Колеги! Интересува ме дали някой случайно знае къде мога да си намеря светлоотразителна лепенка, която да отразява откъм лепещата част. Аз намерих една, но тя е точно наобратно. Като я залепя отразява откъм др. страна. А на мен ми трябва нещо като нашите стикери за вътрешно лепене. Става въпрос пак за прословутите Angel eyes. Ако някой може да помогне нека пише. Ще съм благодарен на всякакви идеи.Колата е Пунто Мк1, ако това е от значение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за Angel eyes
Collapse
X
-
Горе-долу разбрах какво търсиш... намира се алуминиево фолио, което от едната страна е с лепило. Като тиксо е и е на дебело руло. И не е никак тънко. Обикновено съм виждал да го ползват за оплътняване на въздухоотводни инсталации и др. Някъде бях гледал в бургас но незнам къде точно. Мисля че е идеално след като се оформи подходящо. Правил съм ейджъл айс, ама без такива работиFiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
-
Понеже ме попитаха ще дам малко инфо. как ги правя аз. Имаше един страхотен американски сайт за тунинговане в който имаше подробна информация как се правят с различни материали и по различни методи но не мога да го намеря, затова ще се опитам горе долу да възпройзведа за какво ставаше въпрос. Цялата процедура е изклчително лесна и приятна.За самото ’око’ използвам силиконови пръчки (снимка1) които се използват за пистолетите със силикон. Има матови и прозрачни и с различна дебелина, но с най тънките и най прозрачни се получава най-добре. В Бургас ги има във всеки магазин за електроника че дори и май в магазинчетата за 1 лев. Трябват ви и два светодиода със съответния цвят със повишена яркост (сини, зелени и червени), резистор , лепилаСиликоновата пръчка се разпробива в двата края. Става трудно защото материала е мек. Аз захващам пръчката на малка стиска и с бормашината на най-ниски обороти. Двата светодиода се пъхат в отворите и се фиксират леко с силикон например. Добре е да се разположат така един спрямо друг, че да са със еднозначните крайща един към друг. Т.е като хванете пръчката по дължина от едната страна и на двата да са плюсове и от другата съответно минуси. Околи кръгъл предмед със същия диаметър може да залепитепръчката така че да добие формата на окръжност. свързвате светодиодите възможно най близо един до друг УСПОРЕДНО т.е. плюс с плюс и минус с минус и пускате по едно кабелче от всеки. Свръзката може да залеете с здраво лепило или с силикон, като се страраете формата да остане окръжност. Оставате да изсъхне и в общи линии сте приключили. Тъй като на залепеното място никога не може да остане обло и винаги окръжноста се закривява, може да ’защипете’ крайщата с метална пластина. Още по добро решение е ако ви се намира пластмасова тръбичка с диаметъра на силик. пръчка да бъде напъхана преди залепянето и после само я придвижвате и става чудно Като цяло е това. Притеснява ме това че силикона може да не издържи на температурата от фара ако се сложи точно срешу светлината. Аз на Бравата затова не слагам, защото е удобно само на дългите да поставя, но само след 10 мин ще се чудя как да махна силикона от фара А за свързането .. ако светодиода е 3,5V 0.02A по простия закон на Ом ви трябва съпротивление около 420 ома последователно на веригата. Слагате препазителче и ключе и воала УспехFiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
ОК, колега. Благодаря за инфото, даже още утре отивам да търся такова фолио. А иначе аз използвам куха пръчка за щори вместо силикона и честно казано самият кръг се получи мн. добре. Проблема и при мен ще е закачането. Смятам да са зелени диодите и да не ги закачам на стъклото на фара, а след лампичката на дългите, или поне близо до нея. И мисля да изведа съвсем отделен бутон в купето, с който да си ги включвам когато реша, а не само с дългите или късите светлини, защото си мисля че куките ще правят разни проблеми, ако ги включа през нощта и ще ме спрират. А и другото което не ми е ясно е самото връзване към акумолатора. Ако свържа двата кръга (единия кръг на левия, а др. на десния фар) заедно или последователно по-точно колко жици трябва да излизат от кръгчетата?! Една единствена или една за минус и една за плюс (от всяко)? И още нещо да попитам. Жиците с какво да ги изолирам? Тези които излизат от кръга, с термосвиваем маркуч, с изолирбанд или с нещо друго? А също ме интересува жицата, която отива към акумолатора как да я изолирам?Благодаря предварително.Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
Настояща: VW Polo 1.1i '92
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар