Имам малко странен поне за мен проблем със задно ляво колело, то просто не държи (достатъчно) нито на ръчна, нито на крачна, но за сметка на лявото, дясното си държи.Днес свалих гумата и започнах от цилиндърчето, изкарвах го няколко пъти и го прибирах, движеше си нормално, после изтърках горния слой на феродото със шкурка и нищо. Обезвъздуших само това колело, но пак нищо. Дали ако на дясното колело ръчната е прекалено натегната това може да се отрази на лявото.Ако някой има някаква идея моля да сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за спирачките на HGT?
Collapse
X
-
А имаш ли регулатор на налягането за задните спирачки? На Типото отзад на задния мост има едно "кантарче" което в зависимост от натоварването определя налягането към задните цилидри. Ако се прецака подава различно налягане към колелата и спирачното усилие е различно.In Tipo Veritas
Фиат Типо 1.6 DOHC
Фиат Стило 1.6
-
Как прибра буталцето???Ако си го насилвал с отверки и щанги може да си прецакал механизма за саморегулиране и ръчната спирачка.Буталцата на повечето(задни дискови) апарати се прибират с ВЪРТЕНЕ !!! по часовниковата стрелка.Относно ръчната-оперативната вилка(която е на спирачния апарат)на която се закача жилото трябва да е освободена докрай(т.е. да е опряла в упора си за да работи коректно механизма за саморегулиране).На буталцата има четири прореза(служат за въпросното въртеливо прибиране а единия от тях-за осигуряване против завъртане на буталцето)в него трябва да влезе пъпката на една от накладките.
Коментар
-
kaci написа:Как прибра буталцето???Ако си го насилвал с отверки и щанги може да си прецакал механизма за саморегулиране и ръчната спирачка.Буталцата на повечето(задни дискови) апарати се прибират с ВЪРТЕНЕ !!! по часовниковата стрелка.Относно ръчната-оперативната вилка(която е на спирачния апарат)на която се закача жилото трябва да е освободена докрай(т.е. да е опряла в упора си за да работи коректно механизма за саморегулиране).На буталцата има четири прореза(служат за въпросното въртеливо прибиране а единия от тях-за осигуряване против завъртане на буталцето)в него трябва да влезе пъпката на една от накладките.Bravo HGT 2001
Коментар
-
Re: спирачки
kluchar написа:трябва да се прегледа дали правилно се зглобява скоро и за реших такъв проблем но ходих в ЕМ КОМПЛЕКТ на околовръснотоBravo HGT 2001
Коментар
-
В тоя ред и аз да питам как се натяга ръчната!?Колата ми е с дискови спирачки отпред и отзад!Днес обаче забелязах, че лявото задно колело държи яко а дясното не.Има разлика в състоянието на жилата за двете колела ама отдоло не видях къде да се регулира.Единственото е вътре на ръчната навъртях малко едно пластмасово като гайка и каточе ли по-добре ама може да се иска още!Дайте идеи как се регулира тая ръчна да даржи като хората!?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:В тоя ред и аз да питам как се натяга ръчната!?Колата ми е с дискови спирачки отпред и отзад!Днес обаче забелязах, че лявото задно колело държи яко а дясното не.Има разлика в състоянието на жилата за двете колела ама отдоло не видях къде да се регулира.Единственото е вътре на ръчната навъртях малко едно пластмасово като гайка и каточе ли по-добре ама може да се иска още!Дайте идеи как се регулира тая ръчна да даржи като хората!?Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар