Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Първа скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Първа скорост

    Пак аз с моите проблеми и лошият ми правопис.От как съм купил колата ме глодка едно нещо и държа да го споделя с вас.Първа скорост ми влиза много трудно, само колата като е в движение. Трябва да спрат колелетата да се движат напълно за да влезне без проблем.Не знам дали има нещо общо, но мисля че и двете карета са ми за смяна, щото в пълен ляв и десен завой ми чука лекичко.Повечко в ляв и по-малко в десен.

    #2
    Re: Първа скорост

    Ka3BaM написа:
    Пак аз с моите проблеми и лошият ми правопис.От как съм купил колата ме глодка едно нещо и държа да го споделя с вас.Първа скорост ми влиза много трудно, само колата като е в движение. Трябва да спрат колелетата да се движат напълно за да влезне без проблем.Не знам дали има нещо общо, но мисля че и двете карета са ми за смяна, щото в пълен ляв и десен завой ми чука лекичко.Повечко в ляв и по-малко в десен.
    Ако не се лъжа е нормално за всички.Сега не мога да проверя дали всички скорости са синхронизирани ,но утре ще го направя.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Благодарско поуспокоих се, а за каретата мога ли да поизчакам малко щото сега пусти парици.Нема да ми се налага в близко бъдеще да пътувам извън града, да станем за смях.

      Коментар


        #4
        Ka3BaM написа:
        Благодарско поуспокоих се, а за каретата мога ли да поизчакам малко щото сега пусти парици.Нема да ми се налага в близко бъдеще да пътувам извън града, да станем за смях.
        Изчакай като искаш ама да знаеш ,че изведнъш правят кръц и колата остава там докъдето е стигнала.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Да и аз така знам. Благодаря,ще ги сменя в най-скоро време.Лошото е,че съм от Благоевград и не знам читави майстори.

          Коментар


            #6
            и мойта първа влиза трудно, за това карай на втора , при мен пък задната на 99% влиза с прихъркване...
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #7
              Задната ти влиза с прихъркване поради няколко причини.Високи обороти на празен ход на двигателя.Не добре регулиран свободен ход на педала на съединителя.Последна малко вероятна не изчакваш достатъчно след натискане на педала преди включване.Все пак задната няма синхронизатори.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Е така де на полусъединители втора

                Коментар


                  #9
                  И на мен задната ми прехъркваше когато е включвах, но натегнах малко съединителя и се оправи. Също така и първата ми влиза трудно, но и хванах цаката, първо леко вкарвам втора и после първа. От какво ли е това с първата скорост?
                  Fiat Marea 1,9TD100

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте колеги! Чисто нов съм във форума както се вижда.Мога да споделя опит по темата. Преди около месец и половина се сдобих с Браво JTD 105. Минах около 5000км и ми направи впечатление че първа трудно влиза когато колата се движи. Трябва да съм почти спрял за да влезе с лекота и без хъркане. Поразпитах и се оказа че и при други с тази кола се получава така. Предполагам че е някаква защита на скоростната кутия, както например след 5-та не може да влезе задната.
                    FIAT Bravo 1,9 JTD GT

                    Коментар


                      #11
                      Трудната първа

                      Първа скорост на почти всички автомобили не влиза, докато колата е в движение. По принцип тя си е само за тръгване Задната хърка в общи линии заради липсващите синхронизатори и да - не може да се ръгне в движение и тя - някой може да успее, но освен да прецака скоростната кутия надали ще успее...Тъй де, и аз съм нов във този хубав форум. А съм и нов собственик на FIAT Marea Weekend HLX JTD105.
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        Добре дошли на новите ни колеги и да пишат за промените по тяхните автомобили.

                        Коментар


                          #13
                          Някой би ли казал как се регулира съединител на Браво JTD?
                          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                          Коментар


                            #14
                            nanio написа:
                            Някой би ли казал как се регулира съединител на Браво JTD?
                            Някой от автомобилите са със жило други са със помпи.Тези със жилото се регулират или ръчно или с тресчотка на педала.Хидравличните механизми са мизля саморегулиращи.Нека и други се произнесат по въпроса ,а аз ще поразровя в ръководствата.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Ако искате на Браво да включите първа в движение - само със скорост по-мака от 20 км/ч..това е. И на Пунто е така, на Типо-може и с по-висока, но..нова скоростна кутия скоро.Възможно е също да ти е ябълковиден болт или нещо друго, не задължително да са каретата. Ако чука яко..вече е ясно.
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X