JO_666 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мъка ....... мъка !!!!! Свърши, поне за сега !!!!
Collapse
X
-
Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
-
JO_666 написа:spark написа:Ремъка ти ако са го зацепвали квартални майстори без специалния инструмент за двувалките може да ти прави проблема от тамFiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
Утре като пчивен ден решихме с един приятел със същтото Bravo, да си поиграем със смяна на частите от неговото на моито ще сменим изцяло елктрониката и ще видим, ако проблема остане вече пак ще минавам на презацепване на ремък (ако някой ми предложи свестен майстор ще му бъда благодарен)и тогава ако не стане ........... !!!! А и в понеделник ще пиша какво е станало, надявам се всичко да е ОКFiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
И така колеги, след доста направени експерименти със сваляне и слагане на части от напълно изрядно браво, нищто Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 !!!! Отидох в сервиза на "Александър ауто", направиха диагностика и установиха, че сондата била"мързелива", същто така ме посаветваха да си проверя изпускателната система !!! И така взех нова сонда (за информация, взех я за 96лв.)и преди да я монтирам реших да си проверя и изпускателната система !!!! Свалям ламаринения капак над изпускателния колектор и какво да видя Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 , на една от трабите пукнатина около 5-6см . Сега се чудя да купувам ли нов колектор или да го лепя, някакъв савет......... ????? А така и така щет разглабям половината двг и се чудя дали да не си поиграя още малко да сваля и всмукателния и да ги полирам на песако струйка, някой ако го е правил ще съм му благодарен да сподели дали има смисъл да го правяFiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
изпускателния колектор се заварява но много трудно се напасва счупеното коляно да си води към повърхноста за монтаж и да прилепва както преди спукването - доста играчка е - фиксиране, сваляне, наслагване на заварка - проба, още едно сваляне, чук и т.н. бедна ми е фантазията - само знам, че моите гърнета като висяха и преди да ги сменя - смених и целия изпускателен колектор, щото от усукванията и моя беше спукан но майстора за ремонта му - ми искаше колкото струва такъв от автоморга (а те трудно се намират по магазините - да не кавам почти невъзможно, и за това го смених с такъв втора употреба - то и без това е част дето не се износва) (мойта вибрираше само при потегляне от съединител, на място си мърка на свободна, за този проблемм не знам - дали ти е при движение - дали при падане на обороти на празен ход)
Коментар
-
Най накрая си реших проблема, след като смених колектора и ламбда сондата(който смених сам) - вибраците станаха ощте по силни !!! Накрая отидох и презацепиха ремъка и вече всичко е нормално !!!! :D Сега остава само да засеча разхода !!!П.С. : Забравих да кажа че смених и тръбата на която са закачени инжекторите(моля да ме извините за израза но не знам точно как се казва въпросната тръба). А сега да опиша и проблема: Отвъртам маркуча за остатъчното горивото което се връща в резервара, и нищо не тече. Разгледах обстойно маркуча които влиза в регулатора да не е спукан,нищо. Отивам в една автоморга да търся регулатор, като мислех че той е за смяна.Намерих регулатора свалям го и изненада, вътре във въпросната тръба още една тръбичка която беше нотрошена изцяло!!! Свалих всмукателния колектор и смених цялата тръба, и "чудо" започна да връщта остатъчния бензин в резервара(Някой ако желае мога да опиша подробно ремонта) :D !!!Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар