общо, но мой познат имаше същите проблеми, само че, с Мареа Дизел. Светеше му датчика за дюзите. След като поработи двигателя и позагрее, датчика угасваше и след това колата си палеше от всеки път. На диагностика се оказа, че компютъра а натрупал някакви грешки и след като ги изчистиха всичко стана нормално.
Коментар
-
Todor_Gagovski написа:аз имам същия проблем макар че съм с газова с ламда газ контрол, хитко ми каза че е вероятно от дюзи но аз си мисля че е от клапана за горивото в бензиновата помпа,пада налягането и трябва да повърти повечко за да качи гориво.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
peho написа:И аз мисля за нещо такова.Значи при подаване на контакт чува ли се помпата да подкачи гориво и да спре?HONDA I-VTEC
Коментар
-
Да това с клапана на помпата е едната вероятност да пали по трудно колата след като поистине, освен това както hit-ko е казал дюзите също могат да бъдат причината!Когато изгасите мотора изгася ли напълно или има претръпване, и когато давате на контакт усещате ли все едно някой в бутва колата напред?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Да това с клапана на помпата е едната вероятност да пали по трудно колата след като поистине, освен това както hit-ko е казал дюзите също могат да бъдат причината!Когато изгасите мотора изгася ли напълно или има претръпване, и когато давате на контакт усещате ли все едно някой в бутва колата напред?Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Не занм дали ще помогне... Аз наскоро имах такъв проблем с колата от подписа. При по-дълъг престой като дам контакт подкачва гориво, но като врътна да запаля се чува само едно "цък". Така няколко пъти докато запали. Преди два дни я закарах на майстор, човека разглоби стартера и каза че се е напълнил с вода и някви боклуци са го затлачили. Демек вътре е станало езерце. Разглоби го, почисти, смаза и монтира. Сега колата си пали без никакъв проблем.Fiat Brava 1.6
Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8
Коментар
-
Щом има на лице потръпване след изгасяне на мотора значи дюзите са за чистене!След това изгасяне прокапва бензин, който мокри свещите и държиш повечко докато запали.При това запалване, оборотите на колата започват от ниско аха да угасне и постепенно се стабилизират!Ако колата судена пали от раз, а като се стопли и след това остави да поистине и прави магарии то едвали е помпата!Няма логика да пали срудена а топла не ако в случая става въпрос за спадане на налягането!Друго за което се сещам е МПХ(стъпковия мотор)!При мен беше блокирал, когато палех колата веднага гаснеше...никога на подавайте газ на автомобила за да запали, трябва да пали без педала!Сещам се и за ламбда сонда как са те при вас!Когато имах проблеми с това палене смених сонда защото беше заминала и стъпков мотор колата сега е 6, остват тея дюзи ама да видим кой специалист ще ги изчистиnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Да това с клапана на помпата е едната вероятност да пали по трудно колата след като поистине, освен това както hit-ko е казал дюзите също могат да бъдат причината!Когато изгасите мотора изгася ли напълно или има претръпване, и когато давате на контакт усещате ли все едно някой в бутва колата напред?HONDA I-VTEC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар