Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене Мареа 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с палене Мареа 1,6 16V

    Проблема е в това ,че след престой да речем от порядъка на 4-5 часа и нагоре пали чак след 3-4 въртене със стартера.Когато запали вече няма проблеми.Има монтиран газов инжекцион фобос.Пали се на бензин и после автоматично се обръща на газ.В резервоара почти винаги е имало до половината гориво.Ха сега какво може да е?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    аз имам същия проблем макар че съм с газова с ламда газ контрол, хитко ми каза че е вероятно от дюзи но аз си мисля че е от клапана за горивото в бензиновата помпа,пада налягането и трябва да повърти повечко за да качи гориво.
    HONDA I-VTEC

    Коментар


      #3
      Не знам дали има много общо, но мой познат имаше същите проблеми, само че, с Мареа Дизел. Светеше му датчика за дюзите. След като поработи двигателя и позагрее, датчика угасваше и след това колата си палеше от всеки път. На диагностика се оказа, че компютъра а натрупал някакви грешки и след като ги изчистиха всичко стана нормално.

      Коментар


        #4
        И аз мисля за нещо такова.Значи при подаване на контакт чува ли се помпата да подкачи гориво и да спре?

        Коментар


          #5
          Todor_Gagovski написа:
          аз имам същия проблем макар че съм с газова с ламда газ контрол, хитко ми каза че е вероятно от дюзи но аз си мисля че е от клапана за горивото в бензиновата помпа,пада налягането и трябва да повърти повечко за да качи гориво.
          Не ми се струва логично това обяснение, защото бензиновата помпа започва да работи с подаването на контакт, а не е вързана механично към двигателя. При жигулите едно време помпата беше механична и трябваше да повъртиш на стартер, за да подкачи гориво.А пробвали ли сте да подадете леко газ при това повторно запалване - може пък да запали по-лесно отколкото да мъчите стартера (само предлагам, не съм сигурен в резултата, но от такава проба не боли).
          Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

          Коментар


            #6
            peho написа:
            И аз мисля за нещо такова.Значи при подаване на контакт чува ли се помпата да подкачи гориво и да спре?
            При мен се чува кога по ясно кога не. интересното е че понякога си пали от първия път, но в повечето пъти от втория или третия път.забелязах и друг факт че откакто започна да не пали от първия път изчезна и кока кола ефекта от резервоара
            HONDA I-VTEC

            Коментар


              #7
              Добре разсъждавате.Да речем ,че клапана на помпата изтърва.Монтираме един обратен клапан на горивопровода и всичко трябва да се оправи така ли.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Да това с клапана на помпата е едната вероятност да пали по трудно колата след като поистине, освен това както hit-ko е казал дюзите също могат да бъдат причината!Когато изгасите мотора изгася ли напълно или има претръпване, и когато давате на контакт усещате ли все едно някой в бутва колата напред?
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  dimmX написа:
                  Да това с клапана на помпата е едната вероятност да пали по трудно колата след като поистине, освен това както hit-ko е казал дюзите също могат да бъдат причината!Когато изгасите мотора изгася ли напълно или има претръпване, и когато давате на контакт усещате ли все едно някой в бутва колата напред?
                  При мен го има това потръпване на колата,когато дам на контакт.Дълго време се мъчих да си го обясня по някакъв начин,но вса не успявах.Интересно-само на бензин го прави.Накрая махнах с ръка и си казах-deus ex machina-и не му обръщам внимание.А иначе и аз като не съм палил няколко дни,трябва да подържа ключа стартера да направи 3-4 оборота на двигателя,чак тогава пали,нищо,че няколко пъти преди това давам контакт за да се вдигне налягане в системата.След като запали първия път-задължително угасва.На второто палене-от четвърт оборот.Бензиновата помпа е добре,темперарурните датчици-също.Ха сега де-може ли някой да даде логично обяснение на това поведение?
                  Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                  Коментар


                    #10
                    След като се постави допълнителния клапан ще се разбере дали има подобрение.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Не занм дали ще помогне... Аз наскоро имах такъв проблем с колата от подписа. При по-дълъг престой като дам контакт подкачва гориво, но като врътна да запаля се чува само едно "цък". Така няколко пъти докато запали. Преди два дни я закарах на майстор, човека разглоби стартера и каза че се е напълнил с вода и някви боклуци са го затлачили. Демек вътре е станало езерце. Разглоби го, почисти, смаза и монтира. Сега колата си пали без никакъв проблем.
                      Fiat Brava 1.6
                      Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
                      Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8

                      Коментар


                        #12
                        Е да по твоя случай доста поспорихме тогава с някой колеги,но при теб нямаше въртене от страна на стартера ,а тук си има.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Щом има на лице потръпване след изгасяне на мотора значи дюзите са за чистене!След това изгасяне прокапва бензин, който мокри свещите и държиш повечко докато запали.При това запалване, оборотите на колата започват от ниско аха да угасне и постепенно се стабилизират!Ако колата судена пали от раз, а като се стопли и след това остави да поистине и прави магарии то едвали е помпата!Няма логика да пали срудена а топла не ако в случая става въпрос за спадане на налягането!Друго за което се сещам е МПХ(стъпковия мотор)!При мен беше блокирал, когато палех колата веднага гаснеше...никога на подавайте газ на автомобила за да запали, трябва да пали без педала!Сещам се и за ламбда сонда как са те при вас!Когато имах проблеми с това палене смених сонда защото беше заминала и стъпков мотор колата сега е 6, остват тея дюзи ама да видим кой специалист ще ги изчисти
                          now. BMW E39 523i '98 170hp
                          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                          Коментар


                            #14
                            dimmX написа:
                            Да това с клапана на помпата е едната вероятност да пали по трудно колата след като поистине, освен това както hit-ko е казал дюзите също могат да бъдат причината!Когато изгасите мотора изгася ли напълно или има претръпване, и когато давате на контакт усещате ли все едно някой в бутва колата напред?
                            При мен си гасне веднага а като дам контакт се чува как помпата подкачва гориво и спира. незнам как мога като дам на контакт да усетя това / и когато давате на контакт усещате ли все едно някой в бутва колата напред / нещо не съм в час с усещанията :D
                            HONDA I-VTEC

                            Коментар


                              #15
                              Щом ти претреперва мотора като загасиш дюзите пикаят и ти мокрят свещите..от там следващото палене е малко по измъчено!Ами няма как да го опиша това с бутването
                              now. BMW E39 523i '98 170hp
                              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                              Коментар

                              Working...
                              X