Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смесено старо и ново масло. За смяна ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смесено старо и ново масло. За смяна ли е?

    Здравейте колеги. Февруари месец отидох за смяна на маслото. В последствие се оказа, че старото не е източено а направо е налято новото масло. Беше много над максимума. Източих около 2,5 литра и до сега ми е в нормалните граници. В момента съм минал 7500 км. и ми предстои по дълго пътуване. Въпраса ми е дали да сменя сега маслото или да изчакам да стане на 10000 км.
    Fiat Bravo 1.8 GT

    #2
    Ами ти досега си минал доста километри, както и да го гледаш, си е за смяна. Но не ходи повече на същото място за тази смяна
    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

    Коментар


      #3
      Този въпрос според мен би бил актуален само ако "случката" е от сега. Но за подобна случка от преди 7500 км ... маслото баце отдавна е за смяна!
      Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

      Коментар


        #4
        Значи е за смяна. Благодаря за съвета.А сервиза е ВИП сервиз в Младост.
        Fiat Bravo 1.8 GT

        Коментар


          #5
          Re: Смесено старо и ново масло. За смяна ли е?

          anko написа:
          Здравейте колеги. Февруари месец отидох за смяна на маслото. В последствие се оказа, че старото не е източено а направо е налято новото масло. Беше много над максимума.
          Е то бива, бива да са нещасници по сервизите, ама това...
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            #6
            Този ВИП сервиз е коментиран не веднъж. И аз съм патил от тях .. това място трябва да се заобикаля отдалеч!
            Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

            Коментар


              #7
              Аз живея в района и също не съм чувал добри отзиви за тях - а това пък да ти налеят в старото масло новото..........! Че те филтъра сменили ли са ти?
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Danchojn написа:
                Аз живея в района и също не съм чувал добри отзиви за тях - а това пък да ти налеят в старото масло новото..........! Че те филтъра сменили ли са ти?
                Филтъра го смениха, защото бях вече при тях. Ако се бях забавил можеше и да не го сменят и да си го приберат заедно с маслото.Знаете ли сервиз в който да отида след 17:30.
                Fiat Bravo 1.8 GT

                Коментар


                  #9
                  На бордюра пред блока ти - с шестограм в ръка пушиш 2 цигари и си си го сменил сам

                  Коментар


                    #10
                    Stilo написа:
                    На бордюра пред блока ти - с шестограм в ръка пушиш 2 цигари и си си го сменил сам
                    А екологията?!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Ако искаш пиши на dancho@elta.bg. Мога да ти помогна -- само че си купи масло и филтър. Предполагам, че не сме много далече един от друг в Младост.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        anko написа:
                        Филтъра го смениха, защото бях вече при тях. Ако се бях забавил можеше и да не го сменят и да си го приберат заедно с маслото....
                        Извинявай ама как ти смениха филтъра, след като са ти налели маслото нещо не ми се връзва.... Не знам дали знаеш какво се получава ако развиеш филтъра и преди това не си източил маслото
                        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                        Коментар


                          #13
                          brat_John написа:
                          Не знам дали знаеш какво се получава ако развиеш филтъра и преди това не си източил маслото
                          Ами губиш 200 грама старо масло. Филтъра е много над нивото на маслото в картера и дефакто няма значение кога го отвъртваш - преди да си развил пробката за източване или след това. Въпрос на личен избор на майстора)Виж при наливането на новото е по-интересно - първо завиваш пробката и после сипваш новото - иначе всичко отива в канала. Бил съм свидетел на такива действия и после майсторите се хващат за гушите "Абе нали ти казах да завиеш пробката - ти къде спа!".

                          Коментар


                            #14
                            Абе и аз така бях мераклия да си сменям маслото сам и отвих пробката обаче филтъра не става и не става...мъчих се като грешен дявол, така беше хванал че не мръдна изобщо.Резултата беше няколко ругатни, завиване на пробката, наливане на маслото пак и без до сервиза.Ама вече се оправям де
                            N.Y. State of Mind

                            Коментар


                              #15
                              sachma написа:
                              Абе и аз така бях мераклия да си сменям маслото сам и отвих пробката обаче филтъра не става и не става...мъчих се като грешен дявол, така беше хванал че не мръдна изобщо.Резултата беше няколко ругатни, завиване на пробката, наливане на маслото пак и без до сервиза.Ама вече се оправям де
                              Ами има ключове за филтър - 5лв.И колан става - изпробвано в БА.

                              Коментар

                              Working...
                              X