Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЗДРАВЕЙТЕ!Няколко впечатления и въпроси - FIAT Brava 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЗДРАВЕЙТЕ!Няколко впечатления и въпроси - FIAT Brava 1.9 JTD

    Живо здраво! От няколко дни си имам една кола, и разбира се много въпроси. ще споделя и малко впечатления, сравнение с Ланчия Дедра ЛС 1.8 74 КВ комби.1. безапелационно първото впечатление е от изпотяването на стъклата, ще действам по него тия дни (м/у другото това май е проблем-феномен, не съм го виждал никога при друга кола)2. Светлините: прави ми впечатление че при превключване от къси на дълги се включват само допълнителните, късите си остават къси, докато при ланчията освен допълнителните, се превключват късите на дълги. Нормално ли е да е така? и все ми се струва че не светят достатъчно силно, дали крушките не са добри или ми се струва? не знам какви са, предполагам 45/55 , щото в ланчията са 55/60 и светят бая по-добре, иначе са насочени перфектно на височина и на ляво-дясно3. Има ли крушки във врътките на въздуховодите?4. Лампата на електронното дисплейче е дала фира, малко е кофти. И изобщо цялото табло ми се струва че може да свети и по-силно, или си е така? усилил съм го макс. от копчето.5. Запалката не задържа, трябва да я държа натисната, варианти?6. едно от копченцата за свалане на стъклата дето са на шофьорската врата е счупено и ен мога да свалям пътническото стъкло, дали продават такива?7. От къде мога да се сдобия с някакво ръководство, че засега не намерих, продължавам с търсенето, имам само снимани на ксерокс схеми на ел. инсталациятаИначе нещата са ок, има някаква кора която предпазва картера, май се е откачила, щото м/у гумите от кората до асфалта има не повече от 7-8 см, и колата първоначално изглежда много ниска, а реално не е, та в тая връзка какви са максимално високите гуми които мога да използвам? за момента съм със 175/60/14 индекс 82Т и не знам колко да ги помпам. 2,2? понеже за 1 път карам дизелова кола, малко ми е мръчкаво, няма такъв ряз, по-тромав е но се свиква. сега ще засичам разход - за 140 км стрелката е точно под 1-та точица, остават още 7 точициВъзможно ли е при дъжд като е включен климатика, студения въздух да охлажда поленовия филтър, и в/у него да кондензира вода, която го мокри и в един момент той не може да поеме повече и влагата се лепи по стъклата? Или е нереалистично да е така?

    #2
    Re: ЗДРАВЕЙТЕ!Няколко впечатления и въпроси - FIAT Brava 1.9

    ogi28b написа:
    Живо здраво! От няколко дни си имам една кола, и разбира се много въпроси. ще споделя и малко впечатления, сравнение с Ланчия Дедра ЛС 1.8 74 КВ комби.1. безапелационно първото впечатление е от изпотяването на стъклата, ще действам по него тия дни (м/у другото това май е проблем-феномен, не съм го виждал никога при друга кола)2. Светлините: прави ми впечатление че при превключване от къси на дълги се включват само допълнителните, късите си остават къси, докато при ланчията освен допълнителните, се превключват късите на дълги. Нормално ли е да е така? и все ми се струва че не светят достатъчно силно, дали крушките не са добри или ми се струва? не знам какви са, предполагам 45/55 , щото в ланчията са 55/60 и светят бая по-добре, иначе са насочени перфектно на височина и на ляво-дясно3. Има ли крушки във врътките на въздуховодите?4. Лампата на електронното дисплейче е дала фира, малко е кофти. И изобщо цялото табло ми се струва че може да свети и по-силно, или си е така? усилил съм го макс. от копчето.5. Запалката не задържа, трябва да я държа натисната, варианти?6. едно от копченцата за свалане на стъклата дето са на шофьорската врата е счупено и ен мога да свалям пътническото стъкло, дали продават такива?7. От къде мога да се сдобия с някакво ръководство, че засега не намерих, продължавам с търсенето, имам само снимани на ксерокс схеми на ел. инсталациятаИначе нещата са ок, има някаква кора която предпазва картера, май се е откачила, щото м/у гумите от кората до асфалта има не повече от 7-8 см, и колата първоначално изглежда много ниска, а реално не е, та в тая връзка какви са максимално високите гуми които мога да използвам? за момента съм със 175/60/14 индекс 82Т и не знам колко да ги помпам. 2,2? понеже за 1 път карам дизелова кола, малко ми е мръчкаво, няма такъв ряз, по-тромав е но се свиква. сега ще засичам разход - за 140 км стрелката е точно под 1-та точица, остават още 7 точициВъзможно ли е при дъжд като е включен климатика, студения въздух да охлажда поленовия филтър, и в/у него да кондензира вода, която го мокри и в един момент той не може да поеме повече и влагата се лепи по стъклата? Или е нереалистично да е така?
    Ха добре дошъл най накрая!Ще ти помогна с каквото мога да си направиш количката перфектна както искаш да няма за какво да се хванеш 1. Това с изпотяването на стъклата въобще никога тази кола не го е имало. Дори други колеги където съм возил направо са се чудили как е в такова добро състояние и така може да обдухва!!!!!ААААААА сетих се сега чак бе човек! Ти да не си натиснал копчето за вътрешна циркулация на въздуха - нали ти казах, че на тази кола РАБОТИ!!! 243589745% съм сигурен че е натиснато (копчето до климатика свети!) Виж и ще се убедиш!!!!!!2. Да! Светят само късите и като включиш дългите късите си остават къси - така си е конструктивно. Крушката е една и съща - само с една жичка. Мисля, че беше 55 вата3. Няма крушки във въздуховодите.4. За лампата ти казах, ще купим една крушка и ще я сменим без проблеми. Силата на таблото според мен си е абсолютно нормална. Аз го карам почти на минимум, незнам вечер как издържаш на макс. пък и искаш отгоре 5. Запалката не знам да може да се оправи. В тази кола не е пушено и запалката поне аз не съм я ползвал. Вариант - евентуално смяна - тук не мога с друго да ти помогна.6. Продават се отделно копченца, но цената им е неоснователно висока - по 10лв им искат. Питай zgabrovski той е оправял копченце така с помощта на кламер и става доста здраво.7. Като се засечем ще ти ги дам ръководствата.Аз ти казах, че колата е много ниска! Не се лъжи, че само кората е ниска! Пази я от разни неравности, че ще се видиш в приключение. Впрочем кората не предпазва картера с нищо. Дори картера е извън покритието на кората - да не си помислиш че кората пази двигателя и да си спокоен.Гумите са 175/65 малко по-високи от това, което си писал. Може да сложиш доста по-високи гуми, но тогава няма да ти отговаря километража.За вървенето - като за пръв дизел ще свикнеш с времето как се кара.Гумите си ги помпай на 2.1-2.2 Ами това е от мен.Лека и без аварийна още дълги километри.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Добре дошъл...аз май само мога да добавя да си купи на осрам или филипс от тия с допълнителните проценти или ако иска 350лв най-много вървят ксенонови фарове - китайски са ма....за тия пари толкова.А не са ли лупи тия фарове ако са баси на тая ланчия са доста добри значи
      Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
      Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
      Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

      Коментар


        #4
        3. Зад панела с врътките на въздуховодите има крушки.
        Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
        Renault Safrane 2.0 16V

        Коментар


          #5
          Tod_AD написа:
          3. Зад панела с врътките на въздуховодите има крушки.
          Значи на теб ти свети от духалките от където излиза въздуха Недей така, там никога не е имало крушки (оградено в червените правоъгълници).Има крушки за врътките, където си нагласяваш колко силно да ти духа, на колко градуса да ти поддържа и от къде да ти духа (разпределението на въздуха). Но конструктивно не няма крушки на самите духалки.
          Прикачени файлове
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            BO, подписът ти дали е актуален, извинявай за намесата.... в ланчията има лампички от тези които ги има из цялото купе, на врътката с която се затваря клапата на всеки въздуховод поединично, на бравата няма вече разгледах подробно след като днес свалях таблотосетих се друго което снощи не можах - чистачките не се включват автоматично с пръскането на водата , трябва да си превкл. ръчката на някоя степен. сега почвам да чета книжката, може и да пише нещо по въпроса

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              BO, подписът ти дали е актуален, извинявай за намесата.... в ланчията има лампички от тези които ги има из цялото купе, на врътката с която се затваря клапата на всеки въздуховод поединично, на бравата няма вече разгледах подробно след като днес свалях таблотосетих се друго което снощи не можах - чистачките не се включват автоматично с пръскането на водата , трябва да си превкл. ръчката на някоя степен. сега почвам да чета книжката, може и да пише нещо по въпроса
              При мен като дръпна ръчката на чистачките към мен почва да хвърля вода по стъклото, като я бутна нагоре започват чистачките. Съчетавам ги двете неща заедно - едновременно го бутам нагоре и към мен и така се движат чистачките и тече вода.

              Коментар


                #8
                Сервизно ръководство, Vol2.pdf, Електрическа част, Разни Устройства, страница 40:Когато се издърпа лоста, помпата се включва, когато се освободи, тя спира, докато чистачките продължават да работят около 4 секунди след това, за да измият стъклото ----> имам проблем ----> нещо в релето не сработва, а релето е на моторчето доколкото разбрах

                Коментар


                  #9
                  Досега не съм видял Брава/Браво, накоято да работят чистачките докато пръскаш - а съм видял доста такива.На типото работеха, а на тези не, защо, не мога да разбера!
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #10
                    На моето Браво също като дръпна към мен само пръска вода на предното и задното стъкло, но не се включват чистачките.
                    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                    Коментар


                      #11
                      Ами то така си е направено - като дръпнеш да пръскаш не се включват чистачките.И аз наистина не знам защо е така, ама е факт.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        И при мен чистачките са така - като дръпна лоста към мен само пръска без да се движат самите чистачки. В началото си мислех, че има нещо нередно, но сега вече се убеждавам, че не само при мен е така и явно си е нормално. И аз така съчетавам дърпането на лоста с леко повдигане нагоре за да може да се движат и чистачките.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #13
                          И при мен е така с чистачките. Изглежда така си е правено. На братовчед ми на фордчето също е така.А вие като си оставите колите на габарити и махнете ключа, те просължават ли да светят, защото при мен не.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            Това с габаритите е още един плюс на Фиат. Като изключиш от контакт (угасиш колата) габаритите спират да светят, късите и дългите светлини също. Край с проблема "забравени фарове" през есинно-зимният сезон когато някой глупак измисли, че дори яко слънце да грее трябва да ти са включени фаровете. Мисля, че много голяма част от колегите шофьори и сами се сещаме да си пуснем фаровете при мрачно време и без някой да ни казва, че е задължително. Това е поредният повод да взимат рушвети КАТ.Ако искаш обаче примерно като си спрял да си пуснеш габаритите за да те виждат, на ключалката имаш един черен бутон - натискаш го и въртиш ключа в обратна посока на тази, в която го въртиш за да запалиш (въртиш го обратно на часовниковата стрелка). Така ти се включват само габаритите и МОЖЕШ да извадиш ключа за да си заключиш колата. Супер нали, за да няма после паднал акумулатор. За това сигурно Фиатите нямат зумер за забравени фарове. Евала за идеята на италианците :D .
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #15
                              Да наистина не е лошо да гасне всичко. Няколко пъти си бях забравял фаровете и това ме спаси. Не знаех за врътката с ключа. Благодарности към ilko-gd
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X