Здравейте колеги...вчера реших да си пийна кафето и тръгвам да паля и горивна помпа йок! свалихме я с тъща ми купихме нова и сглобихме отново..колата запали и така...днес отивам да заредя бензин и все едно имало вакуум в резервоара чак скърцаше нещо все едно се разширяваше резервоара... и преди го правеше но не толкова силно..видях с търсачката въпросните теми но не можах да разбера дали да се кара с пробита капачка за да изпуска налягането или да се махне този въпросния въгления филтър??какво ме съветвате да правя??колата е 1.4 12в...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много съска и скърца тоя резервоар
Collapse
X
-
Малко е отдавна темата, но колега решението на проблема се оказа много лесно - като отвиеш капачката на резервоара в средата й нали стърчи едно като цилиндър. В долният му край има капаче с дупчици по него, отваряш го и вътре ще видиш пружина и гумено уплътнение. Махаш ги и пак си го поставяш това капаче. Така вече резервоара ще си има вентилация по всяко време, а не само когато налягането в него падне достатъчно та да се свие тази пружина и да отвори гуменото уплътнение да влезе въздух.Колежке Sani аз съм бензинджия и мога да ти кажа, че през капачката за да се изпари примерно 1 литър бензин ти вече ще си зередила поне 1000 пъти и това изпарение няма и да го усетиш. Наистина бензина се изпарява бързо (по лек е от дизела, около 750гр за литър), но това изпарение през дупчица 1мм в капачката може да се пренебрегне спокойно. Целта на тази цялата система с въгленовият филтър е да събира тези изпарения в него, а не да ги изпуска в атмосферата нищо повече. За това и капачката затваря плътно и е сложен този клапан в нея за да не се получи прекалено ниско налягане в резервоара (вакуум) и да го свие, защото в един затворен съд с течност като я изпомпваш нейният обем трябва да се заеме от нещо и клапана пропуска въздух, който да заеме обема на изпомпеният бензин. Като махнеш пружината и гуменото уплътнение просто това става по-лесно. За тази цел цистерните на бензиностанцията имат едни тръби стърчащи 3-4 метра над земята, през които се изравнява налягането в цистерната в следствие на изпомпване/наливане на гориво в нея или поради разширяване/свиване на течността (бензин, дизел) в следствие от промяната на температурата. За мен тази система само създава допълнителна работа на бензиновата помпа, така че по-добре без нея. Направена е с цел екология.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар