Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за спирачките на HGT?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за спирачките на HGT?

    Имам малко странен поне за мен проблем със задно ляво колело, то просто не държи (достатъчно) нито на ръчна, нито на крачна, но за сметка на лявото, дясното си държи.Днес свалих гумата и започнах от цилиндърчето, изкарвах го няколко пъти и го прибирах, движеше си нормално, после изтърках горния слой на феродото със шкурка и нищо. Обезвъздуших само това колело, но пак нищо. Дали ако на дясното колело ръчната е прекалено натегната това може да се отрази на лявото.Ако някой има някаква идея моля да сподели.
    Bravo HGT 2001

    #2
    А имаш ли регулатор на налягането за задните спирачки? На Типото отзад на задния мост има едно "кантарче" което в зависимост от натоварването определя налягането към задните цилидри. Ако се прецака подава различно налягане към колелата и спирачното усилие е различно.
    In Tipo Veritas

    Фиат Типо 1.6 DOHC
    Фиат Стило 1.6

    Коментар


      #3
      имам и в него се усъмних, но не намерих логика защо само на едното колело ще действа, а на другото не, а пък и на ръчната същата работа.Дет се вика човек не може да я врътне как трябва
      Bravo HGT 2001

      Коментар


        #4
        Как прибра буталцето???Ако си го насилвал с отверки и щанги може да си прецакал механизма за саморегулиране и ръчната спирачка.Буталцата на повечето(задни дискови) апарати се прибират с ВЪРТЕНЕ !!! по часовниковата стрелка.Относно ръчната-оперативната вилка(която е на спирачния апарат)на която се закача жилото трябва да е освободена докрай(т.е. да е опряла в упора си за да работи коректно механизма за саморегулиране).На буталцата има четири прореза(служат за въпросното въртеливо прибиране а единия от тях-за осигуряване против завъртане на буталцето)в него трябва да влезе пъпката на една от накладките.

        Коментар


          #5
          kaci написа:
          Как прибра буталцето???Ако си го насилвал с отверки и щанги може да си прецакал механизма за саморегулиране и ръчната спирачка.Буталцата на повечето(задни дискови) апарати се прибират с ВЪРТЕНЕ !!! по часовниковата стрелка.Относно ръчната-оперативната вилка(която е на спирачния апарат)на която се закача жилото трябва да е освободена докрай(т.е. да е опряла в упора си за да работи коректно механизма за саморегулиране).На буталцата има четири прореза(служат за въпросното въртеливо прибиране а единия от тях-за осигуряване против завъртане на буталцето)в него трябва да влезе пъпката на една от накладките.
          Да точно със въртеливо движение го прибрах, то с отверки ъПсурт да го прибереш.
          Bravo HGT 2001

          Коментар


            #6
            да не си си престъргвал дисковете случайно ? ,че едно приятелче си ги беше направил като филийки от тостер и на двете задни нямаше спиране !
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              #7
              спирачки

              трябва да се прегледа дали правилно се зглобява скоро и за реших такъв проблем но ходих в ЕМ КОМПЛЕКТ на околовръсното
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: спирачки

                kluchar написа:
                трябва да се прегледа дали правилно се зглобява скоро и за реших такъв проблем но ходих в ЕМ КОМПЛЕКТ на околовръсното
                Ами както са десните така са сглобени и левите. Май най-вероятно ще е от тоя регулатор, само че не мога да си обясня защо на едното има а на другото не.
                Bravo HGT 2001

                Коментар


                  #9
                  Провери също и жилото на ръчната спирачка дали се движи на двете колела.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Колега ,а как ти е маркуча или по-точно двата маркуча(поне при мене са два)?
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #11
                      В тоя ред и аз да питам как се натяга ръчната!?Колата ми е с дискови спирачки отпред и отзад!Днес обаче забелязах, че лявото задно колело държи яко а дясното не.Има разлика в състоянието на жилата за двете колела ама отдоло не видях къде да се регулира.Единственото е вътре на ръчната навъртях малко едно пластмасово като гайка и каточе ли по-добре ама може да се иска още!Дайте идеи как се регулира тая ръчна да даржи като хората!?
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #12
                        dimmX написа:
                        В тоя ред и аз да питам как се натяга ръчната!?Колата ми е с дискови спирачки отпред и отзад!Днес обаче забелязах, че лявото задно колело държи яко а дясното не.Има разлика в състоянието на жилата за двете колела ама отдоло не видях къде да се регулира.Единственото е вътре на ръчната навъртях малко едно пластмасово като гайка и каточе ли по-добре ама може да се иска още!Дайте идеи как се регулира тая ръчна да даржи като хората!?
                        Колега,гайката за натягане на ръчната е вътре в купето под самия лост,по точно хваната за лоста успоредна на него от долу.Махаш маншона и въртиш гайката,има и пластина за законтряне да не се саморазвива или завива.Така е поне при Типо,Темпра,Делта и Дедра.При вас с петаците не знам какви са ви задните апарати и системата на ръчната.Много си патят и от самия механизъм за ръчната в спирачния апарат.Той е един червяк и като му изтърват О-пръстените и клеясва,т.е. блокира.
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          #13
                          Колега ivanko_rs, колата ми е Фиат Типо!Тая процедура я опитах с натягането на болта или там какво е вътре в купето под ръчната и има малко подобрение!Май ще взема да натегна повечко!
                          now. BMW E39 523i '98 170hp
                          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                          Коментар


                            #14
                            По същия начин е и при Мареа и си мисля ,че при Браво и Брава пак е така не вярвам Италианците да са го ъпдейттвали.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              По същия начин е и при Мареа и си мисля ,че при Браво и Брава пак е така не вярвам Италианците да са го ъпдейттвали.
                              Ако и при бравото ръчната се натяга от купето, още днес мисля че ще си оправя проблема.
                              Bravo HGT 2001

                              Коментар

                              Working...
                              X